Sokak Yarışcısı Türkçe Dublaj izle FİLMİ İZLE

 

 

 

Fragman
PARTLI SİSTEM
PART-1 PART-2
PARTLI SİSTEM
PART-1 PART-2 PART-3 PART-4

Sokak Yarışcısı Türkçe Dublaj izle FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 41.100 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(37%) (20%) (41%)
459 Oy

Sokak Yarışcısı Türkçe Dublaj izle
Street Racer Türkçe Dublaj izle, Sokak Yarışcısı Türkçe Dublaj izle, sokak yarışçısı izle, aksiyon filmleri, macera filmleri, yarış filmleri,
Imdb: 3.2
Tür: Aksiyon, Macera
Yapım: 2008, ABD
Süre:1 saat 25 Dakika
Yönetmen: Teo Konuralp
Film Hakkında:
http://www.sinemadafilmizle.com/tag/aksiyon-filmleri katagorilerinde yerini alan Sokak Yarışcısı – Street Racer filminin yönetmenliğini Teo Konuralp yapmıştır. Sitemizden Sokak Yarışcısı Türkçe Dublaj hd izlerken filmde Johnny Wayne herkesten habersiz gizli bir şekilde aralarında illegal düzenlen araba yarışlarında yarışmaktadır. Yarışta bir gence çarparak, sakat kalmasına neden olmuş, hapishaneye girmiştir. Hapisten çıktığı zaman yarışlardan uzak durmak istese de, peşini bırakmayan arkadaşları ile kendini tekrar yarışların içinde bulur, sokak yarışçılarının inanılmaz görüntüleriyle aksiyon dolu bir film izleyeceksiniz.

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
Sokak Yarışcısı Türkçe Dublaj izle Hakkında Yorumlar


 



melike nazlı
15 Mayıs 2010 - 18:42

ya manyak bi film olmuş …. özellikle o hırs yok mu o işte süpppppppppppppper:):):):):)

tayfun
29 Haziran 2010 - 16:07

kardeşım yabancı fm turkceye cevırırsenız daha fazla memnunn oluruzz.

rasim
17 Ekim 2011 - 22:49

super bir film sizde izleyin

vural
28 Ekim 2011 - 01:18

gzel filim yapmışlar ama hızlı ve öfkeli 5 i hiç bi yarış filim leri geçemez ama gerçek ten gzel :) )))

okiii
14 Kasım 2012 - 13:24

saçmalıktan öte bişey değil STI için izledim.Yarış adına hiçbişey yok izlemeyin zaman kaybı

rıdvan
14 Kasım 2012 - 19:32

arkadaslar sacma filmde bikere heyacan diye birşey yok. ilk sahnedeki yarışma en güzeli ona göre siz bilirsiniz

ilhan
14 Kasım 2012 - 22:04

nekadar sacma bi film bunu beyenen hayatında ilkdefa yarıs filmi izlyor heralde

levo
14 Kasım 2012 - 22:21

bu filme güzel diyen arkadaşlar kesin 15 yaş altı falandır . bu filmi izliyeceğine bostancıda önden çekişli arabayla yanlamaya çalışanları izleyin daha iyi en azından kaza yapma olasılıkları yüksek aksiyon olur :D

abdullah
15 Kasım 2012 - 00:00

bu filimi izleyeceğinize çamaşır makinesini izleseniz daha keyif alırsınız …ben yorumlara kandım sakın siz böyle bir hata yapmayın …:(

Zuhanna
15 Kasım 2012 - 14:39

Gerçekten 10 üzerinden 3 veriyorum vakit kaybı gibi bişey,vaktiniz varsa izleyin çok sıkıcıydı..

ADMİN
15 Kasım 2012 - 16:02

Bu film gerçekten güzel deil yarış filmi istediler diye paylaştık

honda garage
15 Kasım 2012 - 19:49

tamamen zaman kaybı honda S2000 var diye seyretikk bukadar saçma bir filmi ilkez izlemiş olduk

fatih
16 Kasım 2012 - 16:18

10-4 lük bir film çeviri berbat film kesitleri çok kötü vakti olan izlesin

kibriali
18 Kasım 2012 - 21:33

biz kibrista hergun bu filim gibi on tane cekiyoruz. isterseniz (youtube”den) bakin videonun ismi: bafranin spor arabalari izleyin…

Samet
20 Kasım 2012 - 23:00

Gerçekten çok yapmacık ve iğrenç bi film yarıda bıraktım hiç tavsiye etmem

barış
23 Kasım 2012 - 19:52

ya degidin yaa adamlar konusuyo sesleri sonradan cıkıomm ne bu böle :D :D:D:D:D

jnqs
04 Aralık 2012 - 23:33

zaman kaybı

Atorganı
05 Aralık 2012 - 13:54

Bence komedi katogorisende bir film…cübeyt arkın filmlerinden alışık olduğumuz hızlandırma teknikleri …ve 6 ileri triptronik vitesli go kart çok müthiş… +9 bir film…Subarunun sesi boxer motor gibi değil skylinede öyle ful montaj’lı bir film…İzlemeye değmeyen bir film!

boş veer
05 Aralık 2012 - 15:16

çok kötü bi film drift yapmayı blmiyolar bile

emin
11 Aralık 2012 - 21:10

yapacak hiç bişeyin olmasın yat tavana bak veya tüplü televizyon bul aç o karıncaları izle ama bu filmi izlemek gibi bir hata yapmayın
BU FİLM PİŞMANLIKTIR :D

EFE
16 Aralık 2012 - 00:07

İzlemeye Değer …

yars
16 Aralık 2012 - 15:46

manyak bebek huuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuu

sago
16 Aralık 2012 - 15:48

heç iyi degil tavsıye etmemm

mustafa
17 Aralık 2012 - 18:19

bence zaman kaybı izlemenizi hiç tavsiye etmem.

davut
24 Aralık 2012 - 19:05

bu filmin yönetmeni kör ve saar bence

purupul
31 Aralık 2012 - 03:38

bayan tuningci olduğum için bu tarz filimlere merakım ç0k şimdiye kadar izlediğim en boş filim buydu diyebilirim onun yerine otobanda 106 gtı ve honda vtec kapışmasını izlemek daha eğlenceli olurdu yada bi tofaşın yanlaması falan kısacası izlemenizi tavsiye etmem :) )

drogba
03 Şubat 2013 - 11:11

cok daha iyilerini gordum

murat
08 Şubat 2013 - 05:47

hayatımda bu kdar iğremç ir film izlemedim arkadaşlar 80dk ma acıdım. gerçekden berbat bir film. filmde 2 yarış oldu sadece 2 yarış saçma sapan bir film vakit kaybı zamanınıza yazık.

samet
08 Şubat 2013 - 20:42

Valla acayip süper bi film olmuş tebrik ederim :) )))

kamil
11 Şubat 2013 - 13:13

izledıgım eniyı fılımdı bence emeye saygı

dsadsad
04 Mart 2013 - 18:29

dünyanın en mal filmi bu galiba ben bildim bu dünyanın en mal filmi

Faqo
17 Mart 2013 - 01:32

Ladayla ferrari yarışıyo kafa kafaya gidiyolar :D mükemmel hayal gücü 9 yaşındaki bi çocuk yazmış olmalı senaryoyu :D

abdulkadir
01 Nisan 2013 - 23:13

çok kötü

mehmet
14 Nisan 2013 - 17:12

bu filmi çeken yönetmen kör oldu :) ))

haydar hüseyin
17 Nisan 2013 - 01:53

hızlı ve öfkeli serisine göre çok amele bi film yani çocuk filmi gibi adeta. bence zaman kaybı…

batuha
03 Mayıs 2013 - 16:12

Güzel değil insanı bağlamıyor hiç

ferhat
05 Mayıs 2013 - 16:56

lan film güzel ama adamlar araba sürmeyimi bilmiyo

hamza
08 Mayıs 2013 - 21:29

vakit kaybı böyle filimi olur

hakan
05 Temmuz 2013 - 19:26

GUZEL BIR FILLL BEN BEYENDIM :D

Azat
16 Temmuz 2013 - 15:19

BU FİLMİ YÖNETEN HER KİMSE SAOLSUN :D ÇOK CİX BİR DİZİ :D

onur
13 Ağustos 2013 - 17:20

filmi izlemedim ama hızlı ve öfkeli buna 1000 le çarpar 5 sonrada yönemenine verir :D

mustafa kutlu
26 Ekim 2013 - 01:10

fılm guzel part 5 ve sonrası yok lutfen nasıl ızlerım yonlendırımısınız fılm yarıda kaldı

tugberk
25 Ocak 2014 - 19:02

Çok kötü, oysakı yorumlara bakarak ne hayallerle actım filmi Kaç yasıında bu yorumları yapanlar allah askına, çok çok kötü bir film

Onur
28 Şubat 2014 - 10:47

Fılm yarıs ıcın degıl sadece msj vermek ıcın ısınız gücünüz yarış nasıl ınsanınız sız

Şehmuz
24 Nisan 2014 - 01:12

süper filan kimler yawu hayatınızda hiçmi sinema izlemediniz bu filmi 30 dk zar zor geldim mükemel diyenler kim bilir filmi izlemeden yorum atıyolar böle bi filim görmedim arabalar güzelde cameraman ne yapıyo ne biçim yarış ha bire duvarı yansıtıyolar arabayı ceksenize boşa masraf etmişlr beş para etmez bir filim.

ercan
25 Mayıs 2014 - 19:23

güzel bir film diğer yorumları aldırış etmeyin izlenir

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber