EJDERİN ÖPÜCÜĞÜ FİLMİ İZLE

 

 

 

EJDERİN ÖPÜCÜĞÜ FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 3.679 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(52%) (11%) (15%)
27 Oy

Ejderin Öpücüğü

EJDERİN ÖPÜCÜĞÜ filmini izle, kiss of the dragon izle, aksiyon filmleri, aksiyon filmi izle

IMDB Puanı: 6.3/10
Yapım: 2001 ~ ABD ,  Fransa
Tür: Aksiyon ,  Dram ,  Gerilim ,  Suç
Yönetmen: Chris Nahon
Senaryo: Jet Li ,  Luc Besson ,  Robert Mark Kamen
Yapımcı: Jet Li ,  Luc Besson ,  Bernard Grenet ,  Steve Chasman ,  Happy Walters
Görüntü Yönetmeni: Thierry Arbogast
Süre: 1 saat 38 dk
Gösterim Tarihi: 30 Kasım 2001 (Türkiye)

Oyuncular: Jet Li ,  Cyril Raffaelli ,  Bridget Fonda ,  Tchéky Karyo ,  Max Ryan

Çin gizli servisinin bir mensubu, özel görevle Paris’e gönderilir. Burada, cinayeti de içeren bir dizi karmaşık olayla karşılaşır. Kahramandan ziyade anti-kahramana yakın bir portre çizen adamımız, bir sır yumağını çözmek yolunda Paris’in altını üstüne getirecektir. Filmde, çocuğunu arayan Nebraskalı bir kadın rolünde karşımıza çıkan Bridget Fonda’dan tutun da, Paris’i bir fon olarak kullanmaktan öte amaç gütmeyen sahnelerine kadar herşey, ayağı yere basan bir senaryonun gerektirdiklerine alabildiğine uzak. Diyebiliriz ki senarist ve yapımcı kimliğiyle filme damgasını vuran Luc Besson, Jet Li’li güzel dövüş koreografileri dışında pek bir şeye aldırmadan, kung-fu motiflerinin olabildiğince çoğunu içeren bir film çekmiş… Çok aksiyon, çok Paris, çok abartı…

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir) ilginize Teşekkür Ederiz
EJDERİN ÖPÜCÜĞÜ Hakkında Yorumlar


 



!!_?_**SsaqopaKajmeR**_?_!!
28 Ekim 2010 - 19:28

admin film deil video sunucusu hatalı bı bakarsan sevinirim şimdiden tsk

şükrü
28 Ekim 2010 - 20:48

mukemmel filim izleyin

kemal
28 Ekim 2010 - 21:49

sayın editörüm cogu partlar da play tusu gelmior nedeni nedir sizce.2 gündür film izleyemiyorum

Editör
28 Ekim 2010 - 22:53

Adobe Flash player son sürümünü yüklemeyi deneyin.

volkan
28 Ekim 2010 - 23:05

ee son sürümü var zaten play tuşu yine yok,partları bi elden geçirebilir misin?

Editör
28 Ekim 2010 - 23:17

sizi MSN listeme ekleyebilirmiyim volkan bey?

senem öz
28 Ekim 2010 - 23:36

arkadaşlar partlar gayet güzel çalışıyor yorumları okuyunca önce partları kontrol edim sonra izlim dedim baktım hepsi güzel çalışıyor belki daha farklı sorun vardır ama ben şuanda izlemeye başladım ellerinize sağlık yetkili arkadaşlar

ferhat
29 Ekim 2010 - 01:26

mehmetin yaşamış olduğu partlardaki play sorunu son 2 gündür bende mevcut. bu konuda çözüm bulunabildi mi acaba?

kudret
29 Ekim 2010 - 13:25

partlartda play tuşu gelmıyor 1 sorun war sanırım

ersin
29 Ekim 2010 - 15:06

güzel bi site…herhangi bi sorun yok filmlerin genelinde..ellerinize sağlık teşekkürler

kemal
29 Ekim 2010 - 17:26

editörüm flash player uyarılar flan hersey tamam ama sorun hala var ya

Ahmet
29 Ekim 2010 - 17:40

Film cok guzel bu siteyi hergün ziyaret ederim.. Sayın editör sizden Harry Potter and the Deathly Hallows filmini istiyorum ve size cok güveniyorum :) 19 Kasımda Sinemalara giricek .. Sabırsızlıkla bekliyorum .. SAYGILAR..

Editör
29 Ekim 2010 - 23:35

Vizyona çıksında :)

memo.atass
30 Ekim 2010 - 01:12

manyak bi film ya izlemeyen pisman olur…

sercan
30 Ekim 2010 - 03:23

google chrome den acıp izlerseniz hiç bi sorun cıkmıyo arkdaşlar diger tarayıcılarda ise malesef play tuşu görünmüyo acılmıyo

Ahmet
30 Ekim 2010 - 12:09

Tamam vizyona cıkınca bekliyorum ama :) Simdiden kolay gelsin ;)

Serhat
30 Ekim 2010 - 20:51

Bende de aynı sorun mevcut. Site müdavimlerindenim ve şimdiye dek böyle bir problem yaşamadım. Ancak son bir kaç gündür play sorununu bende yaşıyorum. Filmin ilk dört partı başlamıyor daha doğrusu başlatamıyorum.

erkan
31 Ekim 2010 - 01:03

editore selam filimler mukemmel ama asıl mükeml olan sen bizlere böyle süper filimler izleme imkanı sunuyorsun bu hizmette bulunan sana herkese şükranlarımı sunar başarılar diliyorum site teklimeyle süper herkese tavsiye ediyorum

turgut
31 Ekim 2010 - 04:33

iyi geceler

samet
31 Ekim 2010 - 07:24

admin gerçekten yayınladığın filmler çok güzell vee ötesi diyebilirim. filmler hakkında olumsuz düşünenlere aldırma onlar filmden anlamayan kişiler.. başarılarının devamını diliyorum. >_sayzoo_<

ELEXİR
31 Ekim 2010 - 13:07

GÜZEL BİR FİLMDİ ZATEN JET Lİ NİN KÖTÜ BİR FİLMİNE RASTLAMADIM HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL…FİLMLERDE HATA YOK HEPSİ ÇALIŞIYO SADECE MOZİLLADA AÇMIYOR GOOGLE CHOREMEDEN AÇARSANIZ SORUN YOKTUR BİLGİNİZE…

eJiSkA47
31 Ekim 2010 - 15:30

off ya süper filim kesin izleyin ya of

yusuf
31 Ekim 2010 - 16:43

deli bi filim:D:D:D:D

murat.
01 Kasım 2010 - 22:17

ğüzel bi seyretsek.

murat devrim
04 Kasım 2010 - 07:47

YA ZATEN JET LEE NİN FİLMİ SEYREDİLMEZ Mİ YA FİLİMDE HERSEY VAR SÜPER

fatih
04 Kasım 2010 - 12:23

site süper ayrıca i.explorer den mükemmel izleniyo elinize sağlık sayın editör.

kontarizma
06 Kasım 2010 - 18:55

çok güzel bir film izledikçe izlemek istiyorsunuz

Bilal SIRADAŞ
09 Kasım 2010 - 21:25

sıkıntı var part 1 ve 2 de göstermiyor …

Bilal SIRADAŞ
09 Kasım 2010 - 23:05

acıLdı mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim.

serdal fedakar
10 Kasım 2010 - 03:59

guzel filim izlenebilir

Birol EVIN
17 Kasım 2010 - 10:08

sayin Editör emegine saglik ve kurban bayramin kutlu olsun ….Hayirli yayinlar

Editör
17 Kasım 2010 - 23:30

Ben de size ve diğer ziyaretçilerimize de hayırlı bayramlar dilerim Birol Bey :)

aydın
19 Kasım 2010 - 09:57

harika bir filim yapımcısına ve yönetmenine tesekür ederim

okyay
19 Kasım 2010 - 18:24

süper

kadir
29 Kasım 2010 - 00:24

film çok güzel hoşuma gitti jet lee nin bütün film leri izleniyor tşk..

umut kayar
15 Aralık 2010 - 21:36

gayet güzel olmuş ellerine saglık emeğe saygı duyalım lütfen

komas
11 Ocak 2011 - 22:22

PArt larda hiç bir sorun yok Tşk ler Sinemada film izle ekıbıne .10 üzererinden 10

ramazan
13 Ocak 2011 - 12:41

beyinsiz admin şunları bi kontrol et

ali
15 Ocak 2011 - 22:54

bu adamı seviyorum bu filmide bu siteyide

aliaslan
20 Mayıs 2011 - 18:34

cok guzel tafsiye ederim

bünyamin
28 Ağustos 2011 - 11:48

3 . part acılmıyor galiba sorun var onda…

ecel
14 Ocak 2012 - 01:35

arkadaşlar o sorun partlerde deil sizin bilgisayarda sorun var bilgisayırınızdaki bi kaç program eksik programları tamamlayıp tekrar deneyin o zaman açılır:)

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle