Kara Şimşek Black Lightning FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ

TEK PART PARTLI SİSTEM PART-1 PART-2 PART-3 PART-4 PART-5 PART-6

Kara Şimşek Black Lightning FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 24.663 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(78%) (1%) (8%)
299 Oy

black lightning Kara Şimşek Black Lightning

Kara Şimşek Black Lightning türkçe izle, Kara Şimşek türkçe izle, aksiyon filmleri, bilim kurgu filmleri, kazakistan filmleri

IMDB:5,9 (1,891 OY)
Türü:Aksiyon, Bilim Kurgu
Orjinal Adı:Chernaya Molniya
Ülke:RusyaYapım Yılı:2009
Yönetmeni: Dmitriy Kiselev, Aleksandr Voytinskiy
Gösterim Tarihi:28 Aralık 2009 Kazakistan
Süre: 1 saat 42 dk
Film Hakkında:
2009 Kazakistan yapımı olan ”Black Lightning” Kara Şimşek filminde, Moskova’da Kuptsov yer altına vurduğu sondajla bir elmasa ulaşır..
Fakat yapmakta olduğu bu kazının bütün şehri yok edecek bir özellikte olduğunun farkında değildir..Yeterli imkanlara da aslında sahip değildir, fakat hiçbirşey bu kararından vazgeçiremez kendisini..Bu arada kolejin zenginlerinden olan Nastya ile arkadaşlık etmektedir,
ve aklında sürekli bir araba sahibi olma hayalleri vardır..Kendisine gelecek olan doğum günü hediyesi belkide hayatında bir çok değişikliğe neden olacaktır..Bi anda şehirde trafikten kurtulduğunu düşünürken, diğer bir taraftan ise şehir koruyucusu olacaktır..
Keyifli Seyirler Dileriz..

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
Kara Şimşek Black Lightning Hakkında Yorumlar


 



Editör
04 Ekim 2011 - 12:22

Bir sonraki İzleyicilerimiz’e bilgi amaçlı olarak,
görüşlerinizi ve oylama yapmayı Unutmayınız ;)
sinemadafilmizle.com
Sitesini seçtiğiniz için teşekkür eder,
SORUN DÜZELTİLMİŞTİR
KEYİFLİ SEYİRLER DİLERİZ..

barış
04 Ekim 2011 - 14:39

YA ASLINDA KONUSU GÜZEL AMA…

ilhan
04 Ekim 2011 - 18:03

çok güzel bi film.izlediğinize pişman olmazsınız.editörüm 4.partta olan bölümün aynısını 5. parta da yüklemişsiniz bilginize.tşkler

PREDATOR
04 Ekim 2011 - 18:04

İLKyorumkımden bılmemama bu sıtede cok begenıyorum
1aydır gunde 3 2 fılm ızlıyorum yorum atmıyorum ama hepsı cok guzel tek bı rıcam var;
yenı fılmler eklemenız ve; videobbgıbı premıum sıtelereden asırı vıdeo koymamanız lutfen her gun modeme res atmaktan bıktık olmadaı partlı yapın herkez ıcın ıdeal olur tessekurler saygılarımla…

TheBest
04 Ekim 2011 - 18:25

Yemn Ederim Tek Kelimeyle Süperdi…
Devamı qeLir İnş.
O Sarışın Kara Şimşegin Sevgili Olan Bayan Çok GüzLdi.. .)

A y a z
04 Ekim 2011 - 18:37

editör güzel bir film emeğine sağlık fakat bir bölüm atlamış gali,ba !!!

Editör
04 Ekim 2011 - 18:59

Değerli izleyicimiz yüklemiş olduğumuz video sitesi sizlerden üyelik, yani para istemektedir..
Bizde sizlere başka bir alternatif sunuyoruz ki ücret ödemeden film izleyin diye..
Lütfen sizde diğer alternatiften kaldığız yerden devam ediniz..
İlginize teşekkür eder,keyifli seyirler dileriz..

filmci
04 Ekim 2011 - 21:48

part 2 de sorun war ama elıne saglık..

Editör
04 Ekim 2011 - 21:50

SORUN DERKEN DEĞERLİ İZLEYİCİMİZ,
PART AÇILMAKTADIR HERHANGİ BİR SORUN YOKTUR..

hüseyin009
04 Ekim 2011 - 22:29

güzel flim emeklerinize saglik,devamini temenni ederiz.

Cüneyt Gürlek
04 Ekim 2011 - 23:25

filim güzeldi :O

hasan
05 Ekim 2011 - 00:01

ımmm belentilerinizi karşılamayabilir, zaman geçirmek için veya ailece seyredilebilir.

sercan_61
05 Ekim 2011 - 00:28

FILIM COK SUPER KONUSUDA COK IYI BENCE KESINLIKLE IZLENMELIDIR FILIM SINEMADAFILMIZLEDE IZLENIR YAAA

mafia
05 Ekim 2011 - 00:40

bu siteye bayiliyorum ya….

king of the sweden
05 Ekim 2011 - 00:48

uzun bi zamandir bu sitenin takipsisi olarak daha önce filmlere yorum yapmadigim icin özur ama burda seyrettigim butun flimler belgeseler tek kelimeyle harika herhangi bi sorunda yasanmadi paylasimisin ve bizi böyle guzel filmlerden mahrum birakmadiginiz icin adminime ve yardimci arkadaslara cok tesekkuler ederim( isvecten saygilarimla)NOT: faktiniz VARSA vardirki filmi keyifle izleyin derim iyi seyirler

serkan
05 Ekim 2011 - 01:50

kazaklar amerikan aksiyonunu geçmişler.

evrim
05 Ekim 2011 - 04:40

edıtorum harbiden cok guzel ve keyıflı bır fılm.aslında boyle rus veya cevresındekı ulkelerın yapımı fılmler 3.sınıf olur ama bu hakkaten cok guzeldı.emegıne saglık.

summani
05 Ekim 2011 - 16:19

güzeldi

erky
05 Ekim 2011 - 20:13

neye göre buna 5.9 vermişler anlayamadım bana kalırsa ruslardan güzel bi film en az 7 verilebilir

sedat
05 Ekim 2011 - 22:18

edıtore tesekkrler guzel bı flmdı tavsıye ederım herkeze

süleyman
05 Ekim 2011 - 22:56

10 üzerinden 7 veriyorum

erkan
05 Ekim 2011 - 23:02

böyle başarılı bir filmme olurda nasıl olurda yorum yapılmazki tek kelime mükemmel sayın editore saygılar sevgiler siz ve siteniz de mükemmel başarılar diliyorum

muhammet
06 Ekim 2011 - 00:30

güzeldi film ama sonunda nano katolizör’ü bilim adamlarına vermesi gerekirdi orası eksik nano katolitör ne oldu en sonunda belli deil.

kedimi7im
06 Ekim 2011 - 01:53

ilginç ama güzeldi emeği geçenlere teşekkürler

TuGaY
06 Ekim 2011 - 02:32

CoqTaNDır Taqılıyom VéDé gördüyüm én iyi Sité Bu éMéYiniZ İçin T$qLéR…

mafia
07 Ekim 2011 - 01:52

BAYİLİYORUM BE KARDEŞİM BU SİTEYE

has-bim
07 Ekim 2011 - 19:21

çok harika bir filmdi yalnız araba suya düşünce cep telefonu nasıl çalışıyo anlamadım hala dimi?

ömer
07 Ekim 2011 - 22:32

çok güzel bir film zevkle izledim başlarda izlemeyip geçeyim diyorum ama oylamada harikanın epeyli fazla olmasına bakıp izleyeyim dedim iyiki izlemişim beğenmemek için film zevki olmaması lazım insanın

MURAT AKGÜN
07 Ekim 2011 - 23:27

Elinize sağlık basarılarınızın devamını dilerim gercekten çok güzel bir site…

MUHAMMET
08 Ekim 2011 - 00:08

ya kardeşim. neler söylüyorusunuz. resmen örümcek adam ve batman filmlerinin konusundan kopyalanmış.
ama şunu söylim ki; kopya da olsa güzel bir film olmuş. kişiler yakışmış. ama SENARYO TAMAMEN KOPYA…

salih onnn
08 Ekim 2011 - 03:02

Sen önce alacak dujj :D

Enes şahin
08 Ekim 2011 - 12:12

küçüklümdeki ilk akülü siyah arabamın adıydı Kara Şimşek :)

onur
08 Ekim 2011 - 14:39

Tek kelime ile süper

Adrenalin
08 Ekim 2011 - 19:19

10 Uzerınden 6 alır anca ama ızlerken sıkılmadım.

reyakuza
08 Ekim 2011 - 23:36

guzel süper izleyın arkadaslar editörüm tskler dökturmussun yıne cok saol

MUSTAFA
09 Ekim 2011 - 00:55

RUSLAR COK PARA YATIRMIS USTAA BIZIM DEVRIM OTOMOBILINE BENZEMIY

zero_bug
09 Ekim 2011 - 15:06

filim çok güzeldi, bilim kurgu sevenler kaçırmayın derim. paylaşım için teşekürler.
09 Ekim 2011 partlarda sorun yok.
zero_bug

ENES BABA
09 Ekim 2011 - 16:31

ADMIN PLUTO NASH’IN MACERALARI ONU IZLEMEK HISYORUN AMA PARKLA ACMIYOR ONA BI CARE BULSAN SEVIRIN :) BI DE Kara Şimşek GÜZEL FILINDI BEGENDIN 2 TILDIR BUTUN FILINLERI IZLEDIN

furkan
09 Ekim 2011 - 18:29

film süperdi tavsiye ederim…

mesut terzi
09 Ekim 2011 - 21:13

HARİKA OLMUŞ MUTLAKA İZLEYİN

jawss
09 Ekim 2011 - 23:58

filmin edit edilmesi iyi ama . örümcek adam filmine acayip benzemiş. :D 10 uzerinden 5 puan benden :D

Akif Babayev
11 Ekim 2011 - 16:29

iyi bir film.rus filmlerni hic sevmem ama bu cok hosuma gitdi.tesekkurler

fırcacı
12 Ekim 2011 - 00:08

guzel seyretmeye deyer

onur
12 Ekim 2011 - 16:57

çok güzel bir filim herkesin seyretmesini isterim ve zevk alacaklarını biliyorum

zafer097
12 Ekim 2011 - 17:59

sıkılmadan izlenebilcek bir bilim kurgu film i
film in örümcek adam ile alakası bile yok her çatıda gezen örümcek adam ise süpermen betmen hii man iron man hepsi örümcek adam hah hah hah filmin kahramanı genç olduğu için bu çağrışımı yapmış
uçan araba daha evvel de birçok filme konu olmuştur
lakin konu değişik hepsine aynı diyebilirmiyiz
bilim kurguyu sevenler zevk ile izleyebilir son sahne kızı kurtarışı sahneside çok hoş dizayn edilmiş
kahraman filmlerinde nedense hep bayan karakterler salağı oynar burdada öyle olmuş
zevkle seyrettim EMEĞİ GEÇENLERE TENKS..

zafer097
12 Ekim 2011 - 18:02

AYRICA BELİRTMEM GEREKEN BİR KONU SİTENİZDE EÇOK RANDIMAN VEREN SAĞLIKLI OLARAK JWPLAYER VİDEO SİSTEMİDİR saygılar

ilayda
15 Ekim 2011 - 14:13

tip yok çok tipsiz ya .d.

learis
15 Ekim 2011 - 20:49

flimin en güzel yönü neresi biliyonuzmu dikkat cektimi bilmem içki içen adamın artık spor yapan ve cevresindekileride bu duruma adapte etmiş olması flimin en güzel yönü bu bence anlamayan varsa içki için adamlara dikkat etsin güzeldi teşekkürler

yiqit
16 Ekim 2011 - 16:52

Kardeşim sitenizi cok beğeniyorum böle dewam etmenizi isterim

nezir
23 Ekim 2011 - 00:25

bu ne yaaa

ibrahim
23 Ekim 2011 - 22:23

cok ama cok etkıleyecı kara şimşegin ikincisini bekliyoruz tabıkı ıkıncısı bızazdaha zırhlı olması gerektıgını dusunuyorum

ayaz_02
23 Ekim 2011 - 23:08

güzel fılmdı beğen dım teşekürler başarınızın devam etmesini dileğiyle ayaz_02

emin sınar
24 Ekim 2011 - 12:07

konusu güzel fakat ruslar her zamanki gibi film yapmada sınıfta kalmış

oktay
25 Ekim 2011 - 20:35

vasat boş vakit değerlendirelebilir….

alaattin
26 Ekim 2011 - 02:56

harika bir film konusuda güzel tavsiye ederim bosa zaman kaybetmezsiniz,,, editör neaberrrrr,,,,danke

bayram DOGAN(pega.SUS.)
27 Ekim 2011 - 08:54

guzeldıı ıdare eder

metin çetin
28 Ekim 2011 - 18:50

iyilige dair yapılan herşey güzeldir.işte bu

hüseyin kama
30 Ekim 2011 - 17:41

güzel izlemeye değer bir flim elinize sağlık

kara şimşek
31 Ekim 2011 - 03:30

slm? dostm harbi çoq güzel bir flm di!! ellerine saglık devamını bekleriz editör:xd

kontez
05 Kasım 2011 - 01:42

arakadaşlar ben 18 yaşındayım ve benim bilgisayarımda tam 23 milyon film ve koleksiyon olarakta 10 bin tane cdm var babamda film hastasıymaş günde 2 film izlerim bilgisayar bölümündeyim internetle uğraşıyoruz hep ve izlediğim filmler arasında ilk 50ye girecek bir film ve inanın ilk 50 sıralamam çok sağlamdır ama film çok mükemmel bu siteyide 2 aydır takip ediyorum emeğinize sağlık izlemenizi tavsiye ederim

selo
09 Kasım 2011 - 01:31

bence cook güzelve aksiyon AŞK macara var dürüstlükde var okey

metin nefret
11 Kasım 2011 - 01:45

rus yapımı film ve bence çok güzel eğlenceli ve sürükliğici ne bekliyorlar ki bu inasnlar bence çok iyi puanlara da katılmıyorum bu film o puanları hak etmiyor biraz daha fazla puan olsa iyi olurdu senaryo bakımımdan güzel işlenmiş be onu bunu bilmem ben kıza hasta oldum gözleri gerçettende ne kadar güzel be kardeşim kendisi zaten rus mankendir artık yakın takip edeceğim bebek gibi

barış tekın
14 Kasım 2011 - 00:07

super …..

dostlar
20 Kasım 2011 - 04:35

guzel film izlemeye dyer

emihan
23 Kasım 2011 - 16:14

süper bir flm daha çok puanlar lazım

'Fß Emrah Özmen
03 Aralık 2011 - 04:45

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

orhan
05 Aralık 2011 - 19:26

güzel film ama bir bölümünü atlamış editör genede fena deyil ruslar herzaman güzeldir arkadaşlar….

seksi_boy
11 Aralık 2011 - 19:57

(“!”)_s_u_p_e_r_(“!”)

ömer
18 Aralık 2011 - 01:01

film güzel ve sürükleyici admine tesekkürlerr

ömer
18 Aralık 2011 - 01:01

süperrrrrrrrrrrrrr
harika bir filmm

ilhan
20 Aralık 2011 - 13:21

çok güzeldi acaba bu beyenmiyenler hangi zihniyetle izliyor flmi anlamıs deilim

SeeWinter
24 Aralık 2011 - 17:00

Tek kelimeyle Müthişin 10 katı … Süper Bir flm .. 2.Si Cıkacak beyler .Uzaydaki adam nano krazotörün 30 dakkasını kullanarak geri dönecek :D

ömer
31 Aralık 2011 - 18:06

süper ya çok gzl di hosuma gitti tşk admin :)

ahmet çet
08 Ocak 2012 - 15:40

film çok güzel tavsiye edilir

ramazan
08 Ocak 2012 - 18:39

güzel

orhan
10 Ocak 2012 - 21:09

emeğinize sağlık günde 3 film izliyorum sayenizde finallere hazırlanamıyorum:D:D:D harikasınız=)

Editör
10 Ocak 2012 - 23:31

Değerli İzleyicimiz ilk öncelik eğitim ;)
sonra eğlence…Keyifli Seyirler dileriz….

CevahirTR
11 Ocak 2012 - 20:33

Güzel bir filimdı elımde çAyımla bu soguk gunde iyi geldı tavısye ederım..Tşkler

nesimi
01 Şubat 2012 - 01:29

guzel site ama cogu film acilmiyor

hasan erdam
14 Şubat 2012 - 19:21

bütün devletlere karsi saygılım ama filim süper

kuzgun_i
19 Şubat 2012 - 04:25

güzeldi beğendim

yönetmenkız
12 Mart 2012 - 21:24

BEN ASLINDA AMERİKAN YAPIMI FİLMLERİ SEVERİM AMA YORUMLARA BAKILIRSA AMERİKAYI DA GEÇMİŞLER…FİLMİ HENÜZ İZLEMEDİM AMA HEYECANDAN ÖLECEĞİM
(BU ARADA SİTENİZİN UZUN SÜREDİR TAKİPÇİSİYİM VE MÜKEMMEL BİR SİTE)

Sonnur
14 Mart 2012 - 15:28

Güzeldiiiii

Savaş ÇELİK
22 Mart 2012 - 00:57

Resmine bakıp aldanmayın berbat bi Film

yönetmenkız
26 Mart 2012 - 19:33

SÜPER YA ADAMLAR İYİ FİLM YAPMIŞLAR VALLA HERKESE TAVSİYE EDERİM İZLEMEDEN ÖLMEYİN

CANERCEM
06 Nisan 2012 - 19:58

sitenizi çok begendim çok teşekkürler filmde güzel

KESİN İZLE
06 Nisan 2012 - 21:19

SÜPER FİLİMDİ

jade
08 Nisan 2012 - 20:21

waystttt beeee iii :) beğendimmm :)

FATİH
08 Nisan 2012 - 20:33

film iyi ben beğendim 10 / 8

cem
13 Nisan 2012 - 03:18

gerçekten güzel bir film kesinlikle izleyin

sedat çırak
13 Nisan 2012 - 03:39

çok güzel film harika

berk
17 Mayıs 2012 - 14:22

filmlerin çoğu oynamıyor hiç mi farkında değilsiniz

Editör
17 Mayıs 2012 - 23:16

Değerli izleyicimiz biz farkındayız da
galiba siz anasayfadaki açıklmanın farkında değilsiniz ;)

arda
07 Nisan 2013 - 03:00

Gerçekten çok anlamlı bi film izlemenizi tavsiye ederim ilk başlarda birşeye benzemıyor ama sonuna kadar izleyin derim hadi bakalım iyi seyirler :)

Yakup Korkudan
14 Nisan 2013 - 01:04

harika bir flim izlemeye deger …

Yakup Korkudan
14 Nisan 2013 - 01:06

HARİKA BİR FLİM İZLEMEYE DEGR YANİ…

EfendiZibidi
25 Nisan 2013 - 18:58

kap şukunu :) güzel film

fırat
03 Mayıs 2013 - 15:44

beyler harıka bir filim bence izlemeye deyer harikaaaaaaaaaa

ahmet
17 Mayıs 2013 - 11:26

güzel flim baba

ahmet
17 Mayıs 2013 - 11:26

iiiiiii flim

ugur
28 Haziran 2013 - 21:15

tek keliymeyle harika teşekürler

ugur
28 Haziran 2013 - 21:17

süperrrrrr….

ilyas
31 Temmuz 2013 - 01:58

güzel

haticee
02 Ağustos 2013 - 02:22

devamlı bu siteden film izliyorum güzeldi begendim izlenebilir :)

red40
07 Ocak 2014 - 09:35

muhteşem bı fılm kesınlıkle tavsıye edıyorum admın ellerine sağlık

tufan
03 Mart 2014 - 23:37

güzel film izleyin sürüklüyor bu siteye bayılıyorum… teşekkürler….

oya
13 Haziran 2014 - 01:51

10 numara 5 yıldız :D

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber