Djinns Cinler FİLMİ İZLE

 

 

 

FİLM TÜRKÇE DUBLAJ

PARTLI SİSTEM PART-1

PART-2

PART-3

PART-4

PART-5

Djinns Cinler FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 9.739 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(49%) (9%) (30%)
77 Oy

Djinns Cinler Djinns Cinler Türkçe izle, Djinns Cinler Korku Filmi izle, Korku Filmleri izle, full korku izle, stranded korku filmi izle

Film Hakkında
2010 Fas ve Fransa’da çekimleri gerçekleştirilen filmde konu itibari ile aksiyon korku ve savaş yer almaktadır..Yönetmen Hugues Martin ve Sandra Martin beyaz perde’ye yansıttıkları Djinns ”Cinler” filminde kendilerine verilen görevi yerine getirmek için canlarını feda eden askerleri konu almaktadır.
Cezayir’in Güney tarafında bir kurtarma timinin operasyon esnasında kendilerini bekleyen fakat düşmanlarının ne olduğunu anlamayan bu grup askerin
doğa üstü güçlerle nasıl mücadele edecekler, merakla izleyeceksiniz diyebiliriz..
Aslında son zamanlarda çıkan üç harfli filmlerinden esinlenerek yapılmış olan filmde artık galiba Avrupa’da inanmaya başlamışlar diyebiliriz..
Beğenerek izleyeceğiniz film yer yer aksiyon yer yer korku ve savaş içermektedir..
sinemadafimizle.com ailesine keyifli seyirler dileriz..

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
Djinns Cinler Hakkında Yorumlar


 



Editör
19 Eylül 2011 - 23:01

Bir sonraki İzleyicilerimiz’e Bilgi amaçlı olarak,
Film Hakkında görüşlerinizi veya
Onay Butonlarını Tıklamayı Unutmayınız ;)
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
KEYİFLİ SEYİRLER DİLERİZ..

ToLqa
19 Eylül 2011 - 23:23

çok saçma bir filim. ilk başta güzeldi ama sonradan berbatlaştı….

nese
20 Eylül 2011 - 05:30

bu filmin neresi korku anlamadimki cinlen alakali pek bir sy gormedim neyse kisacasi KOCAMAN sacma bir film… ollmus

kızgıntava
20 Eylül 2011 - 07:40

bu filmi gece izlemek lazım biraz saçma ama Bence güzeldi izleyin

emre
20 Eylül 2011 - 13:12

nie bence gzel cok asırı iyi deyil ama izlemege deger bence dier flmler kadar olmasada bende idare eder…

hakan
20 Eylül 2011 - 14:22

sacmanin dipi vallah idiot film ya

ozan
20 Eylül 2011 - 23:48

yorumlara bakmayın film 10 numara

ç.inalpolat
21 Eylül 2011 - 05:25

boşa zaman kaybı

esila
21 Eylül 2011 - 19:03

hayatımda bu kadar saçma anlamsız ve saçmalığın bin kat artırılmışı olan bi film izlemedim Allahmmmm beni tek korkutan şey ya bitmezse düşüncesiydi saçma+sapan abuk+subuk subuk+abukkkkk abuk abuk abukkk iğrençççç 10 üzerinden -0 böö bööö böööööö

STsorunErrorBG
21 Eylül 2011 - 19:47

arkadaşlar adam akıllı yorum yapın bizde ufaktan yoruma göre hareket ediyoz adam gibi yorum yapınki her b..kada saçma denmezki ya iyi ya kötü her filmde saçma lafını en az 100 defa duyuom

baydogru
22 Eylül 2011 - 00:02

Herkes filmden anlamaz. Sırf korku, sırf aksiyon veya gerilim vs filmleri izleyip güzel diyenler, bunun dışındakilere kötü diyenler filmden anlamayanlardır. Ben bu filmi başından sonuna merakla izledim. Konusu da gayet anlaşılır ve değişik bir konu. Benim de eleştirim var tabi. çok daha korkutucu, çok daha gerilim yüklü olabilirdi.

esila
22 Eylül 2011 - 11:32

herkes özgürce yorum yapabilir arkadaşlar film iğrenç boşa zaman kaybı vakti değerli olan arkadaşlarıma sesleniyorum izlemeyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bir film bu kadar saçma olamaz olamaz olamaz . (nokta) . . .

ANTEPLİ halit metin
23 Eylül 2011 - 13:43

lütfen doqru yorumlar yapalım adamlar filmi izlemiyo saçma diyolar kimileri filmi beqenmiyo 10 numara diolar lütfen yapmayalım böyle beyler bayanlar seviyorum sizleri…

turgut
23 Eylül 2011 - 18:09

kötü bence yaa avrupa yapamıyo cinli filmleri vakit kaybı sadece

levent
24 Eylül 2011 - 17:24

ya tabiki saçma ve abuk subuk olacak,adı üstünde ”korku filmi”.mesaj veren film izlemek istiyorsanız başka bölüme bakacaksınız

nazmi
24 Eylül 2011 - 19:13

çok güzel bi film izlemeye deger. 10 numara ve sonuda güzel bitti bütün herşey nükler bomba emri içinmiş. korku amaçlı bi film değil. daha çok askeri filme kaçıo tavsiye edilir. :)

OguzZhan
25 Eylül 2011 - 14:16

Esila 10 üzerinden -0 vermenı anlamadım :) 0 zaman nötür bir sayı – yada + bişiyi değiştirmez ;) )

Alper
25 Eylül 2011 - 21:37

bence bu yorumlar bölümü kaldırılmalı. önüne gelen ya saçmalıyor yada dikkat çekmek için didiniyor…

mesut
26 Eylül 2011 - 22:17

10 dumara diyen arkadasim sen hic filimmi seyretmedinde bu filme 10 numara yazmissin bence zamani olan izlesin filimi ama 10 numara degildir bence 10 ustunde 2 benden :D

çetin kaya
27 Eylül 2011 - 09:44

güzel başladı sonra yavaşladı sıkıcı oldu yalnız iyi tarafı yapımcılar caminin önemine değinmişler kendilerini tebri ederim sırf bunun için seyredilir TEŞEKKÜRLER

Erdoğan
28 Eylül 2011 - 22:20

Admin Teşekürler ilginç ama güzel bir film olmuş.Bu tür filmleri sevenler seyretmeli…

wizard
30 Eylül 2011 - 23:07

buneya arkadaş hangi filmme baksam çok saçma berbat ee biz ne izlicez lütfen yorumlarını düzgün yapın sizin yorumlarınıza bakara film seçiyoz böyle bi sitede film izleyemez oldum valla

Bilgehan
30 Eylül 2011 - 23:58

ben prensip olarak fransiz yapimi izlemem sadece fas da yapimda oldugu icin izledim oyuncularin taninmis yüzler olmadigini saniyorum bu yüzden oldukca güzel buldum askeri gerilim karisimi degisik bir film Bence

erky
10 Ekim 2011 - 20:20

gerçekten beyler hanımlar öyle yorumlar yaziyosunuz ki sizin yüzünüden bi çok filmi izleyemiorm arkadaslardan güzel film izle diyerek yolara cikiyorum bi bakiyorum sitede saçma kötü yazılmış cok deredütte kalıyorum lütfen daha düzgün yorumlar yazalım insanlarda ona göre filmi izlesinler misal şuan bu filmi izlemekte cidden kararsizim ve vaktim çok bol ama boşuna gecirmektense daha iyi bi film izlmek isterim o yüzden daha iyi yorumlar bekliyorum herkese iyi seyirler

Akif Babayev
11 Ekim 2011 - 16:24

cok kotu 1film ya boyle korku filmimi olur.hic tavsiye etmem.ben bakdm pishman oldum siz pishman olmayin

berat
12 Ekim 2011 - 19:41

tek kelime(izlemeyin)zaman kaybı

kerem
31 Ekim 2011 - 00:00

eee bakalım

wenus
12 Kasım 2011 - 02:33

ilk öncelikle emeğe saygı idareder
fakat korku değil biraz gerilim diyelim
böööööö değil esila
öcü göremedim şekerim

nezir
13 Kasım 2011 - 13:54

rezil bi film

NAZ ŞAHİN
25 Kasım 2011 - 12:26

ben hiç sıkılmadan izledim.. siz filmden ne anlarsınız.. rezil kelimesini kullanmak daha bi rezilliktir. tavsiye ederim izleyin çok güzel.

mehmet demir
01 Aralık 2011 - 03:02

ne biçim film

Müco
22 Aralık 2011 - 19:28

Ben gercek bı yorum yapm fılmın korkuyla gerilmekle alakası yok tam gerılmeye baslaynca pısss dıye sönüyon amaaa sıkıcı bi film degil güzel ama dedigm gb korkunun kee si yok bu filmi korku bölümüne degilde gerilmeye hazırlık bolümüne konula bilir ben 10 üzerindn 5weriyorum tışkür edrm:)

orkun
22 Aralık 2011 - 20:45

insanlar filme göre yorum yapmaz filmi izlemeden önce kendinden nasıl bi film izliceqi hakkında bi beklentisi vardır ve dilediqini bulamayınca filmi karalar önce ne sitediqinize bakın snra karar vern.. .

Ejder iscan
26 Ocak 2012 - 20:51

Filmlerle Aram Cok iyide Bu filmle Pek iyi oLmadi
Bu fiLme Puanim ‘ 3 ‘ :D

Muhammet
04 Şubat 2012 - 05:40

arkadaşlar madem öğğğğ dediğiniz bir filmdi nie izlediniz sonuna kadar :D ?

mustafa kavak
03 Mart 2012 - 21:16

o zaman niye seyrediyosun harika bi film 10 puyanım

Yelda
16 Mart 2012 - 06:39

Her filmede iğrenç denmez ki.. Yorumlara bakıp izleyeyim diyorum çoğunluk saçma demiş. Film izleme süresini film aramakla geçirdim yine..

Filme gelince ‘bunuda pas geçiyorum yorumlar sayesinde’ :@

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber