YASAK BÖLGE 9-TÜRKÇE FİLMİ İZLE

 

 

 

YASAK BÖLGE 9-TÜRKÇE FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 27.924 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(68%) (8%) (19%)
235 Oy

YASAK BÖLGE 9
YASAK BÖLGE 9-TÜRKÇE filmini izle, macera filmleri, aksiyon filmleri, uzaylı filmleri, macera filmi izle, bilim kurgu filmleri

Tür : Bilim Kurgu
Gösterim Tarihi : 6 Kasım 2009
Yönetmen : Neill Blomkamp
Senaryo : Neill Blomkamp , Terri Tatchell
Görüntü Yönetmeni : Trent Opaloch
Müzik : Clinton Shorter
Yapım : 2009, Yeni Zelanda , 112 dk.

Oyuncular: Sharlto Copley (Wikus Van De Merwe) , Jason Cope ( Grey Bradnam – UKNR Chief Correspondent) , Nathalie Boltt (Sarah Livingstone – Sociologist) , Sylvaine Strike (Dr Katrina McKenzie) , Elizabeth Mkandawie (Interviewee) , John Summer (Les Feldman – MIL Engineer)

Konusu: 30 yıl önce uzaylılar dünyayla ilk bağlantılarını kurarlar. İnsanlar onlardan ya bir saldırı ya da büyük bir teknolojik ilerleme geleceğini bekliyorlardır. Fakat hiçbiri olmaz. Aksine, kendi gezegenlerinde son hayatta kalan uzaylılar sığınmak için dünyamıza gelirler. Tüm dünya devletleri onlarla ne yapacaklarını tartışırken, yaratıklar Güney Afrika’da District 9 olarak tanımlanan bir yere geçici olarak yerleştirilirler.

Artık, uzaylıların dünyada bulunmasıyla ilgili sabırlar tükenmiştir. Uzaylılar üzerindeki kontrol, Multi-National United (MNU)’a verilmiştir. Bu özel şirket eğer uzaylıların silahlarından yapabilirlerse muazzam paralar kazanma peşindedir. Fakat şirket başarısız olmuştur, çünkü silahların aktivasyonu için gereken şey uzaylı DNA’sıdır.

Bir MNU çalışanı olan Wikus van der Merwe, DNA’sını değiştiren gizemli bir virüsü kapınca, insanlar ve uzaylılar arasındaki tansiyon had safhaya gelir. Aynı zamanda Wikus en fazla peşinden koşulan ve en değerli adamı olmuştur. O, uzaylıların teknolojisini çözecek anahtardır. Şimdi Wikus’un bulunduğu düşmanca ortamda saklanacak sadece bir yeri vardır: District 9.

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
YASAK BÖLGE 9-TÜRKÇE Hakkında Yorumlar


 



Ömer
23 Haziran 2010 - 21:21

Gerçekten güzel bir film. Upload edenlere teşekkurler.

murat
24 Haziran 2010 - 18:04

ya uzaylıların konusmaları neden dublajlanmamıs.onların konuslamarıda olması gerek değilmi benim izlediğmde vardı.

bülent
24 Haziran 2010 - 22:53

gercekten guzel bır fılm izlemenizi tavsıye ederım editör e selam

Mali
01 Temmuz 2010 - 01:06

oldukça güzel ve ilginç bir sonla biten içinde duygusallıkta bulunduran iyi bir film başlarında bu ne böle desenizde sonu beklenicek bi film

Hüseyin
05 Temmuz 2010 - 15:06

film harikaydı emeği geçenlere teşekkür ediyorum

Abdullah
08 Temmuz 2010 - 13:35

Tek KeLimesiyLe Süper FiLm

emre
11 Temmuz 2010 - 01:13

film qüzeldi ama sonu saçma bitti ve uzaylıların konusması dublajLı deqldı bıdaha kı serısı cıkarse ve paylasırsanz buna dikkat edin.

irem
14 Temmuz 2010 - 14:12

süper bir film size önerim var frozen

ahmet
14 Temmuz 2010 - 17:35

murat acaba sen uzaylıların da konuşmalarının dublajlanmış halini nerden izledin

mert
23 Temmuz 2010 - 13:58

sonunu göremedimde noluyo çalışmadıda

TİMUÇİN ALTIER
31 Temmuz 2010 - 20:12

Ufolar ve dünya dışı varlıkların biz dünyalılara kabul ettirmek ve gelecekte böyle bir durumla karşılaşma riskimiz olmasını gözler önüne seren güzel bir yapıt,Neill Blomkampa teşekkürler..

nisa
18 Ağustos 2010 - 16:06

çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim.Ama uzaylılar yoktur.

özgür
19 Ağustos 2010 - 03:49

guzel derım ? bılım kurgu ıste :)

NURULLAH
23 Ağustos 2010 - 13:19

gerçektende çok güzel film herkese tasfiye ederim çok anlamlı gerçektende uzaylılar olsaydı böle şeyler yaşanırmıydı herkes bu sorunun cevabını merak ediyo bu film kısacası cevaplıyo:)

furkan
30 Ağustos 2010 - 16:26

mutlaka izleyin,atlamayın!!! çok güzel bir film yapmışlar.emeği geçen herkese teşekkür…iyi seyirler

İlker
01 Eylül 2010 - 01:43

Evet Gercekden Sürükleyici Bir Film Cok Başarılı Buldum Etkisinde Kalınıcak Kolayca Unutulucak Bir Sinema Değil Bir Anda Uzaylıların Olduğuna Gerçekten İnandım Kendimi O Filmde Buldum :) Teşkkürler..

yasin
03 Eylül 2010 - 04:50

çok güzel izlenmeye değer bir film…emeği geçenlere tşk.

kadir
11 Eylül 2010 - 17:37

süper bir filim izlemeye deger

SELÇUK
14 Eylül 2010 - 04:39

tekkelimeyle harika:)

hakan
18 Eylül 2010 - 00:07

cok igrenc birfilm

hakan
18 Eylül 2010 - 00:07

cok kötüydü

sedat
18 Eylül 2010 - 01:28

tekkelimeyla harika

buğra
19 Eylül 2010 - 13:28

gerçekten çok değişik çok güzel harika bir filmdi kesinlikle izlenmeye değer

wildstar1600
21 Eylül 2010 - 23:44

gercekten mükemmel ve izlenecek bir film.. bazılarına göre ii olmayabilir ama konuya takınmak lazım tabiki anlayana..izleyin bence memnun kalacağınızdan eminim..
ayrıca ses efktler ve görüntü mükemmel ses sisteminde daha mükemmel oluyor..1 yıldır bu sitede film izlerim bu 2.yorumum..editör kardeş teşekkür ederim

Editör
22 Eylül 2010 - 09:45

İzlediğiniz bütün filmler için yorum yapmanız bu filmleri izleyecek olan diğer kişiler için de yararlı olacaktır. :)

AZERBAYCAN
03 Ekim 2010 - 11:37

HEE BAXIRAM HAMI +10 VERMIW BAKILIRSA MENDE FIKRIMI DEYEREM ONCE BAKIYIM :d

aybuke
09 Ekim 2010 - 22:01

ya bu ne kadar saçma bır fılm yok uzaylılar para karsılıgında kedı maması falan alıyo:)

ALPER TUNGA
22 Ekim 2010 - 05:33

harika emeğinize sağlık entresan bir film :)

ihsan
23 Ekim 2010 - 14:07

harika bi film

mehmetcan
23 Ekim 2010 - 15:35

kim bilio uzaylıların olmadını bilmem kaç milyon galaksi war aptal aptal konuşmayın gençler film güzel mi güzel:)

sebo
27 Ekim 2010 - 19:51

eh işte idare eder ama zamanınızı degerkelndirmekiçin idare eder milletin yazdığı gibi okadarda iyi deil…..

ercan
14 Kasım 2010 - 08:05

bilim kurgu olarak 10 üzernden 11 başka söze gerek yok beğenmeyen cıkarsa flime bilim kurgu olarak baksın gerçek hayatla hayal dünyasını birbirine karıştırıp arıza yapmasın :) flim süper emegi geçenlere bolca teşekkürler

Alihan
19 Aralık 2010 - 13:25

Burdaki Diyer Flimler Kadar Mütişti Hakkını veriyor Site

Berat Yekta
20 Aralık 2010 - 22:04

bana bu sitede bu içerikte başka film izleyipte önerebilecek varmı site harikaya bütün arkdaşlarıma önerecem… ellerinize saglık

servet
27 Aralık 2010 - 23:10

süper herkese uyarırım ama korkmayın beyler bayanlar!

kong
29 Aralık 2010 - 13:05

bu flim gerçek mii ? (uzaylılar hariç)

engin
03 Ocak 2011 - 23:26

5.partı onarırrasanız daha iyi olacak tam 4 sıte gezdım sonunda izleyebıldım tşkl …mutlaka izleyin arkdşlr

elif
05 Şubat 2011 - 17:51

uzaylılar gerçektir…

baran
05 Nisan 2011 - 16:27

valla uzaylılar ile insanlar dost..la bun lar orion imparatorluğundan gelseyi..bizim kör bbuza topallardı..

baran
05 Nisan 2011 - 16:30

ya editörüüüümmm!!!ya sinirdwen öldürdünüz..hiç bi film izleyemedim açılmıo jawplayer flan dio video do not bisi bisi dio nolur bi çare bulun:(((((bi bana not yazın ne olur:(((((((

Editör
05 Nisan 2011 - 17:00

DEĞERLİ İZLEYİCİLERİMİZ AÇILMAYAN FİLİMLERİ BİZE BİLDİRİN EN KISA SÜREDE GÜNCELLEYELİM..
ÇALIŞMAMIZ DEVAM ETMEKTEDİR AMACIMIZ SİZLERE KALİTELİ HİZMET VEREBİLMEKTİR..
ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞŞEKKÜR EDERİZ..

RAMAZAN
22 Nisan 2011 - 12:43

özürlü uzaylılar ama güzel film adiyos ben kaçar hep böyle devam edin admin süpersiniz

uzaylı
02 Mayıs 2011 - 22:13

uzaylılar yok ama bir belgeselde görmüştüm abd dünyaya kendisini kurtarıcı gibi göstermek için sahte uzaylılara dünyayı işgal ettirmeyi planlıyormuş sonrada kendi yarattığı uzaylıları yenerek sözde bizi kurtaracakmış :)

tahir
03 Mayıs 2011 - 21:02

beyler bu filmin neresi güzel yahu

Frkn
14 Mayıs 2011 - 16:50

Bu filme kötü dien filmden anlamıodur harika bi film kesin izleyn

yusuf islam
14 Haziran 2011 - 12:31

bu film mühteşem emeğe saygı güzel olmuş

ali
24 Haziran 2011 - 15:03

süper bir film bu film izlemenizi tavsiye ederim

gurur
15 Temmuz 2011 - 19:06

aga fılm bende aclmıyor ekran beyaz gozukuyo

Editör
07 Eylül 2011 - 21:49

FİLM GÜNCELLENMİŞTİR İYİ SEYİRLER

caner
14 Eylül 2011 - 20:24

saçma bi film izlemeye değmez millet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Robert
15 Eylül 2011 - 00:48

cok ela filmdi amma vallah 1 an korkdumki ben ola bilirim ama neyse atlatdikk valla olmak isterdim SALYAN FOR AZERBAYJAN FOR 90 FO 096

ahmet
15 Eylül 2011 - 13:22

film süper emeği geçenlere teşekkür ederim

Gökhanny
16 Eylül 2011 - 00:20

cok güzel izlenmeli bnce

FaceToFace
09 Ekim 2011 - 14:11

uzaylıların olmadığını nerden biliyorsunuz ya varsa

DeatH
21 Ekim 2011 - 20:03

eğegenize saglık ama bnce biraz sacma olmus

zeynep
04 Aralık 2011 - 02:15

sonu çok güzeldi tam aradığım tarz dı duguluydu ve çok güzel
uzaylılar gerçekten var… ama var dıye kabul ettırme kımseye yokdıe de kendi bildini bil yeter (- uzaylıya hiç ininmayanlar böle fim izliyince saçma diyebilirler onlara bakmayın izlemenizi tavsiye ederim herkezin düşüncesi kendinedir.) saolun admın:)

eren
09 Aralık 2011 - 15:50

way bea süper bir film hele sonu.
O gemiyle kaçan uzaylıyada helal diyorum…

Cengo
11 Ocak 2012 - 14:09

Arkadaşlar bu filmin 2′ci serisi varmı varsa nasıl bulucaz bi bilgisi olan varsa cvp atsın bana

cem
18 Ocak 2012 - 00:00

süper ötesi 2. sini sabırsızlıkla baklicem :D

ugurcan
25 Ocak 2012 - 21:46

güzel ama biyandan çok kötü 2-3saat adamların konusması var bence izleyen 2partan izlesin

ali
06 Şubat 2012 - 04:44

arkadaşlar mumyayı seyrediyorsunuz akrep kıralı seyrediyorsunuz bunun gibi birçok başka tanrılı filmler seyrdiyorsunuz bayılıyorsunuz bu film en azından başka tanrı demiyor bence cooook güzel evrende 18 bin alem olduğunu bilmiyormusunuz?

ali
06 Şubat 2012 - 06:24

?????????

Enes
12 Mart 2012 - 18:58

Ben bu filmi tvde izlemiştim orda uzaylıların konuşması dublajlıydı burda değil.Dublajlı olsa daha süper olurdu ama film çok süper..

ahmet
19 Mart 2012 - 18:40

bence güzel ama birazda animasyon katsanız daha iyi olur

furkan
01 Nisan 2012 - 16:13

Ben bu filmi 80′inci kez izliyorum. Bence çok güzel bir film

Mehmet
05 Nisan 2012 - 19:49

Film süperdi duygulanio insan :D

fikret
19 Nisan 2012 - 23:16

uzayın denlik yerinde ola bilirdi ama beyendim

burak
11 Haziran 2012 - 23:31

mükemmel bir film.Öbür u<ylı filmlerine bin basar.İzlemenizi tavsiye ediyorum.

sinematik
24 Ağustos 2012 - 02:22

ya sinemadan anlayan yok ya da filmi körler izliyor….

eRDoO
16 Şubat 2013 - 20:11

Bu Flime Güzel Diyen arkadaşlar Çocuk Flimi Bu ..

ceyda
28 Şubat 2013 - 18:11

film iyi güzel diye yorumlar var ama filmi sinemadamı seyrettiniz yorum yaptınız ben sadece son bölümü açabildim sayısız yere üye yapılmak isteniyor eminimki her yer virüs kaynıyordur neden bu yoolara baş vururlar izlettireceksen link e bastığımda neden izliyemiyorum çok saçma işler

neslihan
29 Mart 2013 - 01:06

evet frozen izledim çok güzeldi gerçekten tavsiye ederim

murat
05 Temmuz 2013 - 14:06

film izleyebilseydim yorum yapardım ama sadece 6. part açılıyor demekki filmi önceden izleyenler çok beğenip eskitmişler filmi artık açılmıyor buradaki filmler ile ilgilenilmediği için berbat bir site

mehmet
04 Ekim 2013 - 21:21

aferim

Orhan
26 Ekim 2013 - 15:02

DİKKAT!!! Kesinlikle izlenmemeli !!!!
ben izledim ama ne pişmanım. Kesinlikle izlenmemeli

red40
09 Ocak 2014 - 23:41

güzel bı fılm uzaylılarında konuştuğunu anlasak daha ıı olacak

cansu ceren
03 Nisan 2014 - 11:39

çok güzel bi filmdi tereddütsüz tavsiye ederim . başından sonunakadar sürükleyiciydi.

truvaci
16 Ağustos 2014 - 17:41

belgesel tarzda yapilmis, sakin durmayan kamera cekimiyle izleyiciyi huzursuz eden bir film. uzaylilari dev karinca adam gibi göstermis, ukalaca bir yapim. yer yer komediye dönüsmüs, bence cok vasat ve harbiden zaman kaybi!

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber