WANTED FİLMİ İZLE

 

 

 

TEK PART

Tek Part izlemek için tıklayınız

Tek Part
PARTLI SİSTEM
PART-1 PART-2 PART-3 PART-4 PART-5

WANTED FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 26.099 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(82%) (4%) (10%)
226 Oy

WANTED

Wanted filmi, Wanted izle, Wanted online izle, Wanted filmi seyret, aksiyon izle, Angelina Jolie izle, Angelina Jolie filmi

IMDB:6,8 (114,089 OY)
Tür : Aksiyon
Gösterim Tarihi : 27 Haziran 2008
Yönetmen : Timur Bekmambetov
Senaryo : Michael Brandt , Derek Haas
Görüntü Yönetmeni : Mitchell Amundsen
Müzik : Danny Elfman
Yapım : 2008, ABD
Oyuncular James McAvoy (Wesley) , Morgan Freeman (Sloan) , Angelina Jolie (Fox)

25 yaşındaki Wesley Gibson (James McAvoy) hayattan nefret eden zayıf ruhlu ve tembel bir genç adamdır. Hayattan nefret etmek için iyi ve güçlü bir gerekçeleri de vardır, çünkü yaptığı her işte başarısızdır. Eziktir, kaybedendir, itilir, kakılır, hayatta başarısızlığın yaşayan örneğidir. Çalıştığı işyerinde tüm çalışma arkadaşlarının gözü önünde patronu tarafından azarlanır ve küçük düşürülür. Evindeki durum da farksızdır. Cinsellikten başka isteği olmayan kız arkadaşıyla sorunları vardır. Kız arkadaşı Wes’in dışında her erkeği adeta mıknatıs gibi kendisine çekmektedir ki, bunlara Wes’in en iyi arkadaşı/kankası da dahildir. Wes sürekli kaybettiği ve aşağılandığı için çareyi yüksek dozda panik atak ilaçları kullanmakta bulmuştur. Var olma sebepleri teker teker ortadan kalkarken ümitsizliklerle dolu hayatını kurtaracak bir can simidine ihtiyacı vardır.

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
WANTED Hakkında Yorumlar


 



mustafa
28 Mart 2011 - 19:42

bazı sahneler biraz abartı olsada izlerken sıkılmayacağınız aksiyon dolu bir film…

ugurka
28 Mart 2011 - 21:41

muhtesem bi film surekliyici ,fantastik film normalin disinda haraketler var.falso alan mermiler gibi dahasi da var
tavsiye ederim

hüseyin
28 Mart 2011 - 22:57

süper flim 2.kez seyrediyorumseyretmeye deger.tskler admin arkadaslara..

dinçer
29 Mart 2011 - 01:12

ben ilk çıktığında dvx olarak alt yazılı izlemiştim belkide abartısız 5-6 kez izledim türkçe izleme fırsatı bulamamıştım bence aksiyon sevenlerin izlemesi gerektiğini düşünüyorum bence mükkemmel bir film…

mert
29 Mart 2011 - 11:57

bence de güzel film, tavsiye ederim.
bende 2 kez alt yazılı izlemiştim bu filmi

ömür
29 Mart 2011 - 14:28

bence muhteşem ötesi her türlü tek geçerim.

MeRT
29 Mart 2011 - 16:11

yaw böle işmi olur izleyin ve qörün sonundan bahsetme demişssin ama en snunda donuma işedim artık qülmekden böle işmi olur xD sacma iş bence iğrenccc bir son böle sonmu olur xDDD harcanan paraya yazık

nihat
29 Mart 2011 - 16:53

gercekten etkileyici bir film ama merak ediyorum amerikalilardan baskasi boyle bir filmi cekseydi bukadar beyenirmiydik?

cengiz
29 Mart 2011 - 19:09

aga manyak bir film 1 değil 10 defa izleyin bu filme laf yok

serdal
29 Mart 2011 - 21:47

tek kelimeyle süperdi :)

