HIZLI FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ

HIZLI FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 38.823 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(74%) (8%) (12%)
238 Oy

HIZLI

hızlı filmi, hızlı filmini izle, faster filmi, faster filmini izle, faster online izle, faster HD izle, aksiyon filmleri, macera filmleri, suç filmleri

IMDB:6,5 (16,310 OY)
Sinemalar.com Puanı:6.0
Yapım:2010 ~ ABD
Tür:Aksiyon, Dram, Gerilim, Macera, Suç
Yönetmen:George Tillman Jr.
Oyuncular:Dwayne Johnson, Maggie Grace, Carla Gugino, Jennifer Carpenter, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Moon Bloodgood, Billy Bob Thornton, Matt Gerald, Tom Berenger, Annie Corley, Marisa Saks, Courtney Gains, J.a. Steel, Jeffrey Daniel Phillips, Jonna Walsh, Josh Clark, Julia Pace Mitchell, Oliver Jackson-cohen
Senaryo:Joe Gayton, Tony Gayton
Yapımcı:Liz Glotzer, Martin Shafer, Robert Teitel, Thomas Tull, Tony Gayton
Görüntü Yönetmeni:Michael Grady
Gösterim Tarihi: 24 Kasım 2010 (ABD)

FİLM HAKKINDA:
Eski bir mahkum yıllar önce bir soygunda ölen kardeşinin intikamını almak için plan yapar. Ancak hiçbirşey eskisi gibi degildir. Kıdemli polis ve tetikçi tarafından takip edilir…
Adamımız, hapisten çıktığı gibi yıllar önce bir soygunda ölen kardeşinin intikamını almak için yola koyulur… Fakat bu hiç de kolay olmayacaktır, çünkü o hapisteyken dışarısı hayli değişmiştir…

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
HIZLI Hakkında Yorumlar


 



OnuR
22 Nisan 2011 - 19:51

Admin Kardeş senden bir isteğim var , Ben hep burda takıLıyom falan shottas (gangsterler) fiLmi acılmıyo yenıden atarmısın acılır cınsden Türkçe duplaJ atarsan cok memnun kalırım admin kardeş. SaygıLaR cevabını beklıyorum.

moşiko
22 Nisan 2011 - 20:12

mukemmel bır fılım kesınlıkle tavsıye edıyorum sıddetle harıka

Editör
22 Nisan 2011 - 22:18

DEĞERLİ İZLEYİCİMİZ ”gangsterler” ADLI FİLM DÜZELTİLMİŞTİR..
İYİ SEYİRLER DİLERİZ…

MURAT CELEP
23 Nisan 2011 - 16:12

GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM.. SIRADAN AKSİYON FİLMLERİN ÇOK ÇOK ÜSTÜNDE.. FİLMDE AZDA OLSA GİZEM MEVCUT.. AKSİYON FİLMLERİ SEVENLER İÇİN BEGENİYLE SEYREDİLEBİLECEK BİR YAPIM… ADMİN KARDEŞ EMEGİNE SAGLIK…

sedat
23 Nisan 2011 - 19:46

slm herkeze flm super bı flmm herkeze sıddetle tavsıye edıorumm aksıyon sevenler cok begencekler bu flmı

mahir kadioğlu
23 Nisan 2011 - 20:55

5.Part acılmıyor konuyla ilgili bilgi verrirsenin sevinirim.

Editör
23 Nisan 2011 - 21:08

DEĞERLİ İZLEYİCİMİZ VİDEOLAR AÇILMIYOSA
SAYFANIZI YENİLEYİP TEKRAR DENEYİNİZ.
KONTROL EDİLDİ ÇALIŞMAKTADIR HEPSİ…
İYİ SEYİRLER DİLERİZ..

ufuk
23 Nisan 2011 - 22:27

10 üzerinden 8 verilir sitede pıroblem yok (kesinti) tavsiye ederim arkadaşlar

efsane
24 Nisan 2011 - 01:28

izlemeye değer super…

orhan
25 Nisan 2011 - 15:46

kesinlikle süper.yüce adalet

Tuncay
27 Nisan 2011 - 04:03

Hayatımda izlediğim en güzel aksiyon filmi bir aksiyon filminin dramatik konusuda bu kadar güzel olurmu sevmek sadakat kardeşlik insan daha iyi anlıyo Admin kralsın kardeşim eline koluna saglık, EMEĞİNE SONSUZ SAYGI…

olabilir
27 Nisan 2011 - 10:13

film çok akıcı belli bi amac doğrultusunda akıcılığı kaybetmeyen bi film

tek eksik şu kiralık adamın ne yaptığı o karekterin rolu bence anlamsızmış sonu sanki eksik bitmiş ama süperdi izlenmeye DEĞER

murat
27 Nisan 2011 - 21:46

bu filim tek kelimeyle harika insan her saniyesini merak veheycanla izliyor özellikle filimde bir cok ders alınması gereken gercekler var ilkdefa konusunu net olan bir filim izliye bildim bu filimde emeyi gecen herkese gercekten cok teşekkür ederim saygılarımla.

tayfun
28 Nisan 2011 - 01:48

Film süper izlediyim en güzel filmlerden birtanesi intikamin böyleside görülmemistir tek tek ve kararli bicimde kardesini öldürenlerden intikamini aliyor ama nasil izleyin görürsünüz tesekkür ederim sef site süper herbiri diyerinden güzel olan filmler var bu sitede daha ne olsun siteye selam film izlemeye devam..

inan ki;
28 Nisan 2011 - 10:12

harika kelimesi az kalır muhteşem bi film

yunus emre
29 Nisan 2011 - 01:19

harika bir flimdi tavsiye ederim arakdaslar

mehtap
30 Nisan 2011 - 03:20

cok guzel bı fılm emegı gecen herkeze cok tesekkur ederım…

cena
30 Nisan 2011 - 13:34

the rock ın filmi

Hasan
01 Mayıs 2011 - 01:20

Güzel film…

Ramiz
02 Mayıs 2011 - 23:14

Çok güzel uyarlanan bir film. Mükkemmeldi.

Alexander Boyka
06 Mayıs 2011 - 22:12

Süper film şiddetle tavsiye ediyorum adam harbidende çok hızlı :D

selim üstünkaya
08 Mayıs 2011 - 18:14

süperrr…

atalay
17 Mayıs 2011 - 23:32

süper bi filmdi izlerken baya begendım bi yerde nasıl olur dedım ama sonra şok oldum

emre
23 Mayıs 2011 - 01:02

cok guzel izlemeye fazlasıyla deyer bnce :)

ToLqa
02 Haziran 2011 - 13:56

on numara filim. harika. adam önüne geleni öldürüo…

3t
10 Haziran 2011 - 15:44

bune lan

eda
26 Haziran 2011 - 15:29

bence çok güzel flim

bozo
26 Haziran 2011 - 21:24

hepsi yapmış oldu hatani bedelini ödedi ve çok guzel bir filim

demiş ki;
21 Ağustos 2011 - 15:24

adamın tıpıne bakınca anladım fılmın super oldunu

mamican
26 Ağustos 2011 - 01:03

filim yok ki kaldırılmiş herhalde admın duzeltırmısın guzele benzıyor rica

Editör
26 Ağustos 2011 - 01:39

fİLM GÜNCELLENMİŞTİR İYİ SEYİRLER DİLERİZ

Tarzin
17 Ekim 2011 - 16:06

supa supa supaaaaaaaaaaaaaaaaa

learis
23 Ekim 2011 - 04:17

bu adamın flimlerine bayılıyorum 10 numara bir flim

Sevdzhan
06 Kasım 2011 - 12:10

superrr

dersim_murat
24 Kasım 2011 - 23:11

film kaliteli guzel bi film adam nerdeyse hic konusmadan harika bi performan koymus ortaya paylasim guzeldi admin tesekkurler..

ejder MAVZER
16 Aralık 2011 - 06:03

sayın editör emekleriniz için sizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum ama şu 72 ci dakika muhabbetinin ta ebesine temas edim.filmde eyiydi eyiydi

Editör
16 Aralık 2011 - 10:56

Değerli izleyicimiz yüklemiş olduğumuz video sitesi sizlerden üyelik, yani para istemektedir..
Bizde sizlere başka bir alternatif sunuyoruz ki ücret ödemeden film izleyin diye..
Lütfen sizde diğer alternatiften kaldığız yerden devam ediniz..
İlginize teşekkür eder,keyifli seyirler dileriz..

süleyman
29 Kasım 2012 - 20:52

o nun yerinde ben de aynısını yapardım ama ufak tefek icin asla.bu işin birde obir tarafı var.fılm hoşuma giti ama bi öldürülecek kişi vardı oda kürtaş yapan karısı.o durumda ben olsaydım sevgilimi de öldürürdüm…

sgokhan77
22 Ocak 2013 - 03:09

Emeğinize sağlık gerçekten mükemmel bir film.

mejnun
02 Ağustos 2013 - 13:35

cok guzel filim bakin pisman olmasinis

muro
15 Mart 2014 - 02:10

şiddetle tawsıye edılen fılımlerden bır tanesı yapımda emegı geçenlere teşekkur ediyorum sagolun warolun …………..

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber