ŞEYTANIN OTELİ 3 FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ

ŞEYTANIN OTELİ 3 FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 18.192 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(48%) (9%) (31%)
329 Oy

ŞEYTANIN OTELİ 3

Şeytanın Oteli 3 türkçe dublaj izle, Şeytanın Oteli 3 izle, Şeytanın Oteli 3 filmini izle, gerilim filmi izle, korku filmi izle, şeytanın oteli serisini izle, Fritt vilt 3 türkçe izle

IMDB:4,8 (146 OY)
Yapım yılı:2010
Çekildiği Ülke:Norveç
Filmin türü:Gerilim, Korku
Yönetmen:Mikkel Brænne Sandemose
Filmde yeralan oyuncular:Arthur Berning, Endre Hellestveit, Hallvard Holmen, Ida Marie Bakkerud, Julie Rusti, Kim S. Falck-jørgensen, Nils Johnson, Pål Stokka, Sturla Rui, Terje Ranes, Trine Wiggen
Senaryo:Lars Gudmestad, Peder Fuglerud
Yapımcı:Martin Sundland, Kristian Sinkerud, Thomas Løberg, Magne Lyngner, Are Heidenstrom
Görüntü Yönetmeni:Ari Willey
Müzik:Magnus Beite
Süre:97 dakika

FİLM HAKKINDA:
Genç şeytanın oteline gitmeye karar veren 6 arkadaş, gidecekleri yerin meşhur hikayesini bilmektedirler..
Fakat otelde kalmazlar ormanlık alan da çadır kurmaya karar verirler, bu fikir onlar için hiçte iyi olmayacaktır..
Film hakkındaki düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayınız,
İYİ SEYİRLER dileriz…

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
ŞEYTANIN OTELİ 3 Hakkında Yorumlar


 



ShiRio
28 Haziran 2011 - 01:16

Hemen İzliyorrreeee :D
ve
Arşive Ekliyorreeee ;D

mirbala
28 Haziran 2011 - 08:26

guzel film korku iyi korkulu

naz
28 Haziran 2011 - 08:40

ben beğendim şahsen ama renkler ve zevkler tartışılmaz. öyle acımasız abuk subuk eleştiri yapanlarada şaşıyorum bazen sanki kendileri sinama starları

korkumen
28 Haziran 2011 - 10:02

aşırı şaçma bişey

karamert
28 Haziran 2011 - 14:21

bunu 1 2 serisi güzel buda güzeldir

sevil
28 Haziran 2011 - 15:17

zaman kaybıııı sakın izlemeyin

ismail
28 Haziran 2011 - 20:05

korku fılmını severım bu tam devşet bişey

pippo
29 Haziran 2011 - 09:07

Allah Razı olsun….

su perisi
29 Haziran 2011 - 11:09

bence harika bir film özellkle 1-2 si bundan daha iyi ama buda güzel mutlaka bir ve ikiyi izlemelisiniz :)

lale
29 Haziran 2011 - 11:19

gercekten sacma ve vakit kaybi kesinlikle izlemiyin derim.kaliteli film deyil cocuk bile bundan iyi yazar senaryoyu.beyenenlerin cok zevksiz olduklari kesin.yada kaliteli filmden anlamadiklari beli siradan vasat film

sule
29 Haziran 2011 - 14:39

güzel

selman
29 Haziran 2011 - 15:03

İİ di ama tam korku deil

emel
29 Haziran 2011 - 15:28

partların sırası karışmış.1-2-3-5-4-6 olarak izleyin.film fena deil.vaktiniz varsa izleyin,yoksa zaman kaybı.

batuhan
29 Haziran 2011 - 15:40

kesinlikle izlemeyin hiç tavsiye etmiyorum tam bir saçmalık hiç heyecan yook berbat …..:(((

TiLKi
30 Haziran 2011 - 00:21

Partların Yerleri Karıstırılmıs Dikkat Edin :S Filim Gzldi :)

elif
30 Haziran 2011 - 02:02

cok harika bu film ama 12- yas tan itiraben izlesinler bence cok korkunc vesayre vesayre …………………..

kübra
30 Haziran 2011 - 18:21

arkadaşlar film hakkında gerçek düşüncelerini paylaşın lütfen ben filmlerin yorumlarından yola çıkarak gziliyorum filmleri. bu yorumlar yüzünden izliceğim bi film bulamadım ya :/ biri iyi biri süper biri kötü diyo…..

evren
30 Haziran 2011 - 18:35

süper… izLeyin :=)

pink
30 Haziran 2011 - 21:26

sıradan yaaaaaaaaa

Editör
01 Temmuz 2011 - 00:43

DEĞERLİ İZLEYİCİMİZ İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
DEDİĞİNİZ GİBİ DÜZELTİLMİŞTİR FİLM
ARADA BİZDE HATA YAPABİLİRİZ,
DUYARLI İZLEYİCİLERİMİZ SAYESİNDE DÜZELTİLMİŞTİR FİLM
İYİ SEYİRLER DİLERİZ ;)

kadriye
01 Temmuz 2011 - 16:21

1 ve 2 si güzeldi ama 3.sü dahada güzel tavsiye ederim ben beğenerek izledim.emeği geçen herkese teşekkürler…

beyza
01 Temmuz 2011 - 18:07

Zamanı kıymetsiz olanlar izlesin… Ya bu kadar
kalitesiz, saçma sapan, kurgusu bile tuhaf bir film koyupda
millet,i izlettirmeyin…

gamze
01 Temmuz 2011 - 20:15

böö iiyy

ilker
03 Temmuz 2011 - 01:22

çok iii değilll.. çok kötüde değill.. ama fillmin devamıı varrr bittiğği yerden belli…

ibo
03 Temmuz 2011 - 17:24

super di yaaa tavsiye derm bu siteye tskler

gökhan
03 Temmuz 2011 - 23:55

ferdi tayfur flimleri koyunda izleyelem nerde ferdi baba flimleri hani derbeder yavusuz kuşlar nerde 1975 le 1989 ların en güzel filimleri şimdikiler flimmiki nerdesin ferdi baba

müjdat
04 Temmuz 2011 - 01:09

izlenebilir film ama çok iyi deyil devamı geleçek sanırım

cisem
04 Temmuz 2011 - 14:07

idare eder ama mukemmel deyil

cisem
04 Temmuz 2011 - 14:08

iyi idare eder

avarka
04 Temmuz 2011 - 17:42

cok sacma bir film.izlemeye deymez.

kaplan
05 Temmuz 2011 - 00:57

arkadaslar emegı gecen herkese tesekkurler ama bu fılmı ızlemek zaman kaybı hıc korkunc degıl 1. ve 2. serılerıne gorede cok kotu

barış
05 Temmuz 2011 - 15:40

bence boşa zaman kaybı izlemeyinnnnn!!!!!!

mine
05 Temmuz 2011 - 16:51

beyendm güzeldi

Ozan Esma
06 Temmuz 2011 - 04:29

Ben bu fılmın 1inide 2sinide ızledım cok heyecanlı surukleyıcı tam not alacak fılmdı 3.sunude kısmetse bu aksam ızleyecegım emınım buda cok guzeldır artık yatma waktı :)

tekno ritim
06 Temmuz 2011 - 15:02

yorumlara bakıp izledik ama film çok basit bildiniz cinayet filmi zaman kaybı izleyin görün))

birsel
06 Temmuz 2011 - 23:43

eh idare edr

mustafa kavak
07 Temmuz 2011 - 20:28

ben ce süperdi

nisa
07 Temmuz 2011 - 21:17

son derece vasat sıradan bir filmdi zaman kaybı

Meyra Kınalı
08 Temmuz 2011 - 11:59

Bence de gerçekten güzel bir film.Tavsiye ederim.Zaten bu filmin 1. ve 2. seriside güzeldi.İzleyin…

selçuk
09 Temmuz 2011 - 05:48

korku filmini kasaplıkla karıştırıyorlar artık hangisini izlesem yamyamlık iç organlar bu korkumu oluyor şimdi çoğu mide bulandırıcı artık benim bulanmıyor yaa izleye izleye azdaha izliyim dr olcem korku bu değil yaa kasaplık değil

Murat
09 Temmuz 2011 - 17:21

Film berbattan da öte beş yaşındaki bir çocuk daha güzel bir senaryo yazabilirdi.Çok saçma izlemenizi kesinlikle önermiyorum…

sedat
12 Temmuz 2011 - 05:20

tek kelımeyle mukkemmelldi

oeilperle
13 Temmuz 2011 - 03:46

tek kelime ile berbattı saçma sapan bir film..

muhammed
13 Temmuz 2011 - 04:04

super bir film di. emegi gecen butun arkadaslara tesekur edeyorum

nazli
13 Temmuz 2011 - 16:35

ilk 2 film daha güzeldi

TEOLERO
13 Temmuz 2011 - 23:32

Yav butun filmlerde aynı gardesim -

zeki
14 Temmuz 2011 - 00:16

film güzeldi ama sonu iyi olmamış.

mine
15 Temmuz 2011 - 12:32

yorumlara bakınca sinirlerim bozuluyo film izleme keyfim kalmıyoo hep hakaret hep argo üüf bune yaa kimsede saygı kalmamış emeğe saygı yok kendileri oskarlıkmışgibi sankii

bahoz
16 Temmuz 2011 - 16:27

ABİLER ABLALAR KORKU KAPANI SERİSİ ŞEYTANIN OTELİ SERİLERİ BİRBİRİNE BENZİYOR HEPSİNİ İZLEDİM BU SERİLERE BENZEYEN Bİ FİLM SÖYLEYİN BANA

papaty1
18 Temmuz 2011 - 13:04

VENADEYIL IZLENEBILIR

bawer
19 Temmuz 2011 - 23:03

Kim Diyor Mükkemmel Diee Korku Bölümünde Yer Alıyor Ama Korku Yok Filmde… Zaman Kaybı Bence İzlemeyin…

ilker
20 Temmuz 2011 - 01:11

cok korktum altima ettim uff

kadir
22 Temmuz 2011 - 00:40

bi susun be kardeşim yaa izlicektım mahfettiniz beni yaa birdaha yorumlara bakmamya bune bunud okumayın.herkafadan bır ses 1 ve 2 yi izleyenler izlesin izlemeyenler bakmasın bu kadar off yaww..

meldel
24 Temmuz 2011 - 15:19

güzel film

meryem
03 Ağustos 2011 - 15:08

daha izlemedim ama güzel bir filme benziyor

yasin
05 Ağustos 2011 - 12:17

sonu bukadar saçma biten bir flim daha izlemedim bu güne kadar (vahşet)

emirhan
05 Ağustos 2011 - 17:18

4 ve 6. partı açamadım :(

Editör
05 Ağustos 2011 - 18:41

Partlarda sorun görünmüyor. Bu gibi durumlarda sayfa yenileyiniz düzelir

RIMIT
06 Ağustos 2011 - 15:47

sonu amma saçma bitti hep sona birisi kurtulurdu

hayalet
06 Ağustos 2011 - 18:18

cok ucuz bır fılm ya :D

emrah
09 Ağustos 2011 - 06:59

bu kadar saçma bi film daha izlemedim kesinlikle tavsiye etmiyorum zaman kaybı. senaryo çok basit çizgi film gibi adeta.hayalet casper bu saçma filmden daha korkunç:)))

rmazan
11 Ağustos 2011 - 20:15

bence 10 üzerinden 10 sadece sonu kötü bittiii

turgay
12 Ağustos 2011 - 04:30

çok iyi deyil ama sonunu merak ettirip izlettiriyo kendini izlenebilir bi filim

nurdan
12 Ağustos 2011 - 22:41

katılıyorum sonu kötü bitti ama 1 ve2 si daha qüzeldi oyuncular felan bu oyuncuları beqenmedim ben daha qüzel oynardım.

bitli
13 Ağustos 2011 - 02:25

şeytanın oteli 1 ve 2 çok güzel merak uyandırıcı bir film serinin 3.filmini sonu saçma bitti,yok vahşetti… falan die yorumlayan arkadaşlar,zaten serinin bu filmi 2.den sonra devam niteliği taşımıyo..sadece zamanda geriye gidip bütün olanların nasıl başladığını sevgili katilimizi yakından tanıyoruz..1.ve 2 yi izlemeyen arkadaşlar önce 3 den başlayıp sonra 1 izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınızdır.. umarım kısa zamanda 4. de gelir….

yarın
20 Ağustos 2011 - 02:40

HAYATIMDA BUNUN KADAR SAÇMA Bİ FİLM GÖRMEDIM.HIC BIR MANTIGI YOK.BOSA GEÇİRDİĞİM ZMANA YAZIK.

Eylül
27 Ağustos 2011 - 06:34

ben Serısını Izledımdee 1 ve 2 Daha Guzeldıı aynı kısıleR vardı hemen hemen ben bu bolumu begenmeDım garıp korku yktu fazla Ayrıcaa bu Fılm Partlı ama Mumkunse butun Fılımlerıı paRtlı yaPın ızlemesıı daha keyıflı Oluo ;)

zbd
28 Ağustos 2011 - 04:22

sakın izlemeyin berbat ötesi beş para etmez.

EFe
03 Eylül 2011 - 01:20

Aslında film güzel gibi görünsede katilin kurbanlarını öldurmesi tam gorunmedığınden.film zevk vermiyor.nasıl ölduklerı fln apacık bellı olmuo.

saçlaer
04 Eylül 2011 - 01:46

sizin izliceniz filmin ben taaaaaaa …. lale özellikle sen snn film izleme zevkineee …… iyimi bu filmin 1. 2. izle sonra gel 3 . izle sen varya sana solücek kelimem kalmadı yane ….

yunus
10 Eylül 2011 - 04:06

film gerilim bakımından güzeldi saol admin ama sonu biraz kötü bitmiş :( ama izlemeye deger bence…

nalan
12 Eylül 2011 - 16:44

film güzel ama allah aşkına otel bu filmin neresinde?ismi çok alakasız.

başak
24 Eylül 2011 - 14:00

fena değil di ama 1-2 daha güzeldi bu zorlama olmuş biraz

deniz
11 Ekim 2011 - 15:15

ben kendimi artık lorku flm uzmanı ilan edicek cesareti buluyorum ve flm bir çok flm sahnelerine benzerlik göstersede korku flm kapasitesine sahiptir lütfen emeğe saygı gösterin ve dha iyisini buka bilmek için detaylı izleyin ben beğendim ve kötü söz söylemek yersizdir kötü sözü flm çeke bilenler ve büyük başarı elde edebilenler kulansın lütfen editörede burdan saygılarımı ve bu kadar kesintisiz izleme imkanı verdiği içinde teşekür ediyorum.

rubie
18 Ekim 2011 - 16:44

zamanim boja gecti film berbati

begüm arzu
06 Kasım 2011 - 22:21

bu film can sıkıcı hiç izlemeyin tavsiye etmem

döşükıllı
10 Kasım 2011 - 22:20

begenmıyenlere soruyom sız cekınde ızleyek

konuşmayın lann..
11 Aralık 2011 - 14:59

izlemdm ama izlcm kötüyse …………. anladınız siz :)

Sevin
17 Aralık 2011 - 18:07

harika bi film izleyin tavsiye ederm:D

müjdat
31 Aralık 2011 - 01:26

harika bi film

deniz
01 Ocak 2012 - 23:57

süperrrrrr bence

abidin
04 Ocak 2012 - 20:02

zaman kaybı yapmayın arkadaşlar cok sacma bune yaa ben yazsam bundan daha cok iyi yazarım ))))))))))))))))

umut
11 Ocak 2012 - 00:22

götüm gbibi uyumamak içn elmden geeleni yaptm

ali
22 Ocak 2012 - 13:04

bu filmi kötüleyen arkadaslar gercekten filmden anlamiyorsunuz bu filmin 3 de güzel bence

ersindursun
29 Ocak 2012 - 19:57

güsel fılm tşkler yanlız sonu üzüyor insanı 4.de yolda herhal :D

eda
29 Ocak 2012 - 22:07

çok korkunç ama güzeldi..

yasin
30 Ocak 2012 - 01:43

Film 10 numara izlemenizi tavsiye ederim adam önüne geleni deşiyor maşallah :) )

yaren.d
10 Şubat 2012 - 20:33

şimdik film güzel mi kötü mü.. ona göre izleyelim. her kafadan ses çıkıyo maşallah.d.d

SEDEF
19 Şubat 2012 - 19:51

cok sıradan zaman kaybı hıc surukleyıcı degıl tavsıye etmıyorum ama yınede emege saygı :)

SEDEF
19 Şubat 2012 - 19:52

tavsıye etmıyorum begenmedım

asya
24 Şubat 2012 - 01:21

güzel filim izleyin

aysel
24 Şubat 2012 - 01:22

güzeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll:)

ramazan
07 Mart 2012 - 04:36

berbat zamanıza yazık sonu çok aptalca

seda
17 Mart 2012 - 08:40

iğrenç bir film

jade
24 Mart 2012 - 22:14

1. ve 2. ismine uygun bir film olmuş ama 3.serisi pekte şeytanın oteline benzememiş ormanda geçiyor…izlerken şeytanın oteli gibi değilde sıradan ormana giden bir gurup gençler ve başlarına gelecekeler…ve 4.seriside gelecek gibi bitti…zaman kaybı ve iğrenççç diyen arkadaşlara sesleniyorummm filmden anladıgınızz yok..

gunes
21 Nisan 2012 - 23:44

beyenmedim filmi.sonunu hic guzel bulmadim.1kisi de mi sag kalmaz mi?kiz o kadar ugrasmasina ragmen sonu iyi olmadi…..

tuana
22 Mayıs 2012 - 21:16

arkadaşlar gerçekten de çok saçma hiç heycanlı deil seslendirme hiç olmamış yani kısacası vasat.

kubra kara
30 Mayıs 2012 - 15:56

ya korku kapanı 2 veya korku kapanı 4 veya mumya evi gibi seyleri koyun bune boyle ya

saya
08 Haziran 2012 - 19:08

ya BU YORUMLAR YÜZÜNDEN İZLİYECEGİM Bİ FİL BULAMADİM

atalay
27 Temmuz 2012 - 04:34

arkadaşlar kimsenin yorumuna bakmayın emek verilmiş izleyin begeneceksiniz yorum yapan arkadaşlar arasında daha iyi bir fil çekecek olan varsa buyursun çeksinler izleyelimmmmmmmmm……..

eda
08 Ağustos 2012 - 01:53

sıkıcı bir film arkadaslar zaman kaybından başka birşey değil ancak yarısına kadar dayanabildim düşünün artık sadece birincisi güzel onu tavsiye ederim bak

FATOS
03 Aralık 2012 - 15:12

FİLM ÇOOOK AMA ÇOOOK SAÇMA…

turan
09 Aralık 2012 - 08:30

filme baxmaqa deyer

ahmet emir
13 Aralık 2012 - 10:18

serinin 1 we 2. filmlerini izlemedim ama guzelmis 1we2 yi hemen izleyecem

rabia
20 Aralık 2012 - 04:34

beyendm .. çok heyecanlı izleyn dermm :) )

yasin
23 Aralık 2012 - 02:14

abidik gubidik bi film değmezzzz izlemeye zaman kaybı

aysun
15 Ocak 2013 - 23:15

gerçekten sürükleyici izlenebilir bir film.sitenizede teşekkürler

Berat
06 Şubat 2013 - 22:54

Flm iyi güzelde o filmin başında arabada çalan bir şarkı var onu bulabilirmisin admin süper bişeye benziyor.

uyuyan güzel
07 Şubat 2013 - 18:06

bnce hiç güzel değil evdeki düşman ve otopsiyi izleyin altınıza yaparsınız

görkem
27 Haziran 2013 - 22:46

güzel film izlemeye deger.

yaren
11 Ekim 2013 - 13:51

çok gzl bi film hemen izleyin çok gzlllllllllll ♥♥♥

muhammet
10 Kasım 2013 - 02:17

bu kadar gerizekalı saçma bi film olmaz zaman kaybının dibi

TOLGA
31 Aralık 2013 - 18:53

SAPIK BİR FİLM

AYSEL22
16 Mart 2014 - 21:15

♥*♥*♥BEN BEGENDIM GUZEL GERILIM FILMIYDI.(Tabi sizi bilemem zevkler tartisilmazdir)IYI SEYIRLER HER KESE♥AZERI KIZI♥

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber