İLK AŞK FİLMİ İZLE

 

 

 

70.dakikadan sonra sıkıntı olursa modeminizi kapatıp açarak kaldığınız yerden devam edebilirsiniz

İLK AŞK FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 26.798 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(70%) (6%) (17%)
329 Oy

Flipped fulfilmizle net İLK AŞK

İLK AŞK izle,
ilk aşk filmi, Flipped izle, Flipped filmi, Flipped sineması, ilk aşk sineması, ilk aşk filmini izle, ilk aşk filmini seyret, aşk filmleri izle, aşk filmleri full izle, dram filmleri, komedi filmleri, romantik filmler

IMDB: 7,5 (5,893 OY)
Yapım: 2010 ~ ABD
Tür: Dram, Komedi, Romantik
Yönetmen:Rob Reiner
Oyuncular: Madeline Carroll, Morgan Lily, Aidan Quinn, Penelope Ann Miller, Rebecca De Mornay, Anthony Edwards, Kaitlyn Dever, Callan Mcauliffe, John Mahoney, Kevin Weisman, Ashley Taylor, Beau Lerner, Gillian Pfaff, Jacquelyn Evola, Michael Boza, Ryan Ketzner, Stefanie Scott, Taylor Groothuis
Senaryo:Rob Reiner, Andrew Scheinman
Senaryo (Kitap):Wendelin Van Draanen
Yapımcı: Rob Reiner, Alan Greisman
Görüntü Yönetmeni: Thomas Del Ruth
Müzik: Marc Shaiman
Süre: 1 saat 30 dkGösterim
Tarihi: 17 Eylül 2010 (ABD)

Bryce ve Julie ikinci sınıfta tanışmıştır.Juli,Bryce’yı etkilemek için elinden geleni yapar ve sonunda küçük Juli, Bryce’ın hayatına girmesiyle ilk aşkını da tatmış olur.Tabi bide olaya karşı taraftan bakmak lazımdır..
Ancak bu durum Bryce için aynı değildir.Kızlardan korkan, utangaç ve sıkılgan Bryce,her ne kadar Juli’yi kaybetmek istemese de,kızın ısrarı ve karşılığında “hayır” cevabını kabul etmemesi canını sıkmaktadır.
Aradan geçen altı yıl boyunca Juli ve Bryce için işler daha da zorlaşır.
Karşı evlerde oturan ve aynı okula devam eden Juli ve Bryce artık ergenlik çağına girmişlerdir.Zaman zaman birbirlerinden uzaklaşsalar da, aralarında hala bir bağ vardır.
İYİ SEYİRLER DİLERİZ..

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
İLK AŞK Hakkında Yorumlar


 



gültekin
18 Nisan 2011 - 19:30

bu filmi izlerken aynı şeyi benimde şuan yaşadığımı farkettim:D resmen film hayata görüşümü değiştirdi helal olsun:D 9.9 :)

orhan
18 Nisan 2011 - 22:25

bu işi biliyolar arkadaş.çok basit bi anlatım ama bir o kadarda güzel bir film.ben beğendim.ki aşk filmlerini asla sevmem.eşim seviyo diye zoraki izledim ama sevdim :)

aziz 48
18 Nisan 2011 - 23:24

güzel bir film.tşkrlr

Can
19 Nisan 2011 - 06:38

Filmin sadece Sonunu GüzeLdi Sahnelerdeki geri dönüşler çok kolay sıkıyor insanı izlemesi zor oldu 10/4 Tsk.

SİNEM
19 Nisan 2011 - 08:44

cok güzeldi. sanki bende filmin içinde yaşadım

fatme
19 Nisan 2011 - 14:53

muhteshem bir film…teshekurler

vaRna
19 Nisan 2011 - 21:48

İlk öpücük nerde kaldı :) Tşk.

zekai
20 Nisan 2011 - 00:05

Süper Bi Film Arkadaşlar Mutlaka İzleyn Derim İnsanın İçini Bi Hoş Ediyor (:

10/9

ayse
20 Nisan 2011 - 14:16

cok guzel we anlamlı mutlaka ızleın:)

Cemal
21 Nisan 2011 - 16:28

Güzel bir filmdi. Saf bir aşkın her iki cepheden gelişmesi sade bir şekilde anlatılmış. :)

kerim fenasi
21 Nisan 2011 - 22:41

Benim adim, “A$K”, diyesim geldi, ((:

sırma sarı
22 Nisan 2011 - 03:32

<muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmm

su
22 Nisan 2011 - 12:42

Süperdi. İlk bakış, heyecan, temas…….yaşadığımız şu ortamda inanılmaz temiz ve saftı. Editöre teşekkürler.

uğur
22 Nisan 2011 - 21:53

çocukluk yıllarındaki aşk serivenim gibi. şiddetle tavsiye ederim

mami
23 Nisan 2011 - 16:54

süper bi filimdi begendim harika izlenmenizi tavsiye ederim

edi
23 Nisan 2011 - 17:00

güzeldi…

fatma
23 Nisan 2011 - 22:29

çoook güzeldi.

murat
25 Nisan 2011 - 13:42

bencede güzel bir filmdi seyredilmeye değer, fakat çok fazla abartılacak kadar olağan üstü güzel değil………….

çiğdem
26 Nisan 2011 - 16:24

film gerçekten çok güzel.izlenilmeye değer…
sadece tek sitemim…ilk öpücük…oda olsaydı…
ama çok masum bir aşk…

ali
26 Nisan 2011 - 22:41

10 üzerinden 7

Hande Yıldırım
27 Nisan 2011 - 16:52

Gerçekden çok güzel bi filmdi:)

tahir
28 Nisan 2011 - 17:35

ehh işte izlenebilir :))

hasan
06 Mayıs 2011 - 01:23

cok guzel cok keyiflii.. filimdii..

merve
06 Mayıs 2011 - 10:09

şimdilik yorum yok film açılırsa izleyecezzzzzz inşallahhhhhhhhhhhhhhh

TuqCe
06 Mayıs 2011 - 20:45

Çok Güsell bi filmdi yha
bi an kendimi filmin içinde hissettim :)

IIAzRaiLII
07 Mayıs 2011 - 00:44

filmın izledigim kadar güzel dı ama 70 dk dan sonrasını izleyemıorum izleyenler anlatabılırmı (:

mine
07 Mayıs 2011 - 15:29

arkadaşlar film çk süperdi herkese tavsiye ederim.

melike
08 Mayıs 2011 - 00:12

filmi izleyebilsek yorum yapıcaz ama izleyemıyoruz 12.dk da durdu ve açılmı yardımcı olursanız sevınırızz

pelin deringül
09 Mayıs 2011 - 02:57

uzun bir süre sonra en sonunda sitede çalışan bir film’e denk gelmek güzel. ben filmi çok beğendim. sitenin takipçisiyim ve birçok film’i izledim. yorumuma güvenin derim. özellikle yönetmen harikaydı, film çok güzel işlenmiş. farklı açılardan ele alınmış. konuyu daha iyi hissettirdi. zaman kaybı değil. çok şey öğretebilir bir insana. mesela: ÖN YARGILI OLMAMAK, EMPATİ YAPMAK, YARGISIZ DAVRANMAK, GERÇEKLERİ FARK EDEBİLMEK, HİSSETTMEK daha bir çok şey… evet bir film için bu kadar yorum yaptıysam,,,,, bu film gerçekten güzeldir…

canan
10 Mayıs 2011 - 17:20

güzelmişşşş

EmRee
13 Mayıs 2011 - 01:30

gercekten çok güzel bir filmm..

şeyma
13 Mayıs 2011 - 04:12

iğrenç bir aşk filmi sandım ama yanıldım …anlatıım etkileyici..

çiğdem
13 Mayıs 2011 - 20:48

süperrrr bayıldım yaaa tavsiye edilirr :):):)

murat
22 Mayıs 2011 - 18:32

flim cok güzel ama insan yaşayamadıgını fark edemediginden yaşama isdedıgıni yaşıyor flimde insan flim güzel ama eksiklerimizde bu

yaver
23 Mayıs 2011 - 22:00

cook guzel bi film harika ve komik izlemeye deyer

Eylül
23 Mayıs 2011 - 23:01

Film gerçekten çok güzel.Sahnelerde yaşayormuşcasına tebessüm ettiğimi fark ettim:) Ama filmin sonunu yetersiz buldum.Yine de İzlemenizi tavsiye ederim:)

gonce
28 Mayıs 2011 - 14:06

guzeldi…

rukiye
01 Haziran 2011 - 18:33

çok güzel bir filim değişik nlam büyük ve bu filimden eğer insan isterse her yanlışın telafisi olabildiğini gönül almanın güzelliğini gördüm.

berat
01 Haziran 2011 - 19:40

film gerçekten çok güzel.kıza resmen aşık oldum :)

nesrin gültepe
07 Haziran 2011 - 10:21

gercekten güzel bir filmmiş soğplun.

nur
15 Haziran 2011 - 02:10

filmin ilk sahnesinden itibaren hiç sıkılmadan izledim.kurgusu oldukça başarılı tabsiye ediyorum pişman olmazsınız.

malik
15 Haziran 2011 - 18:28

ya film güzel ama sonunu izleyemedik nette sorun çıktı

gökçen
26 Haziran 2011 - 16:21

hayatımda izlediğim en güzek filmmm …

zeynep ve yudum
29 Haziran 2011 - 18:14

sonunu izleyemedik ama film yapılan yorumlara göre çok güzeldi izlemeden geçmeyin iyi seyirler :):):):)

miray
06 Temmuz 2011 - 21:34

gerçkten çok güzl bi film :)

sena turhan
25 Temmuz 2011 - 01:15

film çok güzeldii gerçektenn bayıldım izlediğim aşk filmlerinden en güzeliydi :)

gizem
29 Temmuz 2011 - 19:10

eğer bir şeyi gerçekten isterseniz o mutlaka sonunda sizin olur

minnoş
31 Temmuz 2011 - 22:11

mükemmeldi gerçektenn herkese tavsiye ederim :) :) :) :)

tuğba
03 Ağustos 2011 - 06:35

film sürekli duruyo hata veriyo bu sitenin sorunu ve biran önce halledilmesi gerekiyo. teşekkürler.

voltu
03 Ağustos 2011 - 23:09

sıkılmadan izlenecek akıcı güzel bir film

Editör
05 Ağustos 2011 - 19:40

bağlantınızdan kaynaklanan bir sorun var sanırım sayfa yenileyiniz

irm
11 Ağustos 2011 - 04:47

hayatmda izlediğim en güzel filmlerden birisiydii şiddettle tavsiye ediyorum üzülmessiniz ;)

öyle biri
11 Ağustos 2011 - 18:43

Öyle bişey ki bu fiLm hasta kaLıverdim :D

ferdi
16 Ağustos 2011 - 01:24

olmadi arada seyredemedigim filmler oldugu gibi bunada bakamadim kapaniyor kapatin yeniden acin demissin denedim omadi baska siteden kolayca hepsine baka bildim isterdim ki bu siteden bakmak bu 72.dakika olayi iyi bir olay degil site aslan gibi aslinda ama bu aradaki cakal rolü yakismiyor

Editör
17 Ağustos 2011 - 02:44

PARTLI SİSTEM İLE ARTIK EKLEME YAPAMIYORUZ FACEBOOK İZİN VERMİYOR TEK ALTERNATİF BU MALİSEF VE AYRICA İSTENEN ÜCRET VE ÇIKAN REKLAM PLAYERİN KENDİ REKLAM VE ÜCRETİ BİZLİK BİR DURUM YOK ANLAYACAĞINIZ

tuncay
22 Ağustos 2011 - 14:49

çok güzel bir film izlemeye değer hoş güzel anlamlı sıkılmadan izlenebilir sonuda çok güzel bitiyor,,seviyorum romantik filmleri duygusal filmleri çok güzel oluyorlar harikaaaa izleyin…

mehmet
04 Eylül 2011 - 02:10

tereddüt etmeden mutlaka izleyin…..

yusuf daghan
23 Eylül 2011 - 17:45

Ehhh işte idare eder xD

kübra
22 Ekim 2011 - 13:26

yorumlara bakarak izledim çok abarttınız bende birşey sandım idare eder teşekkürler

kardelen
13 Aralık 2011 - 21:20

güzel bi filim .. genelıkle ask flimleri izlemem ama bu hosuma gıttı :) ..

Miray
14 Ocak 2012 - 13:15

Spr Di :)

reco baba
29 Şubat 2012 - 20:39

EMİNİM GÜZELDİR

baloo
05 Mart 2012 - 22:36

tamam daa ilk öpücük nerdee

merve
28 Mart 2012 - 23:16

süper bir film

ilayda
28 Mart 2012 - 23:17

bence çok güzeldi ama en sonları biraz daha heyacanlandım.. :)

ilayda
28 Mart 2012 - 23:19

<3 süper bence hem ben merveye katılıyorum bu arada doğon günün kutlu olsun merve

merve
28 Mart 2012 - 23:19

çokkk teşekkür ediyorum bb :O

gamze
27 Nisan 2012 - 10:35

güzelden öte insanı rahatlatan ve iliklerine kadar inen anlamlı bir filmdi:)

sinirlicocuk
10 Temmuz 2012 - 01:59

süper bir filimdi 10 / 9 o kadar iyi yani :D

burçin
06 Kasım 2013 - 22:12

ben pek beğenmedim izlerken baya bi sıkıldım akıcı değildi

nermin
13 Şubat 2014 - 01:30

Cooooooooooooooook gozel film idi.hami izlesin cox super hissler var bu filmde….soz tapmaq cetindi.

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle haber