Ali-samsun
30 Mart 2011 - 01:53

aksiyon budur kardeşşşşşşşş ;)

ebrulim
30 Mart 2011 - 10:15

süperrrrrr harika filme anlatacak kelimeler bulamıyorum :) )))

nedim
30 Mart 2011 - 15:28

muhteşem bir film..

mehmet
30 Mart 2011 - 23:17

muhteşemmm bir filmmm herkese tavsiye ederim..
oyuncu kadrosu süper zaten izleyinnnn :)

ramazan
30 Mart 2011 - 23:47

uuuuuuuuucccccuuuuyo başkan SÜPER

suat
31 Mart 2011 - 00:25

mükemmell

özgür
31 Mart 2011 - 18:50

editör yine yaptın yapacağını :) güzel filmleri iyi seçiyorsun tebrikler.. filme gelince kesinlikle izlenmeye değer..mermiye falso verme sahnelerine bayıldım.farelerden bomba yapma fikride çok orjinaldi.sizden bi ricam 13. cuma nın tüm serisini koyarmısınız? teşekkürler

özkan yüksek
02 Nisan 2011 - 01:46

muhteşem bir film ve bence devamı olmalı emeği geçen arkadaşlara teşekkürler :)

Murat
02 Nisan 2011 - 13:39

İzleyin bencede 10 numara bir film olmuş editörü teprik etmek lazım böle güzel filmler sectikleri için devamını bekliyoruzz :D

HALİT ARTVİNLİ
02 Nisan 2011 - 23:31

çok güzel filim emeğinize sağlık seyretmenizi tasviye ederim güzel çok güzel

greek
03 Nisan 2011 - 14:11

güzel beğendim..

komodor
03 Nisan 2011 - 16:31

konuşmaya gerek yok arkadaslar izleyin ve görün her insanın yapısı ve seyir zevki farklıdır . abartısız film de yok piyasada sade bır seyı hayatta kımse istemıyor zaten . iyi seyirler…

eksen21
04 Nisan 2011 - 00:32

harika bir çalışma… özelikle son sözleri çok hoşuma giti!!!!!

AHMET
04 Nisan 2011 - 17:04

gerçekten süpperrr bi filmm herkese tavsiye ederim ..

tayfun
07 Nisan 2011 - 22:35

adrenalini yüksek bi flimdi teşekkürler……..

mustafa
08 Nisan 2011 - 11:13

mukemmel

summani
08 Nisan 2011 - 15:33

Hakkını wermek lasm hazırlayanın Tesekkur derim we herkesın izlemesını tavsiye ederim….

Editör
10 Nisan 2011 - 05:26

ÖNEMLİ!

!!!LÜTFEN İNTERNET EXPLORER KULLANMAYIN!!!

Son günlerde yaşanılan sıkıntılardan dolayı bazı filmler açılmayabilir. Aynı filmin altına yorum yazarsanız düzeltilecektir.

Ayrıca, Google CHROME veya Mozilla FIREFOX kullanırsanız partlı sistemleri izleyebilirsiniz.

“Stream Not Found” hatası alırsanız sayfayı yenileyip tekrar deneyiniz..

!!!LÜTFEN İNTERNET EXPLORER KULLANMAYIN!!!

seda
13 Nisan 2011 - 17:15

çok güzeldi..

aygün
23 Nisan 2011 - 20:17

söylenecek bişey yok zatet gerekenler söylenmiş izlemeyenler için izle ve gör diyorum

tezcan
26 Nisan 2011 - 13:16

yhaa abicim süper ötesi bişey yhaaa offff :SSS

insan
02 Mayıs 2011 - 17:02

ya ben bunu nasıl tam ekran yapacam acil cevap ……..

ali
21 Mayıs 2011 - 01:34

harika tek kelimeyle

martin
21 Mayıs 2011 - 13:34

bence bu film çok güzel tekrar tekrer izliyorum hattta angelinanaın bütün flimlerin

gokmen otur
01 Haziran 2011 - 13:07

şahane güzel ellerinize sağlık

Nevzat Özcelik
01 Haziran 2011 - 21:18

Müthis tesekkürler.

tuncay canikli
15 Haziran 2011 - 22:53

super fılımdı seyretmeyenlere tavsıye ederım:)

Remat
02 Temmuz 2011 - 10:39

Harika bir film 5 kere falan izledimmmm süper herkese tavsiye ederimmm boşş zamanınızı bu film mi izlemekle değerlendirin pişman olmazsınız

Batuhan
06 Temmuz 2011 - 17:04

super qence herkeze onerırım yetkılılere tkskkurler

recayi
30 Temmuz 2011 - 22:33

çok mükemmel bir filimm

hassan
02 Ekim 2011 - 04:12

resident evilden sonraki izledigim en manyak filmlerdendi.harika aksiyonluydu teskler editore bu tarzda filmler hangileri acaba…

MUHSİN YILMAZ 54
15 Ekim 2011 - 23:55

FİLİM GİBİ FİLİM VAKİT HARCAMAYA DEĞER…EMEK VERENLERİ CANDAN KUTLUYORUM……BİDE BİZİM TÜRK SİNAMACILARI DA Bİ SEYRETSELER YA……..

ceyar
19 Ekim 2011 - 02:11

10 numara bi film

'Fß Emrah Özmen
06 Aralık 2011 - 07:37

Çok Geç Oldu İzLemek Ama İyikide İzLemışım Dedıgım FıLımLerden Muhteşem.

azyeb
10 Aralık 2011 - 14:43

gerçekten güzel filim

cihan
13 Aralık 2011 - 17:16

çok güzel flim devamı olmalı

Selahattin ve Alper
19 Aralık 2011 - 22:43

film gerçekten güzel film arkadaşla biz cok beğendik . film için arkadaşlar kesin izleyin beğenceksiniz. eminim çok fazla zamanınız yok sadece 1 tane film izliceksiniz uyduruktan olmasın diorsanız bunu izleyin editöre teşekkürler bu gibi iyi filmlerin devamını bekliyoruz…

rewiever
20 Aralık 2011 - 21:09

abi adam panik atak hastası evi metro istasyonunun 10 metre yanı :D

osman
25 Aralık 2011 - 15:08

harikamı yaaaaa seyrettiğim en süper aksiyonlardan biri daha 7 8 kere seyrettim hala seyredebilirim

bayrampaşalı
29 Aralık 2011 - 00:02

bnce izlemeye doyamıyacaqımız bir film keşke 2 filmi çıksa süper olurdu qerçekten =)

hakan
16 Ocak 2012 - 12:19

devamını beklıyorum supersıznız arkadaslar cok saolun muthıs bır fılım

fırıldak_ali
05 Şubat 2012 - 15:58

knka bu ne biçim filim yaa… hiç tavsiye etmem bu akiyon değil yani silah olan her film aksiyon değil saten fragmanıylada bi alakası yok bn bu filmiişi 1/2 kere izledim … edütör valla helal olsun bu sitedeki filmleri ne güzel cekmişsin valla ama bu film biras sıska salla bunu
siste islemeyin gerek yok bu filme

(KOÇMAN) Holding
08 Şubat 2012 - 03:31

Film Bir Harikaydı…Benim İçin Gerilim Serisinde Baş Sırada.

Xxsamet_babaxX
20 Nisan 2012 - 20:46

çok manyak film’ya bu wanted bu filmiyapanın annından öpem

fatih
10 Mayıs 2012 - 00:20

süperın ötesı saglam bı fılm

FATİH
26 Mayıs 2012 - 20:20

vay canına müthişti. tam bir bilim kurgu ve gizem . 10 / 9.

enes
07 Eylül 2012 - 12:26

normalde hiç bir filmde yorum yapmam ama bu felekat ötesi bir filimyaa…:)

iboo
15 Temmuz 2013 - 01:13

işte film die buna derim

wantedi begenmiş biri
25 Temmuz 2013 - 19:08

harika bi film fazla söze gerek yok

ömer
17 Ağustos 2013 - 19:25

filmin sonunu kesmişsiniz böle bitmiyodu söylim dedim

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber