AŞK ADASI FİLMİ İZLE

 

 

 

Tek Part

PARTLI ALTERNATİF

1.PART

2.PART

3.PART

4.PART

5.PART

6.PART

PARTLI SİSTEM
PART-1 PART-2 PART-3 PART-4

AŞK ADASI FİLM BİLGİLERİ

Bu film toplam 34.098 kez izlenmiş Filme Puan Verin  
(74%) (5%) (13%)
352 Oy

love wrecked AŞK ADASI

AŞK ADASI filmi izle, AŞK ADASI izle, AŞK ADASI filmi, AŞK ADASI komedi filmi, komedi filmleri, komedi filmi izle

IMDB Puanı:5.1/10
Yapım:2005 ~ ABD
Tür:Gençlik,  Komedi,  Macera,  Romantik
Yönetmen:Randal Kleiser
Senaryo:Stephen Langford
Yapımcı:Joe Anderson,  Robert Velo,  Wendy Thorlakson,  Stewart Hall,  Sammy Lee
Görüntü Yönetmeni:Gary Capo
Müzik:Mark Bensi,  Brett Boyett
Süre:1 saat 23 dk

Oyuncular:Amanda Bynes,  Jonathan Bennett,  Chris Carmack,  Kathy Griffin,  Susan Duerden,  Jamie-lynn Sigler,  Joey Kern,  Alfonso Ribeiro,  Bolivar Soto

Jenny, yaz boyunca Hawaii’de bir tatil köyünde çalışacaktır. En sevdiği rock yıldızı Jason’ın da tatili burada geçireceğini öğrenince çok heyecanlanır. Jason tekneden düşer ve Jenny onu kurtarmak için arkasından suya atlar. İki genç en yakın adada kıyıya çıkarlar. Aslında ada, beş yıldızlı tatil köyünün yanı başındadır. Ancak, Jenny’nin tek hayali Jason ile biraz yalnız vakit geçirmektir. Bu nedenle Jason’ı ıssız bir adada mahsur kaldıklarına inandırır. Jenny’nin en büyük rakibi aynı numaraya baş vurup adaya çıkınca, iki kız Jason’ın ilgisini çekebilmek için yarışmaya başlarlar.

Yorumda film sonundan bahsedilmez. Küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini izleyicilerimize önemle hatırlatırız !! (Açılmayan filmleri belirtmeniz durumunda en kısa zamanda güncellenmektedir)
ilginize Teşekkür Ederiz
AŞK ADASI Hakkında Yorumlar


 



ufuk
14 Mart 2011 - 15:25

filim güzel ama seslendirme rezalet

aşk
14 Mart 2011 - 20:48

muhteşem bir film bayıldım
<3 <3 <3

neslihann
17 Mart 2011 - 19:25

haaariikaaaaaaaaa bir film kesinlikle izleyin..:)

ömer görüş
19 Mart 2011 - 17:11

çok güzel film mütHiş..! :D :D

MIRZA
21 Mart 2011 - 18:46

filim iyi ama seslendirme kotu olmus

melissa
24 Mart 2011 - 11:34

:D

Editör
26 Mart 2011 - 05:13

DEĞERLİ İZLEYİCİLERİMİZ_MOZİLLA FİREFOX_ KULLANIRSANIZ
PARTLARDA SIKINTI YAŞAMAZSINIZ..İYİ SEYİRLER

pelin
26 Mart 2011 - 21:39

film çok güzel ama seslendirme berbatt

editör
04 Nisan 2011 - 18:33

arkadaşlar_MOZİLLA FİREFOX_ KULLANIRSANIZ
PARTLARDA SIKINTI YAŞAMAZSINIZ..yalnız film süper ama ses konusunda berbat.

SELENA (BUSE)
05 Nisan 2011 - 23:06

çoook güzel bir film herkes mutlaka izlesin zaten baştan belliydi filmin güzel olduğu :))

editör
09 Nisan 2011 - 17:47

film çok güzel ama seslendirme çok kötü sonunda da nolduğunu söööööyyyyyyyyllll emicem hahaha çok iyi bir insanım

ceyda
10 Nisan 2011 - 18:37

gzzlmsss hee ..d

melda
16 Nisan 2011 - 23:18

guzel ßir fiLimmiş .dd

gözde
04 Mayıs 2011 - 16:03

film harikaydı çok beğendim

musty
05 Mayıs 2011 - 01:07

seslendirme Çok kötü … !!!

ahmet
05 Mayıs 2011 - 01:46

seslerde harbi çok fazla kayma var o yüzden güzel olmamş film güzel ve komiğe benziyor ama tat alamadığmdan kapadım

Tunahan
06 Mayıs 2011 - 14:47

bune be fiLm süper ama seslendirme batırmıs fiLmi hiç uymamıs

begüm
06 Mayıs 2011 - 15:21

sesler biraz kaymış ama film harbiden süpeeeeer:))

metin
06 Mayıs 2011 - 23:21

güzeldi

Tunahan
07 Mayıs 2011 - 10:25

bunu seslendirme iyi oLsaymıs süper oLrdu

sude
19 Mayıs 2011 - 15:26

GüzeL fiLm _sesLendirme KöTü oLmuş …

farhad
15 Haziran 2011 - 15:02

hem yaxsi hem pis

nehir
29 Haziran 2011 - 21:21

çok güzel film özellikle rain çooook tatlı…izlemenizi tavsiye ederim..:D

çağlar
20 Temmuz 2011 - 20:10

izlenmeye değer bi film :)

ireeemm
25 Temmuz 2011 - 00:22

filmde başroldeki kızın liseden arkadaşı aynı alp kırşana benziyor film çok güzel ben çok beğendim <3

voltu
04 Ağustos 2011 - 00:40

çok hoş bir filmdi özellikle sonu çok güzel bitti tavsiye ederım

cidem
10 Ağustos 2011 - 23:56

bayildim ben bu filme ya te kelimeyle superrrrrrrrr :)

cidem
11 Ağustos 2011 - 00:00

bayildim ben bu filme ya tek kelimeyle superrrrrrrrr :)

selin
29 Ağustos 2011 - 17:44

bence çok güzeldi ve acayip

simge güreli
12 Eylül 2011 - 18:44

çok süper muhteşem ötesi bir filmdi

MuStAfA
15 Eylül 2011 - 18:28

Güzel Bir Film … <3

eda
15 Eylül 2011 - 19:37

süpeer bi film 10 üzerinden 10

Farmazone
10 Aralık 2011 - 00:28

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm acilmiyor

yağmur
24 Aralık 2011 - 22:27

çok güzell bir filmmm.

centilmen
29 Aralık 2011 - 16:24

bence çok sexsi ve mütiş

sonum
04 Ocak 2012 - 16:04

İNANILMAZ BİR FİLMDİ ÇOK KEYİFLİYDİ SESLENDİRTMEDE FİLMDE Bİ HARİKAYDI (=

Mert Yıkılmaz
08 Ocak 2012 - 22:40

Bazen Yetterli 2 kelime ölümüne göz tepe.. bu arada flm süperdii tksr edid…

Can Kirbas
29 Ocak 2012 - 03:31

Bu siteden film izlemek faturaya extra bir ücret olarak yansırmı internetim sınırsız cevaplarsanız sevinirim ?

Editör
29 Ocak 2012 - 09:00

Değerli izleycimiz adı üstünde internetim sınırsız diyorsunuz hiç bir sıkıntı olmaz merak etmeyin,
Keyifli seyirler dileriz..

meryem
27 Şubat 2012 - 12:26

waaauuuwwwwww muhtecemmmm filmmm

Büşra
14 Nisan 2012 - 15:19

cok güzel bi fiLm :)

jade
17 Nisan 2012 - 21:41

güzeldiii :))

tuğçe
25 Nisan 2012 - 18:17

harika bir film ben çok beqendim süper

Love Love
29 Nisan 2012 - 18:16

cooooox super ne qeder izlesemde yenede baxmaq xow oldu thaks likeeeeeeeeeeee

misso
22 Mayıs 2012 - 18:27

film cok guzel :)

Arzu
05 Haziran 2012 - 03:07

Cok Guzel Bir filim …

kadir
10 Haziran 2012 - 18:32

bence çok güzel

Yönetici
24 Haziran 2012 - 21:36

Film için Yaptığınız Yorumlar için. Teşekür :) Ederiz

sevgi
15 Temmuz 2012 - 13:30

çok güzel bi kız ve erkek çok hoş yakışıyor

sevgi
15 Temmuz 2012 - 13:30

çok güzel

yasmin
16 Temmuz 2012 - 18:56

bence gayet güzel bir filmdi:)))

bahar
19 Temmuz 2012 - 05:26

çooook güzel bi filmdi we sesi de gayet güzeldi bi sorun yoktu gayet güzel we sürükleyci bi film herkese tawsiye ediyorumm çoook güzel :)

aleksandra
05 Ağustos 2012 - 14:29

cok guzel bir fil bu kisacasi spr

nur
05 Ağustos 2012 - 15:08

çok gzel bi film ya muhteşem hem komik hem romantik……….

tamnland
10 Ekim 2012 - 16:07

Güzeldi. Fakat part6 yok. Sonu izlenemedi.

mesut
23 Ekim 2012 - 11:32

çok güzel bir film izleyin ve aşkı öğrenin

yu nus
27 Ekim 2012 - 18:30

harikaydı ama son partı izleyemiyorum

Ensar
12 Kasım 2012 - 18:41

kız çok güzel öpüşüyor

resad
03 Aralık 2012 - 14:28

6 ci bolumune baxa bilmedim,bele yaxsi filmdi

edoş
17 Şubat 2013 - 10:23

yaaaaa kız pop star ı seçmedi bn olsam varyaa onu seçerdim hayalimdeki erkek ı love you pop star

ceren
24 Haziran 2013 - 14:08

çoook güzeeel ya perfect bişeee

ceroşş
19 Şubat 2014 - 17:04

SÜPERR ÖTESİİ :) YANLIZ EDİTÖRÜM FİLMİN SON PARTI YOOK BASKA SİTEDEN İZLEMEK ZORUNDA KALDIM BİLGİNİZE DUYRULURRR :)

Editör
19 Şubat 2014 - 20:31

ceroşş:
Değerli izleyicimiz uyarınız sonrasında alternatif partlar eklenmiştir. Keyifli seyirler dileriz.

sinemadafilmizle.com | copyright © 2014 | Tüm hakları saklıdır

Reklam & İletişim

Sinema İzle | Film İzle Seyret | Film Seyret | Bedava Film İzle | Online Film İzle

Site içeriğinin kopyalanması, izin alınmadan başka alanlarda kullanılması yasaktır. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sorumluluğu bu sitelere ait olup, videolar ise sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, iki iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır
Sitemizde +18 içerikli film yoktur

film izle internet haber