KARABASAN 3 FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ
TEK PART

KARABASAN 3 FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 10.247 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(57%) (11%) (21%)
139 Oy

KARABASAN 3

Boogeyman 3 izle, Boogeyman 3 filmi, Boogeyman 3 online izle, Boogeyman 3 sinemada, Boogeyman 3 HD izle, Karabasan 3 filmi, Karabasan 3 online izle, Karabasan 3 sinemada, Karabasan 3 HD izle, full karabasan filmi izle, karabasan serisi

IMDB puanı: 4.7/10
Yapım: 2008
Oyuncular: Jayne Wisener, Mimi Michaels, Chuck Hittinger, Nikki Sanderson, Erin Cahill, Kate Maberly, Matt Rippy, Elyes Gabel, George Yanakiev, George Maguire, W.B. Alexander
Tür: Gerilim, Korku
Senaryo: Brian Sieve
Yönetmen: Gary Jones

Bir kız karabasan görür ve bunu en kısa sürede en yakın arkadaşına anlatır…Kızın en yakın arkadaşı pek ciddiye almayıp farklı bir konu olduğu için arkadaşına inanmaz..Ama Karabasanı gördüğünü iddia eden kız yakın zaman içerisinde intihar eder ve
arkadaşıda kızın intihar etmesinin ardından garip olaylara tanık olur..Daha öncesinden arkadaşına inanmadığı için pişman olur..Ve kendiside kısa süre içerisinde karabasan durumunun gerçek olduğunu farkedecektir…Bu olayın siddiyetii anladıktan
sonra yatakhanedeki diğer arkadaşlarına Karabasanın kabusu geri döndüğünü bu olayın ciddiyetini anlatmaya çalışır ve ikna etmeye çabasındadır…

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
KARABASAN 3 Hakkında Yorumlar


 



yunus emre
03 Mayıs 2011 - 07:50

bune ya bence izlemeyin cok ama cok saçma seslendirme flan her yerden kadabasan cıkıyor ne anlamı varsa bende bosa zman kaybı arkadaslar daha iyisinide gördm

osman
03 Mayıs 2011 - 10:23

güzel film korkmak isteyen izlesin.

asil
03 Mayıs 2011 - 12:23

bunlara inansanız iyi olur gerçekte var buşaka deil dalgageçmein istanbulda 2cinayet oldu 2sinide çözemediler paramparça olmuşlardı bubir uyarıdır şaka deil palavra v.b.deildir gerçektir

asil
03 Mayıs 2011 - 12:24

ben ce hepsi var

pasa
03 Mayıs 2011 - 13:53

Öncelikle merhaba arkadaslar bende asil nikli arkadasin dediklerine katiliyorum dogru söylüyorum göremedigimiz varliklarla paylasiyoruz hayatimizi bu konular beni korkutmuyor ama ürperiyorum filmi simdi izlicem iyi olduguna inaniyorum ellerinize saglik arkadaslar….

sis
03 Mayıs 2011 - 16:00

bunları hepsi gerçek

sis
03 Mayıs 2011 - 16:05

süper bence

qüL
03 Mayıs 2011 - 17:16

şimdi sizlere bir şey dieyeceğim fakat beni ne olursa olsun yargılamayın bunu rica ediorum bundan 1.30 sne önce . . . bir anda uyandım gözümü açar açmaz odamın kapısnn önnde simsiyah bir şey vardı yüz göz yok siyah sis gbi düşünn simsiyah ve adam şeklinde … toplam 2 sn ye bana baktı ve gitti önce uyku sersemi olduğum için anlama veremedim annem ya da babam sandım sabah 5.30 tu annda kalktım yataktan anne sen uyumuor musun dedim gittim baktım ki annem uyuyor babam top atsan uyanmaz evde hırsız var sandım evi aradım faakt hiç bir şey yoktu ! yargılamanız için deil sadece paylaşmk için yazdım bu yazıyı

ilknur deniz
03 Mayıs 2011 - 22:34

din hocaları bıle karabasann olmdgnı soyluyolar o yuzden ınanmyrm bende,ben sadec3e cınlerın varlgna ınanyrm oda kuranda gectbı ıcn,zaten suda bı gercek yattgnz zaman dua okudgnz zaman en bastnden fatıha 3 ıhlas bı fatıha dhada etkılı tabı hcbsycık olmas ben bunu kcuuklgmdn berı alsknlk halıne getrdgm ıcn soylyrm gercktn con guven verıcı flm ıcn yorumumu ızldktn snra yapcm

korkmaz
03 Mayıs 2011 - 22:52

saygi deger arkadasim bu paylasimin korkmazi bile korkuttu =) ALLAH seytanin serrinden bizleri korusun

pasa
04 Mayıs 2011 - 14:50

bu film gercekten harika lütfen izleyin hayatin gercegi biraz abartilmis ama izlenilmesi gerekiyor

EnES__
04 Mayıs 2011 - 19:08

film güzel arkadaşlar tavsiye ederim .şu karabasan banada gelse tekme tokat girecem valla:) inancı güçlü olanlara gelmez . zayıf olanlara gelir .çok şükür güçlüyüm ..Allahıma şükür.yokmu bu tip olaylar var örnekte çok araştırın pc Allah bizleri şeytanın şerrinden korusun . admin site süper allah yardıncın olsun kolay gelsin kardeş.

Kenan
04 Mayıs 2011 - 19:35

Gerçek felan değil bu sizin sadece iman güçsüzlüğünüzden kaynaklanıyor azrail’den başka öldürücü birşey yoktur arkadaşlar oda rabbinin emri ile yapar saçma sapan şeylere inanmayın ;)

caqLar
04 Mayıs 2011 - 22:58

canımızı veren yüce allah alacaq olanda yüce allah
ondan başka warsa alabilen qelsin alsın
saçma saçma konuşmayın

dogu_55
04 Mayıs 2011 - 23:57

arkadaslar karabasan vardır. gercektır. sacmada degıldır. benı cok kez yakaladılar. soyle oluyor uzerınıze bınıyorlar agırlık yapıyorlar ellerınıze ayaklarınıza ve son olarakta sırtınıza cokuyorlar. konusamıyorsunuz ses cıkartamıyorsunuz. ben bırcok kez yasadım. üzerim acık ve sırt üstu yattıgımda oluyor. her zaman degıl tabı kı ilk önceleri eşim de inanmıyordu ama sonra ben hşşşşt dıye zorca ses cıkardıgımda o da anlıyordu ve benı uyandırıyordu. o zaman hemen uzerınden kalkıyor. sadece sıkıntı verıyor. ölüm yoktur. sadece Allah ın görevlendırdıgı azraıl melegı can alır. bir rıvayete gore peygamberımıze de geldıgınde peygamberımız onların ellerını bıcakla oymustur. ümmetim rahat nefes alsın dıye ve yastık altına konan bıcaktan korkarlar. bunlardan korunmak ıcın sag tarafınıza ve yatmadan önce ayetel kursi felak nas ve ıhlas surelerını okuyun. bu olaylar genellıkle yenı evlenenlere renklı gözlere açık yatanlara cok halsız oldugunuzda ve cok sıkıntılı oldugunuz zamanlarda meydana gelır. tekrar soyluyorum zararı sadece sıkıntı vermek. sıkıntı cekıyorsunuz uyanmakta. bunlar gercektir. sadece korkmamanız ıcın soylenmez. dusunmemenız yeterlı bılınc altına yatırmayın. gece yatsı namazndan sonra amenerrasulu suresını okursanız her kötülukten emin olursunuz. ve uc harflılerın de ısımlerını 3 den fazla tekrarlamayınnnn….

mehmet
05 Mayıs 2011 - 00:11

İslam dinine göre ‘karabasan’ yada halk dilinde olduğu gibi ‘ağır basma’ diye adlandırılan bu olay cinlere bağlanır. Beşer (İnsan) soyu dışında en açık şekilde Kuran-ı Kerim’de tarifi yapılan bir diğer canlı da cinlerdir. Bir tür ateşten yaratıldığı ve insan gibi kendi amelinden sorumlu olduğu bilinir. İslam toplumunda karabasandan muzdarip insanlar hocalara götürülür, muskalar taşır yada yatağının altına yerleştirilen makas, bıçak gibi metal kesicilerle bu kâbustan kurtulmaya çalışır.

Peki karabasan, gerçekten de cinlerin insanlara yaşattığı bir tür uyku işkencesi midir?

Karabasan olayı ve lohusalık halinde gelen hadiseler, Anadolu’nun her tarafında görülen mevcut olaylarındandır. Genellikle zemher ayında doğu bölgelerimizde “cingoloz” dediğimiz olay da bunlardan bir tanesidir. Yani uyku/uyanıklık arasında, genelde kıllı-mıllı, siyah, goril gibi bir ağırlığın üzerinize oturduğunu, eliyle kolunuza bastırdığını, konuşamaz durma geldiğinizi, dilinizin kilitlendiğini, hareket sahanızın tamamen kısıtlandığını görürsünüz. Daha sonra bu halden çıkınca, dersiniz ki; “Ben, böyle bir şey yaşadım…”

Veyahut geceleyin uyurken, aniden bir ses duyarsınız; sizi dışarıya çağırır. Sanki uyurgezer gibi hareket edersiniz, (peşinden) gidersiniz. Kendinin “cingoloz” olduğunu söyler veya sizin yakınınız şeklinde de gelebilir, sizi herhangi bir yere götürebilir. Bu tip olaylar da var.

Bir de albastı olayı dediğimiz, loğusa bayanlarda olan bir hadise: Sanki çocuğunu götürüyormuş gibi; rahatsızlandırmalar, beşiğin yerini, yatağını değiştirir gibi görüntülerle başlayan bir “hastalık” türü de var.

Şimdi bu “ağırbasan” halleri ne zaman olur? Ağırbasan, albasan, albastı dediğimiz bu olaylar, genelde vücut yorgunken ya zihinsel ya da bedenen bir yorgunluk hissi(nden sonra başlar.) Örneğin; bir yolculuğa çıktınız, dönüşte bayağı bir yoruldunuz ve metruk bir yerde yalnız” kalıyorsunuz. İşte o anda siz, vücudunuz, bünyeniz uygun ise (bu, herkeste olmayabilir) bir “menfez” açabilirsiniz. Bir de bakarsınız ki, üstünüze bir ağırlık gelir, gözleriniz yavaş yavaş kapanır, üzerinize korkunç bir ağırlık iner. Sesiniz soluğunuz kesilir ve yanınızda biri varsa bağıramazsınız, sesinizi ona duyuramazsınız. Bazıları da kendi ruhsal güçleriyle bir dua okur, bir Ayete’l-Kürsi okuyabilir veya bütün gücüyle “Allah!” diyerek o halden çıkabilir.

Karabasan olayı, diğer dinlerde de vardır. Belki onlar da Hz.İsa’dan ve kendi dinlerinden bir yardım talebinde bulunmak suretiyle birdenbire ruhsal bir güçle bu durumdan çıkan insanlar olduğunu görüyoruz.
ALINTIDIR

turgay erman
05 Mayıs 2011 - 00:16

bazı sahneler abartıydı ve karabasanın suratı belli olunca biraz şevkim kaçtı ama yine iyiydi 10 üzerinden 7

karabasan
05 Mayıs 2011 - 00:29

bu kadar komik bu kadar amaçsız ve sonuçsuz özelliklede nedensiz bi film görmedim ama bi dk şimdi görmüş oldum. tamamen ama tamaman zaman kaybı… izleyecek olanlara önerim girdikleri gibi çıksınlar.

ali karabulut
05 Mayıs 2011 - 00:50

arkadaşlr_bu filmi izlemeden yorum yapıyorum..
kimi karabasan–a inanır kimi inanmaz,yüce kitab-ı mızı da çoğu kez okudum fakat hepsini diil tabi kuran-ı kerim’de üç harfliler var tabii ama karabasan-ın adına bende rast gelmedim.ilknur-un seylediği gibi du-a okumakta fayda var..
du-a okumayıp karabasan yada mek-iri veya üç harflilerden konuşup yatmak,iyi bir sonuç getirmez.gecenin 3′ü_ 5′i birşey yatağınızı yavaşça çeker ve siz uyanırsınız karşınızda belli belirsiz sis mi hırsız mı anne baba veya çığlık atabilirsiniz yada bağırdığınızı sanarsınız ama nafile sadece 1-2 saniye sürer ve gerçek hayata dönersiniz..not:kurgu diil
ALLAH kötülere aman vermesin kardeşlerim(amin).

su
05 Mayıs 2011 - 13:30

Zamanınız varsa izleyin o kadar da korkunç diil aslında güzel de diil ama siteye teşekkürler yine de….

ayşegül
05 Mayıs 2011 - 17:19

film zaten türkçe bide altyazısı var ve filmle alakalı olmayan yazılar bunlar izlerken insanın dikkatını dağıtıyor buna çözüm bulursanız sevınırım

hakan
05 Mayıs 2011 - 19:32

asil o kadar çok film izlemişsin ki ne dediğini bilmiyorsun biraz ciddi ol

Emre
05 Mayıs 2011 - 21:57

Gerçekten süperdi! Hayatımda izlediğim en güzel film. Editorlerin ellerine sağlık. Kesinlikle tavsiye ediyorum Yerinizden sıcrayacaksınız.

emel
06 Mayıs 2011 - 14:20

Arkadaşlar karabasan die bişi yoktur, karabasan die adlandırılan aslında bir uyku bozukluğudur insan uyurken rüya görür ve rüyasında yaptığı hareketleri gerçektede yapamasın die bünyemiz otomatik olarak uyuduğumuzda kitlenir ve hareket edemeyiz konuşamayız, işte aslında karabasan budur rüya görürken rüya ile gerçek arasında kalırsak yani o anda uyanırsak rüyamızda gördüğümüz yaratıkları gerçekmiş gibi uyanıkken görebiliriz ve uyurken hareket edemeyeceğimiz için o anda uyanınca hareket edemeyiz ve bunu karabasan sanıyoruz sadece aslında bu bir uyku bozukluğu rüya görürken aniden uyanınca uyanık olduğumuz halde vüducumuz uyku haline devam ediyor… Ayrıca dinimizdede karabasan die bişi yoktur cin vardır ama onlarda insanları öldüremezler evt rahatsız edebilirler ama ayetel kürsiyi okuyup Allaha sığınırsanız onlarda size hiçbişi yapamaz unutmayın insanlar onlardan üstün varlıklardır onlar bize bişi yapamaaazzzz…

enes
08 Mayıs 2011 - 13:21

emel maşallah kitap yazmışsın:) ne çene varmış sende helal sıkılmadan yazmışsın:)

Erdem
08 Mayıs 2011 - 15:40

alt yazılar neydi ?

olcay
10 Mayıs 2011 - 03:40

aman ya CİN min bana niye gelmiyor saçma saçma şeylere inanıyorsunuz hepsi hurefe mantığa dayalı konuşun biraz

elif
10 Mayıs 2011 - 05:58

emel bilgilendirmen için teşekkür ederim..
filmde güzeldi zaten bu siteden başka yerde izlemiyorum ben teşekkürler editöre..

ahmet
10 Mayıs 2011 - 21:58

arkadaşlar bı gorevlı olarak sıze soyluyorum..
boşuna aklınızı yormayın ;boyle seyler sadece fılmlerde olur.
boyle bıse yok sakın ınanmayın,herkes ıcını rahat tutsun

Kurt MERGEN
11 Mayıs 2011 - 00:30

Yapmanız gereken sadece yatağınıza yatıp gözünüzü kapatmanız. Çünkü, bu gece diğer gecelerden daha farklı olacaktır. İyi geceler kurbanlarım :

ayhan ilgi
11 Mayıs 2011 - 15:43

kara basanc 3 kotkunc

seyhansss
12 Mayıs 2011 - 02:28

İmanınız sağlam olsun korkmanıza gerek yok. ama aksi halde korkmalısınız. çünkü böyle şeyleri insanlar görüyor ya da gördüğünü sanıyor. kısa size bööö =)

Bülent
12 Mayıs 2011 - 20:55

Bana ”Elm Sokağı Kâbusu” filmini anımsattı. Onun değişik bir versiyonu. O film’deki Freddy burada olmuş Karabasan.

yener
14 Mayıs 2011 - 01:30

ben hayatımda bu kadar berbat bişe seyretmedim

Ecem
15 Mayıs 2011 - 08:54

Güzzell Film Bir Gece Uyuyordum Üstüme Bir Yük Hissetim Sonra Nefes Almakta Zorlandım Ve Sesimi Cıkaramadım Daha Sonra Sol Kulagımda Cok Garip Bir Dilde Sesler Geldi Sağ Kulagıma Gecti Sesler Bana Okadar Yakın Bir Sestiki Nefesini Hissediyordum Sanki Nerdeyse Görücektim Kendimi Sıktım Gözlerimi Kapattım O Sırada Abim Uyandırdı Sonra Abime Anlattım Olayı Ve Sabaha Kadar Abimle Uymadık

samet
17 Mayıs 2011 - 16:11

Güzel Korkutucu Değil Ama Olsun Eğer Çok Korkmak İstiyorsanız 3 harfliler Merid Benim Çok Etkilendiğim Bir Flim TAWSİYE EDERİM :)

isocan
20 Mayıs 2011 - 15:58

film korkutucu değil ve biraz saçmalamışlar ama keyifliydi

Eylül
23 Mayıs 2011 - 20:33

Gerçekten hoş bir film. Her ne kadar sıkı bir korku hatta hiç korku olmasa da:D Film kendini izlettiriyor. Tavsiye ederim. Vakit kaybı değil. Ekleyenin emeğine sağlık;)

cesur baylan
24 Mayıs 2011 - 07:29

kizil ötesi
mor ve ötesi ni biliyoruz.
bu film’dede saçma ve ötesinin nerede kullanilacagini ogrenmis olduk tam bir saçmalik abidesi 10 uzerinden 1 iyi seyirler yinede :)

Gökmen
24 Mayıs 2011 - 22:27

emel güzel açıklamışşın Karabasan yoktur ama biz rüya ile gerçek arasında kalırsak yani uyuyoruz ama gözümüz açık ve çevremizi görüyoruz.Rüyada gerçekte olamayacak şeyler görürüz misal Kendini birden bire başka yerde vs. vs.
o yüzden rüyada gördüğümüz şeyleri gözümüz açıkkende görürüz buna stress sıkıntı halk dilinde karabasan denir.Ama korkarsınız ses çıkartamazsınız çünki uyuyorsunuz ! Gözünüz açık bilinciniz kapalı ve tamami ile bilinç altıdır korkmak normaldir çünki rüyadır olağan dışı şeyler vardır sadece Euzü besmele çekerseniz o anda rahatlarsınız çünki bende yaşadım

ahmet
26 Mayıs 2011 - 03:28

1: gorunmeyen varlıklar vardır buna inanırız 2.gorunmeyen varlıklar hicbir sekilde gercek hayatta insan ile temasa geçemez 3. bu gibi şeyler ancak rüyada olur ki zaten ruyalar 3 kısıma bölünür bunlar 1.rahmani rüya (Allah tarafından gönderilen rüyalar) 2.şeytani rüya(uyku halinde şeytanın dalaleti ile görüen rüya 3.adgas ve ahlam rüya (günlük stres hastalık vs vs dert etme kafaya takma gibi şeyler için ggörülen ruyalr .. yok ben ustu acık yattm krbsan geldi böyle saçmalık varmı yaa biraz okuma kültürünüz olsun ey bu yorumu yazan şahıs yatmadan duanızı okuyun hiçbirşey sizi rahatsız etmez. uyanana kadar melekler basınızda bekler

ahmet
26 Mayıs 2011 - 03:33

Tıptaki adı uyku felcidir. İnsanlar rüya gördükleri REM uykusu sırasında, göz ve solunum kasları dışında tamamen fizyolojik bir felç durumundadırlar. Hiçbir kasları çalışmaz. Böyle olmasaydı, biz rüyalarımızı oynar hale gelirdik. Rüyamızda ne yapıyorsak, yatakta da onu yapmaya başlardık. Bazen rüyadan uyandığımızda beynimiz uyanık ve etrafın farkında olduğumuz halde, hareket edemez, ses çıkaramaz ve göğsümüzün üzerinde bir ağırlık varmış gibi hissederiz. Bunu herkes hayatının bir döneminde en az bir kez yaşamıştır. Korku verici bir durumdur. Ama saniyeler içinde kendiliğinden düzelir. Karabasanın olma nedeni; uykudan uyanmamıza rağmen REM uykusundaki fizyolojik felç halinin, uyanır uyanmaz çözülmemesine bağlıdır

tugba
27 Mayıs 2011 - 16:32

karabasan değil o dedikleriniz gece hazımsızlık olunca ağırlık çökmesi gözünün kararması kulak çınlanması üzerinde bişey warmış gibi hissetmen ..yiyip yatmayın agır şeyler yemeyin :D nedense karabasan bana 3 defa geldi 3 ündede ağır yiceklerden sonra ..araştırın durum bu karabasan ne ya cinler tamamda karabasan ne akrabası mı tövbe tövbe çarpılcam şimdi

ugur
30 Mayıs 2011 - 18:05

arkadaslar fılm guselde cagımıza göre mantık dısı sadece 3 harflıler vardır dunyamızda karabasanla ılgılı bır sey dıyemıcem benımde bazı uykularımda ustume cökmus bırısı gıbı agırlık oluyodu ama hersey psıgolojık tabıkı dualarla herseyın ustesınden gelırız..bızım canımızı allahtan baska kımse alamaz …fılmde olar böyle seyler..

speed_on.Legend
04 Haziran 2011 - 17:43

öncelikle editörümüze şöyle bi uyarıda bulunak istiyorum koyucaksanız böle tazr filmler koyun izlyene bağlıdır ölmek isteyen izler şaka yapmıyorum tahtalı köye gitcekseniz iyi bir seçim bu

speed_on.Legend
04 Haziran 2011 - 17:47

arkadaşlar bende gerçek bi olay var yaşadığım bi olay ben kuzenim bide amcam musallat ı izliyoduk sonra amcamın kabine ağrı girdi sonrda hemen bilgisayarı kapattık (LEPTOPTU) internetin fişini falan çektik sonra kuzenim lambayı açmaya gitti açtı lambayı bilgisayar açıldı film olduğu yerden başladı feci bişeydi uyuyamadık biz

karabasan
07 Haziran 2011 - 18:21

bunlar gerçekkkkkkk ben öcüyüm şaka

hikmet
07 Haziran 2011 - 22:53

arkadaslar mrh filim olarak güzel izlenir, artı dicem böyle olaylar kirli gezen veya ( cünüp ) gezen bıde inaçsız kısılerde olur bence yaradanla bagını kopartma aksıne güçlendir bu sözlerim herkese.

Kadirr
10 Haziran 2011 - 12:23

Arkadaşlar filmi izlemeden önce yorumlarınızı okudum ne yazlan söyliim acıkçası bazı yorumlarda korktum bazı yorumlarda içim rahatladı .Hikmet arkadaşa katılıyorum siz siz olun cünüp , pis gezmeyin ve zor durumda olmadıkça cuma namazlarını kaçırmayın .

YİĞİT CORA
12 Haziran 2011 - 14:28

Karabasan filan yoktur,şeytan cin peri de yoktur.Karabasan dediğiniz geçici uyku felci.

seda
13 Haziran 2011 - 00:04

bence bu konuları fazla irdelemeyin arkadaşlar helede böyle şeylere inanıyor ve etkileniyorsanızda bu gibi filmleri izlemeyin derimm ben

Dersimli Emos
16 Haziran 2011 - 19:20

Bence cok harika bi film chips ve colanizi yaniniza alin ve seretin

alice cullen
17 Haziran 2011 - 13:35

bencede bülent haklı elm sokağındaki fredy olmuş burda karabasn… iilginç bir filmdi sonu çok anlamsızdı resmen karabasan kızı dolandırdı yha…:D vakti olan izlesin..

Enes Şahin
18 Haziran 2011 - 04:52

:D karabasan dediğimiz şey akşam hepiniz yağlı yağlı yemekleri yiyin midenizede otursun sonrada geçe bundan dolayı bi ara kımılyamassınız :D ama CİN diye bişey gerçekten vardır arkadaşlar…

bahtiyar
20 Haziran 2011 - 15:46

bunlara inanmayin

leo
23 Haziran 2011 - 15:27

Ahmet’e kesinlikle katılıyorum bilimsel olarak açıklaması olan şeyleri dinle bağdaştırmak bağnazlıktır. Cin vs varlıklar vardır. Ancak bu olguyu yaşamımızın her anında yaşanabilecek olumsuzlukların sebebi olarak görmekte saplantıdan başka bir şey değildir.

tatlı cadı :)
25 Haziran 2011 - 15:17

çok gzldi tam bi korku filmii :D

ebru
01 Temmuz 2011 - 13:04

yaşamadığınız şeye inanamnızı beklemem bu şekilde olmasada karabasan var burda abartılmış sadece ben 3 kere yaşsadığm için varlığına inanıyorum

Adam haklı beyleer
05 Temmuz 2011 - 21:53

arkadaşlar filmi filim olarak izleyelim kimse sizi bişeye inandırmaya çalışmıyo maksat o gerilimi yaşayın gerisi fasa fiso bence iyi filmdi ama korku denincede hep bu tür şeyler akla geliyo zaten karabasandır şeytandır hep o tür şeyler :D

napakki panpa
05 Temmuz 2011 - 22:04

editör linklerin yada partların hiçbiri açılmıyor explorter crome falan alayını denedim yok vidyo falan

selin
08 Temmuz 2011 - 00:59

ben yatıyodum şmdii qece bi baktımm kayabasan yaaa bi koyktum bi koyktummmmm anlatama bea .d.d.

fatih
11 Temmuz 2011 - 22:12

allaha şükür ben hiç karşılaşmadım karşılaşmakta istemiyorum ama bir çok kez duydum bu olayları

metehan
22 Temmuz 2011 - 17:01

Arkadaslar pamuk eller cebe şu karabasana bi geçit alalım yazık adama yaa…Hep dolaptan hep dolaptan

serkan
24 Temmuz 2011 - 02:40

filim guzel izledikten sona hemen yatin yata biler seniz

şkl
02 Ağustos 2011 - 14:01

bence bunlar gerçek merçek degil hepside yalan iki arkadaş gerçek demiş ben buna inanmıyorum izledikten sonra devamınıda yazarım zaten

ömer
25 Ağustos 2011 - 19:05

çok saçma karabasan sadece ağırlık verir ve hareket edemesinizi :D saçma bu film :D

FURKAN
03 Eylül 2011 - 03:55

ne fılımmıs hepınızı konusturmus :D

mert
25 Eylül 2011 - 19:41

ya bırkin o adam ölmüş bu ölmüş sana ne km ölmüşse ölmüş hayt devam edyo ya bn tek şey sölerim kimse inan ma güvenme salla gitsn sn haytn tadını cıakr filinm demişkn güzl emeği gecn herks tşkk

Filmci
04 Ekim 2011 - 17:36

filmin partları ölmüş.film açılmıyor

turan
11 Aralık 2011 - 00:54

sade

reco
16 Aralık 2011 - 00:25

1. film acilmior 2. yorumlara baktım herkes kendi alemınde3. guzel yorumlar 4. ii geceler eyyy ruhh belki yorulmussundur gel otur

mert
25 Aralık 2011 - 14:54

admin emeği gcn herks tşk ama inan ki hc beynmedm 5 dk izledm bu korku ise uzakdan hc alakasi yk nys yinede tavsye ederm ..

gül
02 Ocak 2012 - 00:05

karabasan diye biseyy kesinlikle var peygamber efendimizi basmis öldürürcesine efendimiz nefes alamayinca karabasinin avucunun ortasina türümüs agzini kapadigi icin,ve iki elinin ortasida delinmis..ondan bizleri basinca nefes aliyoruz ama üzerimize cöküyo..kimseyi basmamis anlasilan…

osman cuda
08 Ocak 2012 - 19:32

karahasan benden korksun yeee

alparslan
23 Ocak 2012 - 22:59

Karabasan var dır inanmayana gelirmiş.. bence inanın inanmayanın sonu iyi olmaz…!!!!

Samet Altun
31 Ocak 2012 - 01:57

beyler bu tarz knusmalara girmeyin boşverin ya… burda film tartişma yeri o konunun tartişma yeri ayri.. filmi değerlendirelim… BENCE FİLM ÇOK BAŞARİLİİİ.. TÜRKLERDEN İYİ YAPTİKLARİ KESİN… BEN COK BEĞENDİM..

cansu ceren
08 Mayıs 2014 - 14:11

ya film iyi gidiyo diyorum ki sonlarrına doğru nasıl saçmalamışlar kızın rahatlığı sinir etti beni bildiğin yoldan geçen birini oynatmıslar sankı ne bi dogru düzgün tepki ne bişey orda olay oluyo kız tınlamıyo çok saçmaydı hayal kırıklıgına ugradım basları neysede devamını bıdaha gözden gecırsınler degıstırsınler derım

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber