Kutsal Silah FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ

Kutsal Silah FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 8.776 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(54%) (0%) (29%)
35 Oy

Kutsal Silah
Kutsal Silah İzle, Kutsal Silah Türkçe izle, Kutsal Savaş Online izle, Kutsal Savaş HD İzle

Film Hakkında
Sejong’un hükümdarlığını yaptığı 15.yy’da Kral Sejong yapılan savaşlardan kendilerini korumak amaçlı olarak toprakları genişletip

sınır kesimlerin korunmasını ise gizli tutulan bir silah icat düşünür ve icat ederler.Yaptıkları silahla toprakları tekrar geri almayı ve

eskiden sahip oldukları güce tekrardan kavuşmayı planlarlar.Kore’de tarih yazmış olan bu filmde keyifli vakit geçirmeniz dilağiyle

iyi seyirler dileriz..
IMDB: 6,4 Türü: Aksiyon
Ülke: Güney Kore 2008
Yönetmen: Yu-jin Kim Gösterim Tarihi:4 Eylül 2008 Güney Kore
Filmin Süresi:2 saat 14 dakika

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
Kutsal Silah Hakkında Yorumlar


 



Editör
14 Kasım 2011 - 00:28

Bir sonraki İzleyicilerimiz’e bilgi amaçlı olarak,
görüşlerinizi ve oylama yapmayı Unutmayınız ;)
sinemadafilmizle.com
Sitesini seçtiğiniz için teşekkür eder
KEYİFLİ SEYİRLER DİLERİZ..

serkan
14 Kasım 2011 - 00:55

editör bu videozer ve diğeri 8. dakikada premium istiyor yani hadi belli bir dakikası olsa gene neysede zırt pırt modem kapamak çok zahmetli oluyor

Editör
14 Kasım 2011 - 02:05

Değerli izleyicimiz yüklemiş olduğumuz video sitesi sizlerden üyelik, yani para istemektedir..
Bizde sizlere başka bir alternatif sunuyoruz ki ücret ödemeden film izleyin diye..
Lütfen sizde diğer alternatiften kaldığız yerden devam ediniz..
İlginize teşekkür eder,keyifli seyirler dileriz..

murat devrim
15 Kasım 2011 - 10:00

yahu bi kapayıp acmayı cok görüosan git para ver üye ol ole izle adam sizlere bedava film seyrettirio hemde günde en az 2 film koyyo siz hala ne dionuz ayıp editor eline saglık kardes NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

mehmet
19 Kasım 2011 - 19:52

sorunsuz bir filim izlemiyoruz yinede ellerinize saglik

spayk
26 Kasım 2011 - 01:05

takma kafana admin bey bunlarin hepsi lazy.bu sitede sorun var acilmiyor goruntu cok kotu sesde bozukluk var. bu ne yaa.gidin baska siteden izleyin. admin boyle yorumlari birdaha koyma lutfen.senin moralini bozuyorlar film zevkimin icine siciyorlar.

mami
14 Aralık 2011 - 04:00

admin emeğine sağlık süper bir film….

sümeyra
10 Ocak 2012 - 21:58

bencede güzel bir film ((lütfen))filmden anlmıyanlar izleyip kötü yorumlar yazmasın ”eğer çok biliyorsanız kendiniz yapında görün” ellerinize sağlık başarılarınızın devamını….. :)

nihat ceylan
18 Ocak 2012 - 05:20

evet katılıyorum arkadaşlar filmden anlayana film okadar güzelki tabi anlayana bir atasözü vardı aklıma gelmedi siz anlayın artık teşekkürler yayınlayan ve oynayanlara

deniz
02 Aralık 2012 - 00:12

bu yorumlar yüzünden film izliyemiyom lan bırakında insanlar karar wersin iyi yada kötü sizene lan

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber