TEKKEN FİLMİ İZLE

 

 

 


PARTLI SİSTEM
PART-1 PART-2

TEKKEN FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 5.833 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(61%) (6%) (23%)
31 Oy

Tekken

TEKKEN filmini izle, tekken filmi full izle, aksiyon filmleri, fantastik film izle, fantastik film, tekken oyunu filmi

Yapım:2010 ~ ABD, Japonya
Tür:Aksiyon, Bilim Kurgu, Dram, Fantastik, Müzikal
Yönetmenwight H. Little
Senaryo:Alan B. Mcelroy, Michael Colleary, Mike Werb, Charles Stone III
Yapımcı:Iddo Lampton Enochs Jr., Benedict Carver, Steven Paul, Carsten H.w. Lorenz, Scott Karol
Görüntü Yönetmeni:Nathan Amondson
Müzik:John Hunter

Büyük bir gücü tuttuğunu keşfeden ve ondan onu almak için durduralamayacak seçkin tabaka dövüşçülerinin takımıyla mücadele etmekte olan bir gencin öyküsü. Yüksek oktanlı bir hareket filmi.

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir) ilginize Teşekkür Ederiz
TEKKEN Hakkında Yorumlar


 



$wL
29 Ağustos 2010 - 14:36

çok süper bi film oyunuda çok güzeLL .!!

GoKhAn
29 Ağustos 2010 - 17:14

İlk yorum bnden .. Sper bir dilm olmus zaten normalde ( TEKKEN) adı yetior .. EMEGİ gecen HERKESE tesekkur EDerİM

veysel
29 Ağustos 2010 - 17:43

budur yaa

BeyazGolgee
30 Ağustos 2010 - 00:11

cok guzel fılm herkese tavsıe ederım

EnEsss
30 Ağustos 2010 - 00:27

Film Harika Ama İzleyince…!!! xDDD

Ryuholly
30 Ağustos 2010 - 01:33

bu kadar iyi yapabiliceklerini sanmıyodum,çok ta iyi oldurmuşlar ama Hwoarang olmayınca olmuyor tabi :D

erdal
30 Ağustos 2010 - 01:34

gercekten cok guzeldı emegı gecen herkese tşkrler

cemo
30 Ağustos 2010 - 01:47

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tuna
30 Ağustos 2010 - 03:36

söze gerek yok mükemmel…

mehmet arif bıçakcı
30 Ağustos 2010 - 13:53

benim adamım king . king’in ejder ölümü vurusu süper (söyle bi ses çıkarıyo vururken hayo xD kidi ça :D diye bi ses )

mehmet arif bıçakcı
30 Ağustos 2010 - 15:23

malesef king bu filmde yoq ama tekken 2 de çıkıyo :D D

özgür
30 Ağustos 2010 - 15:41

süper süper süper

özgür
30 Ağustos 2010 - 15:42

mükemmel bir flim süper emeg, gecen herkese tskler

tolga
30 Ağustos 2010 - 17:22

bune ya butun partlar sorunlu adam gıbı şey yayınalyın ya

Editör
30 Ağustos 2010 - 23:24
yılmaz
31 Ağustos 2010 - 02:43

çoğu karakterler yok filmde,yılların lawı okadar mı çirkin arkadaş yaa,film daha iyi olabilirdi…oyunu çok kalitelii ama film okadar başarılı değil…yinede emeğe saygıı

crayzmma
31 Ağustos 2010 - 18:19

hişç hoşuma gitmedi çünkü film yarım oldugu için bir şey anlamadım filim yarımsa neden siteye koyuyorsunuz

Editör
31 Ağustos 2010 - 23:10

Yarım filmi ne diye koyalım? Film tam.

melikkrk
01 Eylül 2010 - 00:01

law aslında bruce lee

yılmaz
01 Eylül 2010 - 02:05

film tam sen anlamaışsın sana öyle yarım gelmiiş…site yöneticilerine selam…teşekkürler adminler

eren
01 Eylül 2010 - 12:11

bence çok güzel bir film hala iziyorum heralde filmin son u na daha çok var ama çok güzel bir film

hüseyin
01 Eylül 2010 - 14:05

mükemmel bi filim ya çk gzl cekimleri :)

Uğur
01 Eylül 2010 - 17:44

Jin İ Benzetememişler Ama Oyunuda Filimide Hrika

bahri
02 Eylül 2010 - 01:56

oyunu süper ama film çok tırtttt poul nerdeeeee lee nerde hwoarang nerdeeeee bunlarsız tekkenmi olurrr ..

onur
02 Eylül 2010 - 23:56

Filim İzlenmiyor Sadece Bir Ksmı İzleniyo Yardım Plss

hakan
03 Eylül 2010 - 11:56

bence bu film süper christen eddy brain ve diherleri ben çok beyendim bende merak ediyordum tekkenin filmi varmı diye demekki varmış hareketleri süper bence iyiki siteye koymuşlar bazıları bu tekken filminde yok ama bunlarsız tekken olur :D DDDDDDD

bahadır
04 Eylül 2010 - 13:47

ya 2si cıkarma cok begendm sper film

cansu
05 Eylül 2010 - 02:34

benceeeee mükemmellll olmuş oyununu bilmiorum ama flm harika olmuş gerçekten jon foo zaten favorim geleceğin jet leesi:))))teşekkürler editörümmm sıkıcı iş saatlerim gayet güsel geçio sayenzde…..şidettleee tawsiye

serhat
05 Eylül 2010 - 07:48

çok güzel bi film

Hanifi Hatay Antakya
05 Eylül 2010 - 11:32

bence bundan daha güzel bir aksiyon flimi olamaz manyak ötesi bir aksiyon flimi alt yazılı insanın umrunda değil oda başka bir bakış acısı dövüş yerleri yetiyor::D:S

abdurrahman / makedonya /üsküp
05 Eylül 2010 - 17:58

çok güsel bir film olmus ben cok begendim gösterim sunan ve emegi gecen herkese tesekkürler

Aziz / ANKARA
06 Eylül 2010 - 02:33

Film bncede Süper OlmUş efektleri olsun dövüş sahneleri olsn ama açıklığa kavuşturulmayan bi kaç sahne var yoshimitsunun ölümü Kolunun çıkması sonra o KOlu paulun takması flan biras karışık olms oaralar :D

hasan
06 Eylül 2010 - 12:52

ızleyemedım ama cok güzel olduğna emınım

ENES
06 Eylül 2010 - 21:39

tek kelimeyla süper baska diyecek bir sey bulamıyorum

Osman
06 Eylül 2010 - 22:51

1o numara fLim İzle ßegenneceksn ; )

ateş
07 Eylül 2010 - 14:20

oyunu gibi filmide güzel :)

esat alkan
08 Eylül 2010 - 13:43

jin gelmiş gelebilecek bu film de en iyi ve en kral dövüşçü annesi ve tekken deki sevgilisinin sevgisi ile bunları başarıyor film süper

tolga
08 Eylül 2010 - 18:42

walla manyak bişi bende oyunuda var eddy nin hareketleri aynı oyundaki gibi mayyak bi film:D:D:D:D

Mustafa
09 Eylül 2010 - 18:12

Süper ÖteSi Bir Fİlm KazaNma İnanCı

devrim
10 Eylül 2010 - 01:13

walla hic birsey diyemiorum su an hala filmin etkisindeyim evdeki televizyonu vazoyu kırdık :=) anladınız sız o kadar kaptırmısım kendımı ….böle filimler bekliyoruzz emegınıze saglık filim 10üzerinden 10 ama genede cuneyt abimiz de olsaydı filimde süper olurdu tekken sapıonu :)

seyit atak
10 Eylül 2010 - 03:40

film süper olmuş efektleri harika teşekkürler ..

aslan
10 Eylül 2010 - 23:06

inanılmaz bir film ben çok beyendim

taner agar
11 Eylül 2010 - 09:10

film gerçekten çok iyi zaman kaybı kesinlikle değil 10 üzerinden 10 ama son partın yarısıda en güzel final sahnesinde yarıda kesiliyor anlamadım nedenini ama gercekten cok iyi

plsexyboy
11 Eylül 2010 - 18:53

izlenir

mutlu
14 Eylül 2010 - 05:34

steve fox nye yaşlıki oyundaki adamım…

__ejom__yel___
14 Eylül 2010 - 07:11

bu fılm mukemel nısanlımla ızledım nısanlım boyle fılmılerı sevmıyo ama bu fılmı beyendı

şener güncan
16 Eylül 2010 - 19:59

film cok guzeldi ama bircok adamın olmaması beni cok uzdu ve jin”in başrol olması beni şaşırtı.tekken 2″yi sabırsızlıkla bekliyorum

qÖZDe
16 Eylül 2010 - 20:28

ben böle bişi görmedm.fazla söze gerek yok tek kelimeyle MÜKEMMEL>>!

feride
17 Eylül 2010 - 00:43

çok güzel bir flim yapanlara bizzat teşekkür ederim.

Batu
18 Eylül 2010 - 12:24

Gercekten Güzel Bir Film

şafak
19 Eylül 2010 - 04:19

kaçırdığınız bir yer var tekken ölmedi !!!

dolunay
21 Eylül 2010 - 21:36

manyak filim sarıyo ::::)
:) :):):)süper

ROZERİN
22 Eylül 2010 - 18:49

film çok güzel bu film güzel olmamış daha güzelini yapabilirler diyenler bunları bile yapamaz ama fil yarım yani hiç bişey anlamadım ama çok güzel bir fil emeği geçen herkese tşkler

Hasim
27 Eylül 2010 - 21:46

Cok guzel bir film olmus emegi gecen herkese tesekkur ederim Tebrik ederim

can
28 Eylül 2010 - 05:27

yah manyaq bir film coq güzel olmuş yah tam bir eser saten jimm benim adam tekkendede oyundada =)

adadasdasda
02 Ekim 2010 - 07:45

Film Oyun qibi Ama Manyaq Film :D :) xD

ExCeLLenT
03 Ekim 2010 - 21:09

Tek Kelimeyle Muhteşem

ugur koksal
13 Ekim 2010 - 00:05

AbiCim MukeMMeLLL bi FilMM OlmusS GercekteNN HaRRiKAAAA

mehmet c
14 Ekim 2010 - 17:56

filmi hd kalitesinde sorunsuz izledim teşekkürler admin …

burak19
20 Ekim 2010 - 11:13

teken aslın da cok eskiye dayanan ba filim ama hani derlerya nakadar olrsa olsun ser sikayede birada olsa gerceklik vardır diye ama tekin bazı insan lar tarafın dan oyun gibi görilsede ben inanıyorum ki asıl güc yürekten gekir başarılarınızın devamını bekleriz unutmayın asıl filim icin deken izlenir yeşil cam haric

senol73
01 Kasım 2010 - 22:08

yau kusura bakmayin ama niye asada yazi var bizim türkler neden hic birseyi güzel ve dogru yapamiyorlar yapmişkene böyle hic sevki olmuyor neyse yinede tessekür

KUTAY
02 Kasım 2010 - 03:41

efekler bomba 3 boyut sınama tarıhı ıste buna denır:=)) 10 yıl sonra 2 boyutlu fılmler gerıde kalıcak ınanıyorum:=))

gökmen
02 Kasım 2010 - 06:11

son zamanlarda izlediğim en güzel film. mükemmel ötesi ama bşrde alt yazılı olmasaydı arşivlik olurdu daha süper hale gelirdi.

erdem
05 Kasım 2010 - 02:31

bunun turkcesıde cıktı harıka bır fılım ilgilenırsenırz sevıırım

burak
09 Kasım 2010 - 17:40

oyundaki admım jin her zaman kazanırdım ve fılmındede kazanıyo bence izleyin cünkü izlemye değer bir film tekken ama turkce olmasını isterdım

burak
10 Kasım 2010 - 17:46

yaa turkcesı nerde cıktı sole erdemmm

Hüseyin
10 Kasım 2010 - 20:59

Bende film çok güzel olmuş. Emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunar başarılarının devamını diliyorum. Tekkenin 2, 3, 4, bölümleri çıksa çok daha süper olacak ve izlenme rekoru kırar.

Editör
10 Kasım 2010 - 22:00

Perşembe akşamı saat 20.00 de yayınlanacak burda

Karcan ÖZBAL
01 Aralık 2010 - 08:11

Gerçekten Çok Güzel Bir Film ;)
Herkes’e İzlemesini Tavsiye Ederim..
Teşekkürler, Herkese iyi seyirler…

Onur
24 Aralık 2010 - 20:10

Ya arkadaşlar hiç mi tekken oynamadınız gerçek konuyla nerdeyse alaka yok ya.Yok neymiş 8 şirket varmış filan dünya yanmış falan.Gerçek konuda bi kere Jin adlı karakter kötü biri !!!

ahmet tekman
26 Aralık 2010 - 00:34

aksiyon film dedigin boyle olur emeginize saglık filmmin hakkını vermişsiniz izleyici olarak teşekkur ederim

barış tekin
28 Aralık 2010 - 00:00

emeklerınıze saglık cok guzel gercekten..

umut karayaz
17 Ocak 2011 - 12:49

Bu kadar dandik, saçma bir film olamaz. Rezillik beyaa

bv
11 Kasım 2011 - 21:28

ben teken 5 teki marhaslh lav olmasınıdas isterdim

canser
29 Şubat 2012 - 02:09

güzel fim

yusuf
15 Kasım 2013 - 21:45

süper bişe bee abii

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle