TOKATÇI FİLMİ İZLE

 

 

 

Tek Part Tek Part Tek Part Tek Part

TOKATÇI FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 26.746 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(72%) (9%) (11%)
238 Oy

tokatci TOKATÇI

TOKATÇI

Yeşilçam filmleri,eski türk filmleri,izle, seyret,kemal sunal

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
TOKATÇI Hakkında Yorumlar


 



mahmut guleryuz
01 Nisan 2010 - 10:34

allah rahmet eylesin gelmez artik oyle bi adam onunla buyuduk

semum
06 Temmuz 2010 - 02:18

hharika bi film mekani cennet olsn ins editor yuregine saglik sevgiler!!!!!!!!

reşit kesin
07 Temmuz 2010 - 13:58

allah rahmet eylesin yhaa çok sevrdim bu adamı yhaaa… :(( çook yazık artık izlediğimtüm komedifilmleri bana yapmacık gelio kemal sunal bambaşkaydı büyük bi kayıp bizler için dünya içinde büyük bşi kayıp … llah rahmet eylesin

orxan
13 Temmuz 2010 - 19:33

ALLAH rahmet eylesin. bu güzel filmler için tşk…

FoRzA
24 Ağustos 2010 - 18:08

ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun paylasım icin tşkler….

ELENY YASMİN
27 Ağustos 2010 - 18:31

ALLAH RAHMET EYLESİN NUR İÇİNDE YATSIN

suleyman ertas
20 Kasım 2010 - 15:06

allah rahmet eylesin gelmez artik oyle bi adam onunla buyuduk

hatice
03 Ocak 2011 - 03:52

nbr kız

BERKANT
08 Ocak 2011 - 20:39

TESEKUR EDERIM GUZEL BIR FLIM EDERIM ARKATASLAR GUZEL BIE FLIM

şahinsss
24 Ocak 2011 - 18:24

allah rahmet eylesin ruhu rahat olsun

burhan
29 Ocak 2011 - 23:36

allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun onun filmleriyle büyüdük:))

engin
27 Mart 2011 - 22:48

öncelikle allah rahmet eyelsin mekanı cenet olsun fimde gelince zaten kemal sunal dunyanın en buyuk komdiyenii tartışmaya gerek bile yok 7 24 sat izlem filimlerini yinde doymamm

berksu
31 Mart 2011 - 23:21

böyle bır adam daha gelmez dünyaya allah mezarını cennet etsınnnn…….????

ramazan baysal
28 Nisan 2011 - 15:51

anun gibi adam bu dünyaya gelmez allah yerini cennet etsin

kerim
05 Mayıs 2011 - 01:29

kemal sunalın bazı filimleri acıkmıyor bakarsanız sevinirim

fehmi
17 Mayıs 2011 - 10:07

yani çık güzel adm dı

fling flem:)
05 Haziran 2011 - 00:36

cog uzal kemak sunal

yusuf
18 Haziran 2011 - 23:49

allah rahmet eylesin filmlerinin izleyince birden gölüyoruk ama acıda cekiyoruruz…

keleş
24 Haziran 2011 - 19:43

allah mekanını cennet etsin çok güzel rol oynuyor onun gibi biri birdaha dünyaya gelmez

ali baran
23 Temmuz 2011 - 12:28

mekanı cennet olsun kemal abimizin

irfan AŞILIOĞLI
14 Eylül 2011 - 13:04

allah rahmet eylesın mekanı cennet olsun…

Robert
19 Eylül 2011 - 01:52

ALLAH rahmet elesin AZERBAYCAN FOR SALYAN 90 FO 096

aydın aper
14 Kasım 2011 - 19:04

allah rahmet eyesin

tajdin onen
08 Ocak 2012 - 10:29

ALLAH RAHMET EYLESİN BU ŞEFKATLİ İNSANI BU SİTE İÇİN ÇALIŞAN LARADA TŞK EDERİM BİZE BU GÜZEL FİLM LERİ SEYRETME İMKANI SAĞLADIKLARI İÇİN

KEMAL
14 Ocak 2012 - 11:03

ISTE ACILMIYAN BIR FILM DAHA SIZLER NASIL SEYRETDINIZ ANLAMIYORUM FILMLER ACILMIYORKI

Editör
17 Ocak 2012 - 00:25

fİLM GÜNCELLENMİŞTİR İYİ SEYİRLER

afyonlu
08 Nisan 2012 - 15:36

TOKATÇI FİLMİ İZLE

harika bi film mekani cennet olsn ins editor yuregine saglik sevgiler!!!!!!!

ali osman
18 Nisan 2012 - 15:43

hersey güzel kalite güzel bazi filmler acilmiyor
emegi gecen herkese tsk ederim

punar
01 Mayıs 2012 - 22:39

allah ramet eylesin senin gibi bida analar durmas ya nem bulgaristandan punar

Burak
31 Temmuz 2012 - 19:17

Allah Rahmet Eylesin Bütün Filimlerini İzledim Cok güzeldi..:)

serkan şahin
05 Ağustos 2012 - 21:22

ne diyebiliriz sanatı zaten ortada allah gani gani rahmet eylesin

ercan
17 Ağustos 2012 - 15:15

mekanı cennet olsun allah rahmet eylesin

mehmet
03 Ekim 2012 - 17:03

alah seni cenete nasip eylesin

rejeb
09 Aralık 2013 - 00:45

eivalla

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle haber