TÜRKLER ÇILDIRMIŞ OLMALI: GÖREV AFRİKA FİLMİ İZLE

 

 

 

TEK PART
TEK PART

TÜRKLER ÇILDIRMIŞ OLMALI: GÖREV AFRİKA FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 29.077 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(64%) (13%) (18%)
236 Oy

TÜRKLER ÇILDIRMIŞ OLMALI: GÖREV AFRİKA

TÜRKLER ÇILDIRMIŞ OLMALI: GÖREV AFRİKA, türk filmleri, türk filmi izle, türk filmi, 2010 türk filmleri

Tür :   Komedi
Gösterim Tarihi : 27 Kasım 2009
Yönetmen : Murat Aslan
Senaryo : Murat Aslan
Yapım : 2009, Türkiye

Oyuncular: Peker Açıkalın (Kuru Kadir) , Önder Açıkbaş (Kirli Şahin) , Durul Bazan (Korsan Ercüment) , Timur Acar (Kadırgalı Sarı Recep) , Erdem Akakçe (Laz Mahmut) , Ruhi Sarı (Mahsun Güler) , Tuğba Ünsal (Tuğçe) , Levent Özdilek (Fahri Bayer) , Oya Aydoğan (Şenay Bayer) , Burhan Öçal (Albay Mehmet Kara) , Zeynep Beşerler (Asena) , Erdal Tosun (Adbul Hasbi Aden) , Kadir Çöpdemir (Şaman) , Metin Belgin (Emekli General)

Hollywood filmlerinde pek çok ünlü oyuncuya eşlik etmiş vahşi hayvanlar bu defa bizim oyuncularımızı terletecek.

Konusu: Türkiye’nin en zengin işadamının ailesi ile dünya turuna çıkması ve Güney Afrika kıyılarında Somalili korsanlar tarafından kaçırılır. Korsanlar işadamı için Türkiye’den yüklü miktarda fidye istiyorlardır.

Türk Hükümeti de işadamının kurtarılması için askeri bir tim gönderilmesine karar verir. Ancak bir diplomatın önerisi dikkate alınarak uluslararası ilişkilerin hassas dengesi sebebi ile bu iş için resmi bir tim değil de ‘Her Türk asker doğar’ sözünden yola çıkarak illegal bir tim oluşturulur.

Hükümlülerden oluşan ve şartlı tahliye anlaşması yapılan bu timde; Hanutçuluk yapan dolandırıcı Kuru Kadir, elektronik mühendisi ancak korsan CD basmaktan sabıkalı Korsan Ercüment, sokaklarda büyümüş, tek derdi ünlü bir şarkıcı olmak isteyen, düğün şarkıcısı Kirli Şahin, korkak kumarcı Kadırgalı Sarı Recep, kuru sıkı tabancaların namlularını delerek gerçek tabancaya çevirip satmaktan hüküm giyen Laz Mahmut, Başbakan dahil birçok üst düzey bürokratı dolandıran Mahsun Güler ve uluslararası birçok terör operasyonunu başarı ile yönetmiş ancak bir sebeple hapishaneye düşmüş Albay Mehmet Kara vardır.

Bir hafta gibi kısa bir sürede operasyon için bu ekibi eğitmek, timin liderleri Albay Mehmet Kara ve onun güzelliği kadar sertliği ve disiplini ile de tanınan kızı, yüzbaşı Asena’ya düşer.

Eğitimden sonra Somali’ye bırakılan ekip Somalili korsanlar ve Afrikalı yerliler ile mücadele ederler. Aslında bir yolunu bulup Afrika’dan kaçmayı düşünen ekip, Fahri Bey ve ailesi için istenen iki yüz milyon dolarlık fidyeyi duyunca fikir değiştirir. Artık tek bir amaçları vardır; Türkiye’nin en zengin işadamı ve ailesini kurtarıp yüklüce bahşiş almak… Afrika yerli kabilesinin şamanı eski uzman çavuş da onlara bu maceralarında yardımcı olacaktır.

Bu arada Somalili korsanların lideri Adbul Hasbi Aden’de, Türk işadamı Fahri Bayer’in ve eşi Şenay Bayer’in kızları Tuğçe’ye aşık olur.

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
TÜRKLER ÇILDIRMIŞ OLMALI: GÖREV AFRİKA Hakkında Yorumlar


 



melek
22 Haziran 2010 - 03:02

çok harika bir komedi film herkez mutlaka izlesin. herkeze teşekür. sitenizi begendim.

resül izgi
22 Haziran 2010 - 22:21

güzel

yasin kilic
23 Haziran 2010 - 16:20

iyi günler, bu süper filimleri izlemek icin burayi sectim ve onaylarsaniz memnun oluruz saygilarla

ejiaka 47
23 Haziran 2010 - 18:57

süper bi r film

Editör
23 Haziran 2010 - 19:11

Onaya gerek yok istediğiniz filmi hemen izleyebilirsiniz.

fatih
24 Haziran 2010 - 12:52

gerçekten güzel bi film

administör
24 Haziran 2010 - 22:21

sayın ste editörleri part 1 kırık bilginize
bu filmi izlemek bence zaman kaybı
ama emek ve baya para harcanmış görünüyo
izleme olanağı sunduğunuz için emeği geçen herkese tşkr ederim

asılkan
27 Haziran 2010 - 16:06

tekkelımeyle super fılm ama cok dondu ama sıte guzel ıstedıım fılmı buluyorum

gerçekçi murat
27 Haziran 2010 - 16:58

yaaa editör kardeş
bunun bütün partları bozuk bu yorumlarıda kendinmi yazıyon annamadım bunu yayınlamazsın artık ama bi iş yapıyosan düzgün yap yada hiç yapma kardeşim

Editör
27 Haziran 2010 - 17:22

Bence arıza sizde. Film çalışıyor hiç bir sorun yok.

gerçekçi murat
27 Haziran 2010 - 17:48

yaaa calısıyo ama yarıda kesılıyo partlar ayrıca yayınladıgın ıcın tebrık ederım

mustafa
28 Haziran 2010 - 13:04

bence süper bir film yapana helal olsun hem komadi hemde türk vatanı askerlikle ilgili tekrar yapanın eline sağlık helal olsun

ıboOoOo
29 Haziran 2010 - 12:40

tesekkurler fılm cok guselde bazı bolumlerde ılerlemıyr kesık yane

muhammet
29 Haziran 2010 - 14:48

çok güzel olmuş tbk.

kado
01 Temmuz 2010 - 21:17

ya süper bi film ya on numara izleyin bence

enes
05 Temmuz 2010 - 15:34

somalili carsı aylayınıza kar sı uleynnnn

isim izimdir veremem xD
06 Temmuz 2010 - 17:16

qzllll

admin
10 Temmuz 2010 - 21:49

herkeze tafsiye ederim

sahin
10 Temmuz 2010 - 22:25

harika bir komedidiydi ama ismailin olmesi bir az insanda keder yapti.lakin cox guzel bir filmdir butun emeyi kecen arkadaslara twk :) )

okan aydın
13 Temmuz 2010 - 03:21

film yapanlara teşekkür ederim .. sizede ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım .. emeğe saygı allah hepinizden razı olsun

(__By_Hat-trick__)
14 Temmuz 2010 - 14:30

Güzel bir komedi filmi.

emre
14 Temmuz 2010 - 23:19

cok güldüm harıka

hamza
20 Temmuz 2010 - 16:42

izlerken sıkılmadım güzel film :D

mehmet
06 Ağustos 2010 - 13:58

yarım yumalak bişi yapmışsınız, boş beleşlik bu nerde bunun tamamı …?

MeTe
06 Ağustos 2010 - 22:03

Sayın editör Çok film hareketler bunları da paylaşırsanız sevinirim güzel bi film tşkrler .

shimarik_hsn
06 Ağustos 2010 - 22:43

sonu kötüydü…. hamile kadının bulunduğu barakaya kobralar roket sallıyooo.. türkiye bu olamaz???????:!!!!

sardar
10 Ağustos 2010 - 20:35

hani flm çaliş miyor

tikky
17 Ağustos 2010 - 16:19

film güzel ama filmin sonu olmamış eksik senaryo :)

ferhat
18 Ağustos 2010 - 16:46

yaa editörcüm bazı filmlerde sorun var açmıo bir hata verio… benim bilgisayardan mı yoksa yüklemedeki bir hatadan mı??

Editör
18 Ağustos 2010 - 21:56

Filmdede olabilir siz de de. Genellikle internet bağlantısının yavaş olmasından kaynaklanır.

salih
23 Ağustos 2010 - 04:10

arkadaslar bu fılmın sonunda calan muzıgın ısmını ve soyleyenını bılen varmı ındırmek ıstıyorum hey dost felan dıyen muzık…film ıcın cok tesekkurler ellerınıze saglık

aybuke
04 Eylül 2010 - 13:58

idare eder izlemeye deger bir film

nadir
06 Eylül 2010 - 14:19

güzel bir film

selim
06 Eylül 2010 - 15:44

adam haklı beyler

gökhan
07 Eylül 2010 - 01:57

film gerçekten çok güzel izlemeye değer bi film

EMRE TOSUN
18 Eylül 2010 - 11:55

COKKKKKKKK GUZLE COK BEYETIN

ergün
22 Eylül 2010 - 00:25

Süperdi .d

Deniz Sandalcı
01 Ekim 2010 - 09:20

Çok eğlenerek izledim.Teşekkürler…

hilmi
04 Ekim 2010 - 16:09

güzel bir film izledim teşekkürler burda çok film izlemeyi düşünüyorum

mustafa AYNA
21 Ekim 2010 - 23:07

çok komedi tşk ederim :) )

beraat
02 Kasım 2010 - 20:34

beraat demişki çoooooooooooook güzel

Gokhan
05 Kasım 2010 - 10:20

MUHTESEMMM!!!

şahin
13 Kasım 2010 - 09:21

film güzelmi ben izlemedim yılan çokmu çoksa izleyemem :D

ahmet kemAL
08 Aralık 2010 - 19:24

BU SAVAŞ DEGİL SAVAŞ GÜNEY AFRİKADA TERÖRİSTLER TARAFINDAN ESİR ALINDIGIM ANI HATIRLATIYOR

erol
10 Aralık 2010 - 18:21

çok güzel gerçek ten afrikadamı cekilmiş acaba …

yılmaz
18 Aralık 2010 - 02:45

harbiden çok güzel film yapmışlar komik

ahmet
25 Aralık 2010 - 00:02

site iyide bazı filimler bozuk linkler iyi çalışmıyor

Mc SaRıIı
25 Aralık 2010 - 19:38

vayyyy şekil yapmışız nefissssssss

okan
31 Aralık 2010 - 03:16

ii film ama maksat ne onu anlamadım

eren
12 Ocak 2011 - 01:07

fena degil zaman geçirmek için güzel bence

hafiz
16 Ocak 2011 - 09:47

ya editor ben izliyemiyorum cok dondu

hafiz
16 Ocak 2011 - 09:48

ama guzel film hakkini yemeyelim

KAAN
26 Ocak 2011 - 18:30

YA DONYOR FİLİM SON İKİ PARTİSİNDE ADAMI SİNİR ETYOR

Adem
30 Ocak 2011 - 19:51

Harika bir film. Aslinda ben Peker Acikalin filmde rol aldigi icin izlemistim fakat güzel bir calisma olmus.

fatih
01 Şubat 2011 - 05:21

gerçekten güzel bir film olmuş

by shadowwwww hellllllllllllllll
04 Şubat 2011 - 14:13

süper bir film herkese tavsiye ederim

mahsum
08 Nisan 2011 - 22:08

ya film çalışmıyo yardımcı olurmusunuz arkadaşlar….

303
14 Eylül 2011 - 02:44

Idare eder.

303
28 Eylül 2011 - 12:18

Film fena değil.Seyretmeye değer.Müzik filme çok yakışmış..

muhsin
15 Nisan 2012 - 20:23

HARİKA BİR FİLM HERKESİN İZLEMESİNİ ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM…

sezgin
11 Temmuz 2012 - 01:22

film güseldir kesin izleyemedim ama bu donmalar olmasa çok fazla donuyor buna bi el atın…

BABA1
30 Ağustos 2012 - 23:07

yemin ediyorum türklerin film çekmeyle alakası yok…
komedi filmini bile komediye çevirmişler…ZIRVALIK

zagopa
25 Aralık 2012 - 06:02

keşke ismail ölmeseydi o sahte kederliy be abeee

hamzaa
02 Şubat 2013 - 00:23

vallah çook guzel filmmmm

TUNCER
01 Nisan 2013 - 20:49

boktan bi filim hayatımda bu kadar uyuz filim izlememiştim

AdamGibiPilav
10 Ocak 2014 - 13:47

izlemeyenin pilavı yensin

muhanmmed
04 Mart 2014 - 17:36

budur

turkan
12 Temmuz 2014 - 18:46

turkler aqnca boyle sacma sapan seylerle ugrassın bastan ayaga sacmalık

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber