DOĞUDAN GELEN ADAM FİLMİ İZLE

 

 

 

Tek Part
PARTLI SİSTEM
PART-1 PART-2 PART-3 PART-4

DOĞUDAN GELEN ADAM FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 5.679 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(50%) (0%) (50%)
12 Oy

DOĞUDAN GELEN ADAM

DOĞUDAN GELEN ADAM filmini izle, aksiyon filmini izle, rus filmleri, aksiyon film izle, aksiyon filmleri, online film izle

Konusu: Yegor Kremnyov Rus gizli servisinde çalışan gizli ajandır. Son görevi oldukça basit ve güvenli olması gerekirken, işin içindeki herkes öldürülür. Yakalamaları gereken adam, uzun zamandır. Aranalar listesinin en tepesinde bulunan Mikhail Shering’tir. Dedikodulara göre Shering’in elinde Rusya’ya ait gizli belgeler vardır ve aynı zamanda batılı bir suç şebekesi ile ilişkileri vardır. Yegor’un görevi, bu ele geçirilemez adamı bulup, yetkililere teslim etmektir, ancak bu hiç kolay olmayacaktır.

IMDB : 6,4
Yapım:2008 ~ Rusya
Tür:Aksiyon
Yönetmen:Oleg Pogodin
Senaryo:Oleg Pogodin
Yapımcı:Sergey Danielyan, Ruben Dishdishyan, Yuriy Moroz, Dmitri Dobouzhinsky, Aram Movsesyan
Görüntü Yönetmeni:Tomasz Augustynek
Müzik:Aleksandr Sokolov
Süre:2 saat 10 dk

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
DOĞUDAN GELEN ADAM Hakkında Yorumlar


 



fedon
07 Mart 2010 - 03:31

sitenizdeki bütün filimler çalışmıyor. bu hizmeti veremiyorsanız. burda ne işiniz var arkadaşım. bırakın başkaları yapsın bu işi..

Editör
07 Mart 2010 - 14:45

Her gün 60.000 kişi gelip burda film izliyor. Bütün filmler çalışmıyor diyorsanız bence sizde bir problem var.

harun
12 Mart 2010 - 09:43

arkadaş 10 tane flim açmaya kalktım biri açılmadı bu nasıl bir site böyle anlayamadım

ismail
18 Mart 2010 - 12:38

doğudan gelen adam video nuz açılmıyor ilgilenmenizi tavsiye ederim

koray
21 Mart 2010 - 18:36

sayın edıtör fılm acılmıyor bu kadar sıkayete bıraz dıkkaet etmenızı ıstırham ederrım saygılar

Editör
22 Mart 2010 - 00:06

Film düzeltilmiştir.

leonidas
14 Nisan 2010 - 22:18

nasıl bir iiş anlamadım her sey normal calısıyo ben de problem var o hallde yada sizde

mehmet
19 Nisan 2010 - 01:01

teşekkuler harcadığınız emek için

özay
25 Nisan 2010 - 23:43

kardesım emegıne saglık saol böyle site kurduyun icin sıtede sorun yok artı filimler acılıyor kafa bulmayın sizin pc sorun var ::saygılarımlar djözay::

suskun
30 Nisan 2010 - 23:02

bir reklama tık karşılığı bir filim seyrediyorsunuz hoş çoğunuz onuda yapmıyorsunuz sonrada emeğe saygısızlık edip siteye laf ediyorsunuz beyenmiyorsanız çekin gidin kardeşim sizi tuatan mı var yada ver cebinden 3 lira al filmini izlede göreyim sizi terbiyesizliğede gerek yok emeğinize sağlık admin

volkan
08 Mayıs 2010 - 09:38

tşkler elinize ve emeginize saglık yapmış oldugun site için tşkler devamını bekleriz yolunuz acık olsun

b0
08 Mayıs 2010 - 10:05

Hech bir problem yoxdur..

Izlemek olur. Teshekkur edirem.

samsunlu
12 Mayıs 2010 - 14:36

cook yavas yuklenıyor duyurulur

veysel
18 Mayıs 2010 - 23:06

ya bi işinize bakın dostum önce bir insan derki emeğinize sağlık ancak filmlerde sorun var galiba der düzeltirmisiniz der ne o kardeşim bu nederi falan ayıp lan.
siz acaba burdaki filmleri gidip sinemada izledinizmi yada sinemadan tv düşmesini beklediniz demi. adamlar site yapmış beş kuruş ödemeden film izliyosunuz bide kalkmış afra tafra ediyosunuz ben olsam sizin ıp adresleri ban atarım bidahada gelemessiniz. lütfen saygıyı unutmayalım.
emeği geçen herkesin eline sağlık on numara site on numara film bırakta binlerce film içinden bir iki tanede bozuk çıksın demi. teşekkürler iyi çalışmalar tebrikler.

Editör
18 Mayıs 2010 - 23:19

Anlayışınız için teşekkür ederiz. Hislerimize tercüman oldunuz.

ergun
20 Mayıs 2010 - 21:45

Cüneyt Arkın’ın ”İntikam Yemini” adlı filmini ekleyebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler…

Editör
21 Mayıs 2010 - 01:02

Arşivimizde yok malesef.

seko
27 Mayıs 2010 - 00:01

izlemeden saol adminn

muhammet
02 Haziran 2010 - 17:57

insanlar o kadar emek veriyo..zaman harcıyoo..bir de bunu ucret talep etmeden yapıyoo..öpüp basına koyacagına sacma sapan eleştiri yapıyon…

değerli editorler aynen devam edin…hersey için tesekkurler…

son olarak…” emeğe saygı” lutfen

ayhan
10 Haziran 2010 - 23:24

kardeşim izleyemiyorsanız sorunu kendinizde arayın ben günde 5-10 film izliyorum açamıyorsanız ne die suçu başkalarına atıyonuz adamların eline sağlık hangi filmi tıklasam açılıyor izleyen nasıl izliyo

metin
27 Haziran 2010 - 15:11

sorunsuz güzel bir film tşk.

metin
27 Haziran 2010 - 16:50

elinize saglık güzel bir film.

ali
01 Temmuz 2010 - 14:59

filmin sonu doğrumu eksikmi ?

vebese
09 Eylül 2010 - 01:10

film hakkında yorumda blunucak kimse yok mu ?

ZaFeRr
24 Eylül 2010 - 14:40

yaa aRkadaşLaRr ßen ßu siTede qünde en az 5 FiLm izLiyORumm hiÇç ßiRİndede soRunn yokk emeqe sayqı LüTFennn soRun siZde yada pcnizde oLmaLı .. heRşey için TeşekküRLeRr admin ßence kendinize facebokkTa ßi sayFa aÇmaLısınıZz

Editör
24 Eylül 2010 - 23:37

Siz açın bizim adımıza isterseniz :)

ZaFeRr
25 Eylül 2010 - 23:27

yaa ßiLsem nasıL yöneTiLdiqini açaRımm vaLLa hiÇç ßi ßiLqim yok sayFayLa iLqiLi ama söZz öqRenim açaRımm :) ) mükemmeL ßi siTeniZz vaRr tşk edeRimm hepinizZe

sertaç
26 Ekim 2010 - 20:33

film eglenceli fakat biraz amacından sapmış ve diyaloglar iyi degil gereksiz konuşmalar ve anlaşılmaz insanların araya girmesi yinede emege saygı ve izlenilebir pişman olmazsınız

Mahmut
30 Ekim 2010 - 12:05

1. Hicbir sorun yok
2. Bende bir video tam 4-5 saniye i4in full yukleniyor
3.Site harika ama birka4 degisiklik olsa super olurdu ( mesela site bir film önerse) cunku ne izleyecegimi artik gercekten bilmiyorum ):

Saygilar

Gürsoy
16 Kasım 2010 - 21:49

site güzel.. film güzel.. hayat güzel.. :D rahatlık batmıyosa no problem ((:

Yandım Ali
20 Aralık 2010 - 00:43

gerçekten güzel bi site emeği geçenler tşkler (SAYGILARLARIMLA)

GöLGeSizZz
22 Aralık 2010 - 18:36

Selam Site 10 numara Her Film Gayet GüZel aciLiyor SimDiye kadar 80-90 aDet Film SeyRetmisimDir. Ve Hic ßirTaneSinDe Sorun YaSamadim eLLeRinize emeGinize SagLik..

yusuf
01 Temmuz 2011 - 03:27

güzel filimdi teşekkür ederim

Reşoo
03 Nisan 2012 - 03:17

BenCe SüpEr Bi FiLim eyeR AcılmıYorSa SorUn SizDediR KimseDen Suc aramayıN Adamlar Size Düzenlior,Düzeltior,TasarLıor,KurquLuor,SiziN bÖlE Sacma Sapan AcıkLama(yOrUm) yApmanızı BeqLemior Bile saDeCe izLeyen 3′yada 5′ Kişi Deil MilyonlAr izlior Bence Sizin yapTıqnz SaDeCe Canınız SıKkın icinizi Dökmüşsünüz:D:D

mert
23 Ekim 2012 - 21:49

flimleriniz ve siteniz çok mükemmel bence sorun flimlerde değil insanlarda emeğinize sağlık bence size kızıpta laf söyleyenlerle aynı seviyeye düşüp cevap bile yazmayın polemiğe girmeye deymezler çok teşekkür ederim

HDelite
03 Ocak 2013 - 01:25

Sayın editör filmlerin çoğu çalışmıyor..Brde her filme mükemmel süper yorumları yazmayın.Takip edenleri yanıltmayın.Yada siz güzel flm görmediniz ondan olabilir.Bu filmi izleyemedim çalışmıyo.

Editör
03 Ocak 2013 - 22:42

Değerli HDelite isimli izleyicimiz, uyarınız dikkate alındı ve film tekrar güncellenmiştir..Hala film açılmıyo diyosanız sorun sizden kaynaklanmaktadır..Dns ayarlarınızı kontrol ediniz ve tekrar deneyiniz..İlginiz için teşekkür eder, keyifli seyirler dileriz…

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber