KAN KOKUSU TÜRKÇE DUBLAJ FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ

KAN KOKUSU TÜRKÇE DUBLAJ FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 11.933 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(23%) (5%) (64%)
87 Oy

KAN KOKUSU TÜRKÇE DUBLAJ
kan kokusu türkçe izle, Somos Lo Que Hay izle, film izle, dram filmi izle, korku filmi izle

Yapım: 2010 Meksika
Tür: Dram , Korku
Yönetmen: Jorge Michel Grau
Senaryo: Jorge Michel Grau
Yapımcı: Liliana Pardo , Nicolás Celis , Henner Hoffman
Görüntü Yönetmeni: Santiago Sanchez
Görüntü Yönetmeni: Enrico Chapela
Süre: 1 saat 30 dk
Gösterim Tarihi: 25 Mart 2011 (Türkiye)
Oyuncular: Paulina Gaitan , Adrián Aguirre , Alan Chávez , Carmen Beato , Daniel Giménez Cacho

FİLM HAKKINDA:
Orta yaşlarda bir insanın sokak ortasında ölmesi ile başlayan ve geride bıraktığı üç çocuk ve dul bir anne’nin başına gelecekleri konu almaktadır..Ölen adamın yapılan otopside midesinden çıkan parmak herkesi şaşkına çevirir, o aralarda şehirde yaşanan ölü cesetler bulunması herkesi tedirgin etmektedir..Polis bu esrarengiz olayın peşine düşerken diğer bir tarafta geride kalan ailenin daha önemli sorunları vardır..Artık nasıl besleneceklerini düşünmeye başlarlar, daha öncesinde sitemizde altyazılı olarak izlemiş olduğunuz bu filmi türkçe dublaj olarak sizlere sunmaktayız Keyifli Seyirler Dileriz…

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir) ilginize Teşekkür Ederiz
KAN KOKUSU TÜRKÇE DUBLAJ Hakkında Yorumlar


 



Editör
09 Ağustos 2011 - 03:58

Bir sonraki İzleyicilerimiz’e Bilgi amaçlı olarak,
Film Hakkında görüşlerinizi veya
Onay Butonlarını Tıklamayı Unutmayınız ;)
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
KEYİFLİ SEYİRLER DİLERİZ..

EziO
09 Ağustos 2011 - 04:57

oruçluysanız izlemeyin acıkırsınız :) )

Love
09 Ağustos 2011 - 10:11

Bakalım acıktırcakmı :D

eminn
09 Ağustos 2011 - 12:22

hAyatImDa 1zlediğm en dandik ve S1kıC1 film… zamn kaybı.

esila
09 Ağustos 2011 - 13:17

iğrenç ötesi anlamsız ve konusu olmayan bişeydi neydi bu anlamadım izlemeyin hayatınızın en büyük hatası olur sonu bile yok ??

tuba
09 Ağustos 2011 - 13:20

filmi merak ediorummm güzel olmasını umuyorum teşekkürler

Bülent
09 Ağustos 2011 - 14:35

güzel seyredilir bir flim

ulfet
09 Ağustos 2011 - 15:09

cox mentikli

NAZ
09 Ağustos 2011 - 15:24

ben hiçmi hiç beğenmedim filmi kötü

yıldız
09 Ağustos 2011 - 16:12

okadar sacma bır fılımkı anlatamam izlemeye degmez

böcek5
09 Ağustos 2011 - 19:56

sakın izlemeyın arkadaslar ya sıtede dha guzel fılmler var psıkolojıyı bozuo bu fılm ızledgme bın pısmanım sacma sapan biseydi ya

evren
09 Ağustos 2011 - 21:05

film güzeLde,sonu sacmaydı 10/ uzerınden 8

Tolga
09 Ağustos 2011 - 22:22

bir film bu kadar saçma olur ne konusu var ne de sonu :)

buse
09 Ağustos 2011 - 22:40

sonu oLmayan bir flim daha

tuğba
10 Ağustos 2011 - 02:03

okdar sacma ve kötübı fılm kı anlatamam korkunun k si yok tavsiye etmıyorum

karamaske
10 Ağustos 2011 - 04:51

ya arkadaşım sen kalkıp bu filme nasıl güzel diebiliosun anlamdım biraz mantıklı oln arkadaşlar saçma sapan bi film sakın izlemeyin pişman olursunuzzzz..’

afacan
10 Ağustos 2011 - 09:16

nedense butür film ler neden koyuloyo insan psikolojisi bozulyo çok kötü… :( (((

SEBUHI
10 Ağustos 2011 - 15:22

Cox menasiz axmaq bir filim….izlemeyin..

Nazra
10 Ağustos 2011 - 16:31

hayatımda bu kadar iqrenc bir film izlemedim..sakın izlemeyin..inanın rezalet :D

korkumen
10 Ağustos 2011 - 17:22

içiboş bir film

eylem
10 Ağustos 2011 - 19:19

ne başı nede sonu belli iğrenç bişeydi hiçte korkunç deil…

özer karabulak
10 Ağustos 2011 - 20:39

acayip berbat bir filmdi sakın izlemeyin zaman kaybı

nihal
11 Ağustos 2011 - 03:27

iğrenç ve sıkıcı bir film tavsiye etmiyorum

TeqizTas
11 Ağustos 2011 - 07:17

iğRenç ötesi Dandik mi dandik izLemeyin hata yaparsını Çok salakca ve hiç bi anLamı yok

su
11 Ağustos 2011 - 16:01

Beğenmedim zaman kaybı ama editöre teşekkürler sitede daha çok izlenecek film var ama zaman yok:(

barış
12 Ağustos 2011 - 04:28

arkadaşlar çok saçma bi filim boşuna zaman kayp ettim…

orhan
14 Ağustos 2011 - 00:39

çok saçma bir film mantıksız-10-2

elif
17 Ağustos 2011 - 08:05

islesemmi islemesemmi yaa..

merve
18 Ağustos 2011 - 05:46

irenç be bu ne tam anlamıyla zaman kaybı dandik bşey ben dştüm bu hataya siz düşmeyin çok skıcı ve b konusu bile yok

mustafa
20 Ağustos 2011 - 17:48

bu arda siz beğenmemiş olabilirsiniz ama ben beğendim. sakın izlemeyin falan diyip izleyici kitlesini azaltıyorsunuz. sizlerin beğenmediği bir filmi başkası beğenebilr… :(

nisa
23 Ağustos 2011 - 22:35

sizde hiçbir filmi beğenmiyorsunuz ne seyredeceğimi şaşırdım

Yasemin
28 Ağustos 2011 - 20:49

Film cok guzel herkes izlesin lutfen kotu yorumlar yazip baskalarini etkilemeyin sizn begenmediginizi baskalari begenebilirrrrrr!!!iyi seyyiiirrrrllleeeerrrr

oguzhan
29 Ağustos 2011 - 11:33

öncelikle bu filmin papımcısının ve bu filmde rol oynuyanların allah c.c. bin belasını vesin yawşak herifler film bok gibi

mehmet
02 Eylül 2011 - 22:07

vampir ile alakalı birşey diye izledim …hiç alakası yok…güzel değildi.

eceeeeee..
13 Eylül 2011 - 13:38

Bu filme gittim gitmez olaydım cok kötü bi film tavsiye etmem ..!

MéRvé
17 Eylül 2011 - 01:26

iqRénç bi fiLm izLéménizi hiç tavsiyé éTmém zaman Kaybı

ahmet
22 Eylül 2011 - 14:57

çoK saçma bir film

pelin
29 Eylül 2011 - 21:26

kesinlikle zaman kaybı bence izlemeyin boşuna hiç gerek yok ne demek istediklerini bile anlamdım şahsen hiç boşuna vaktinizi harcamayın bu film içim çok güzel korku gerilim filmleride var resident evil mesela :)

latuka
12 Ekim 2011 - 04:06

teşekkürler.. :D

latuka
12 Ekim 2011 - 18:07

:)

k@ptan
12 Ekim 2011 - 22:14

ya anlamadığım bu adamlar bu filmi çekerken aralarından bir tanesi çıkıp yahu biz bir yerde hata yapıyoruz dememiş mi böyle mi saçma film olur böyle i sıkıcı ne idüğü belirsiz ALAKASIZ FİLM OLUR İZLEMEYİN KESİNLİKLE!!!!

canan
13 Ekim 2011 - 15:52

izledigim en sacma filmlerden birisiydi hiç tavsie etmem!!

rubie
16 Ekim 2011 - 16:15

umarm bakmasnz cunku film kotu

adıbendesaklı
12 Kasım 2011 - 19:30

bu ne yaa. izlemez olaydım . o kadar saatim boşa geçti. filmin mantığını konusunu çözebilmiş değilim. Sakın izlemeyin arkadaşlar sakınn!!

hassan
16 Kasım 2011 - 05:06

coook kotu.zaman kaybi

alkan
27 Kasım 2011 - 18:59

zaman kaybı

berna
30 Kasım 2011 - 17:49

bu yorumlardan sonra izlemeyi düşünmüyorum :D

seda
08 Aralık 2011 - 20:32

aynen katılıyorum iğreeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnçççççç saçma anlamsız berbat bir film

fırat
11 Aralık 2011 - 12:32

hayatımda izlediğim en b**tan film

BAHATTİN OKAN ZİYA
13 Ocak 2012 - 16:09

KESİNLİKLE İZLEMEYİN!!!!!!!

aysel
20 Ocak 2012 - 17:52

izlemedim,herkes kotu oldugunu soyluyor

fatmanur karaaslan
26 Ocak 2012 - 21:45

iğrenç bir film zaman kaybı çok basit bir film.

merve
30 Ocak 2012 - 23:31

iğrenç ötesi

antepli
06 Mart 2012 - 22:02

bu kadarberbat film olamaz

sabiha
05 Nisan 2012 - 18:52

hayatımda izlediğim en berbat dandik ötesi film müziği olsun konusu olsun boşa vaktimi harcadım :( (((

MERYEM
25 Nisan 2012 - 11:48

berbat bir film bence hiç izlemeyin gerçekten tam bir özürlü bunu yapan senarist

MERYEM
25 Nisan 2012 - 12:02

saKIN İZLEMEYİİİİİİİNNNNNNNNNNNN İİİİİĞĞĞĞĞĞĞĞĞEEEEEEENNNNNNÇÇÇÇÇÇÇÇ

Sofka
26 Nisan 2012 - 19:50

Aptalca bi film izlememe izin vermedi.Cok cok aptalca salaklar bakar bu filmi.

korkukraLiçesi
10 Mayıs 2012 - 19:43

Burdan tüm korkufilm severlere sesleniyorum hayatım boyunca izlediğim en kbaştan sğma bir korku filmi film camiasında qördüğüm en saçma ve en kötü film resmen zaman kaybı sakın izlemeyin derim ben size ama yinede emeğe sayqı …

merve
11 Haziran 2012 - 19:35

hayatımda izlediğim en iğrenç film ve zaman kaybıı :( ((

Namiq.Azeri.Baku
05 Temmuz 2012 - 19:29

Berbat bir filim.Sakin izlemeyin

directioner
12 Mart 2013 - 20:00

bok gibi bir filim hiç güzel değil resmen zaman kaybı

buse
30 Mayıs 2013 - 17:17

Ya siz ne kadar ……..insanlarsınız ya sonucta bu bir bir film ve emeğe saygı duymanız gerek kimse beğenmemis ama zekler tartısılmaz 2 kisi filan beğenmis simdi siz bu flme berbat diyorsunuz ama siz böyle bir film bile nah çekersiniz. en azından adamlar bos bisey olmasın diye birseyler yapmıslar. emeğe saygı lütfen ………… !!

burcu
18 Ekim 2013 - 16:46

sakın izlemeyin berbattttttttttttttttttttttttttt ötesi analmıyo yk haytımda izledğim en saçma filmmmm

burcu
18 Ekim 2013 - 16:47

hayatım da izlediğim en saçma film berbat ötesi sakın izlemeyin.

AYSEL22
25 Mart 2014 - 18:34

♥*♥*♥YA SIZ BERBAT IGRENC – TEN BASKA BISEY BILMIYORMUSUNUZ. BEGENMEYINCE UYGUN SEKILDE YAZIN.NIE BOLE YAZIP INSANA PSIKOLOJIK OLARAK BASKI UYGULUYORSNUZ,SIZ BOLE YAZINCA,BIZDE GORUP OKUYORUZ. INSANDA IZLEME HEVESI KALMIYO.BIDE BUYUK HARFLERLE YAZMIYOLARMI.GELDE BUNDAN SONRA FILMI IZLE.BU ARADA SOZUM IYI KOTU HER FILME IGRENC KOTU FACIA VE BASKA HEVESKACIRICI CUMLELER KURAN INSANLARA.

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle